Hey meiden, thanks voor jullie medeleven. Wij verwachten een jongetje, helaas was de 20 wkn echo afwijkend. Hartje/ hoofdje ok, maar zorgen omtrent het buikje. Nu naar academisch, deze week al verder onderzoek. Het is zoals het is, had t niet verwacht want helemaal aan t einde vd echo zag ze het/ of deelde ze het mee. Misschien bewust ? Wat daarna volgde ging een beetje langs me heen.
Oh jeetje meis wat was er met het buikje dan heeft ze dat benoemd?? Hoop dat alles gewoon goed is vaak kunnen ze het ook niet goed zien
De darmen bevatten eiwitten. Hoort niet. Kan meevallen ( wegtrekken) kunnen afwijkingen van ernstige aard zijn of bv dunne darm problemen ( wat belangrijk is om voor geboorte te weten)
He, wat spannend zeg! Niet wat je wil horen tijdens de echo. Wel fijn dat jullie deze week al terecht kunnen en ik duim heel hard dat het allemaal meevalt! ❤️
Haha dat viel mij ook op idd. Bij mij zeggen de verloskundigen en echoscopisten iedere keer dat de kleine erg bewegelijk is. Het hartje proberen te horen is hilarisch, ook voor hen kennelijk. Erg grappig dat velen hierzo hetzelfde ervaren, misschien komt dat omdat ze allemaal in dezelfde periode geboren zullen worden.
Jeetje, wat schrikken zeg.. een dikke knuffel voor jullie en hopelijk komt er snel meer duidelijkheid en valt het allemaal mee.. ik ga voor jullie duimen!!!
Achh nee, wat vervelend zeg. Hopelijk blijkt het toch niet ernstig te zijn en vanzelf weg te trekken. Veel sterkte in ieder geval.
♡ Uitgerekend 16 - 30 april 2023 ♡ 14 april Padmee - 35 jaar - 2e kindje 15 april AmberVhnts - 28 jaar - 1e kindje Mamabeer4 - 38jaar - 4e/5e kindje 16 april Dora82 - 39 jaