♡ Uitgerekend 16 - 30 april 2023 ♡ 14 april Padmee - 35 jaar - 2e kindje 15 april AmberVhnts - 28 jaar - 1e kindje Mamabeer4 - 38jaar - 4e/5e kindje 16 april Dora82 - 39 jaar - 4e kindje 17 april 18 april Carmencdr - 35 jaar- 2e kindje Lulu88 - 34 jaar - 1e kindje Ananas13 - 31 jaar - 2e kindje 19 april Bam1981 - 40 jaar- 1e kindje 20 april 21 april Vrolijkevlinder - 29 jaar - 1e kindje 22 april KinderwensiA - 31 jaar - 1e kindje 23 april Michje - 31 jaar - 1e kindje SofieElise - 26 jaar - 2e kindje 24 april FrederikeS - 31 jaar - 1e kindje xDuvessa - 32 jaar - 2e kindje 25 april Thea - 36 jaar - 6e kindje (10 sterretjes) Polke28 - 27 jaar - 1e kindje 26 april Elsa86 - 36 jaar - 5e kindje Marsha95 - 27 jaar - 1e kindje (4 sterretjes) Stanita13 - 28 jaar - 1e kindje Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje 27 april Anni82 - 40 jaar - 1e en 2e kindje (1 sterretje) 28 april 29 april 30 april MIL25 - 32 jaar - 1e kindje Afspraken: November 16 november - mamabeer - echo + gesprek 17 november - xDuvessa - geslachtsbepaling (herkansing) 21 november - Michje - controle 21 november -.Bam1981 - controle 22 november - Dora 82 - 20 weken echo 22 november - Padmee - 20 weken echo 25 november - mamabeer - 20 weken echo 28 november - LuLu88 - 20 weken echo + geslachtsbepaling 30 november- FrederikeS - 20 weken echo December 1 december - Elsa86 - 20 weken echo 1 december - Bam1981- 20 weken echo 1 december - KinderwensiA - 20 weken echo 1 december - Chocoladekoekjes - 20 weken echo 2 december - Marsha95 - 20 weken echo 2 december - xDuvessa - 20 weken echo 3 december - Michje - 20 weken echo 6 december - Polke28 - 20 weken echo 6 december - KinderwensiA - controle 7 december - SofieElise1995 - 20 weken echo 7 december - mamabeer - echo + gesprek 9 december - annie82 - 20 weken echo 14 december - Stanita13 - 20 weken echo 15 december - SofieElise1995 - controle 20 december - xDuvessa - controle 21 december - mamabeer - echo + gesprek 23 december - mamabeer - gesprek ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Doortje25 ☆ van DaJeLe ☆ van Delacour ------------------------------------------ jongens (9) | meisje (6) | verrassing (0)
Ons lijstje begint goed ingekleurd te geraken! Zo leuk dat bijna iedereen ondertussen het geslacht weet ❤️. Ik ben eventjes afwezig geweest, gewoon te vermoeid. Waar blijft die heropleving van het tweede trimester? Hier ver te zoeken. De laatste dagen heb ik ook erg last van bandenpijn en voel ik dat mijn darmen een andere plaats aan het zoeken zijn, wat echt pijn doet. Mijn buik is ineens poef, erg aanwezig . Een ware groeispurt en dat laat zich voelen. Hoe gaat het met jullie?
Hier alles goed! Helemaal blij met de baby kleertjes die binnen gekomen zijn. Ik ben benieuwd hoe het met deze meiden gaat @AmberVhnts @Ananas13 @Vrolijkevlinder @Thea23 Lang niks meer van gehoord. Hopelijk gaat alles goed.
Hier gaat alles wel aardig goed. Ook behoorlijk vermoeid hier. Mede daardoor en de ischias klachten heb ik beslist om geen nachtdiensten meer te draaien. Ik werk bij een grote organisatie en omdat ik echt in het nachtzorgteam zit en dus overdag niks kan betekenen, hebben ze gekeken naar een andere locatie. Ik heb binnenkort een gesprek bij een woonzorgcentrum, daar zal ik dan gaan werken op de meerzorg en dat is 1 op 1 met een cliënt. Ik ben heel benieuwd.
Hier gaat alles ook goed. Mijn buik wordt steeds aanweziger maar vooralsnog te verbergen met de juiste baggy kleren. Over 2,5 week onze 20 weken echo en daarna pas echt van plan om het bekend te maken. Wel heb ik een vriendin van mij na een lange tijd weer gesproken en toen zij me vertelde zwanger te zijn geworden door een spiraal heen en dat ze 19 weken is inmiddels, heb ik haar verteld dat ook ik in verwachting ben. Ik ben helaas nog steeds misselijk en vermoeid en heb zo nu en dan last van mijn stuitje. Ook kan ik niet meer zo makkelijk een slaappositie vinden 's nachts, omdat de baby soms erg aan de zijkant lijkt te liggen. Knuffelen tijdens het slapen lukt daardoor ook niet want zelfs een arm of een hand tegen mijn middel doet nu pijn. Buiten dat gaat het eigenlijk wel redelijk goed. Ik merk wel flinke cravings op hier en daar en dan komt erna de spijt, omdat ik het dan niet binnen kan houden. Eergisteren iets met sambal gegeten buiten want het zag er goed uit. Het smaakte helaas niet zoals ik had gehoopt. Nou...zodra we thuis waren kon ik het niet meer inhouden en heb ik bijna alles eruit gespuugt. En pittigheid dat weer via de slokdarm omhoog komt, is geen pretje. Die hele nacht met een brok in mijn keel wakker gelegen.
Heb je misschien foto's van je nieuwe kleertjes? Ben erg benieuwd wat voor schattige meisjeskleding je hebt gescoord.
Haha tuurlijk. Toch ook nog wel wat roze wie had dat verwacht. In het echt nog zoveel schattiger dan op de foto!
Fijn om te lezen dat het relatief goed gaat met jullie! @KinderwensiA , lastig dat je nog steeds zo misselijk bent! Dat van die slaappositie herken ik ook wel, ik kan nog net op mijn buik slapen, maar het is niet echt meer comfortabel te noemen. Zijn jullie al bezig met namen? Wij hadden wel een naam in gedachten, al van tevoren. Maar nu het ´echt´ wordt begin ik te twijfelen, terwijl mijn vriend net zekerder wordt van die naam .
@Stanita13 wij hebben de naam al een tijdje. Er is even twijfel geweest met een andere naam, maar we gaan toch voor de 1e keuze.
@Stanita13 ik merk dat de vermoeidheid hier met ups en downs gaat. Vorige week was hopeloos, in combinatie met slecht slapen en verkouden, dat helpt natuurlijk ook niet. Hopelijk deze week weer wat beter. @KinderwensiA wat knap dat je het zo lang stil kunt houden zeg! Dat was mij nooit gelukt, haha! Vervelend dat je je nog steeds zo beroerd voelt, hoop voor je dat het toch nog gauw weg gaat trekken! @Padmee Ooh wat een heerlijke kleertjes! Zo lief! @namen, die hebben we al! In het begin van het topic ging ik uit van Koos Naamloos in het geval van een jongen, maar hij heeft geluk, we hebben wat gevonden. Vind de meisjesnaam die we hadden leuker, maar ben heel tevreden met onze jongensnaam! We gaan gewoon allemaal al richting de 20 weken echo's, dan zijn we straks gewoon op de helft! Bizar!
Wij zijn wel bezig met een naam bedenken. Heb een paar namen die we beide leuk vinden en 2 favorieten. Nog niet zeker of het 1 van die 2 gaat worden. Maar ik denk het wel.
Op mijn buik slapen kan ik al een tijdje niet meer, na enkele seconden begint het te steken. Ik begin te denken dat de steken van de baby zijn die beweegt, maar gezien het de eerste zwangerschap is, weet ik het niet zeker. We hebben een leuke naam gevonden waar mijn man snel op kwam nadat we hoorden dat het een meisje is. Ik was ook meteen verliefd erop. Past wel bij onze kleine opdonder. Zo leuk allemaal!!! Het voor ons houden was en is soms erg moeilijk hoor. Ik weet niet of ik dat bij een tweede ook zou kunnen. Bedankt, ik heb de hoop opgegeven dat de misselijkheid weg zal trekken. Ben allang blij dat ik wel kan eten en het meeste binnenhoud. Overigens kom ik wel elke week netjes een half kilootje aan, dus alles voor het goede doel toch? En jaaaah, 20 weken komt steeds dichterbij! Vind het nog steeds zo spannend allemaal.
Wij hebben de namen ook voor onze jongens. Ze krijgen allebei 3 namen en wel dezelfde voorletters maar in een andere volgorde om ze toch als twins te matchen. J V R V R J Over een kleine 1,5 week alweer de 20 weken echo zo spannend
Zit zo die namen voorletters op te schrijven en hun achternaam is van R... Hahahaha die voorletters hebben ze ook J.V.R van R. Hahaha V.R.J van R. Lol
Ja, inderdaad fijn dat je wel kunt eten, dat is toch wel belangrijk! Hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen? Ik schommel tussen de 1,5-2 kilo. Vind het aankomen best spannend, het moet er ook weer af... Tot nu toe valt het me gelukkig mee!
Haha hier inmiddels 3-4 kg aangekomen sinds voor de zwangerschap. Maar ik las dat het ligt aan wat je oorspronkelijke BMI of gewicht is. Bij mij is alles naar mijn buik en borsten gegaan, de rest van mijn lichaam is hetzelfde gebleven. Borstmaat is inmiddels wel al ruim anderhalve maat omhoog gegaan. Hou mijn hart vast hoe het zal worden als ik daadwerkelijk zover ben.
Ik ben nog niets noemenswaardig bijgekomen, een halve kilo ongeveer. Ik ga blij zijn als ik onze man binnenkort kan voelen. Ik merk dat de laatste dagen de onzekerheid soms de bovenhand neemt dus ik ben heel blij mijn mijn doppler om af en toe te luisteren. De afgelopen week heb ik een paar keer gedroomd dat ik begon te bloeden, misschien ligt het daar aan.
Ik ben de eerste 13 weken in totaal 6 kilo zoiets afgevallen, daarvan zijn er nu dan weer 1,5 kilo ongeveer bij. Maar ik zit dus nog lang niet aan mijn start gewicht voor de zwangerschap. Ik moet zeggen ik vind het aankomen nu ook best eng.. ook al weet ik dat het erbij hoort. Heb helaas niet altijd een goede verstandshouding met gewicht gehad haha
Ik ben 2,5 - 3 kilo aangekomen ongeveer. Bij m’n zoon was dat met dit termijn 1 kilo meer. Gewicht lijkt nu gelukkig wel elke week omhoog te gaan met zo’n 500-700g. Verloskundige zal nu hopelijk tevreden zijn . Zal het volgende week horen. Dan 20(!) weken echo en controle.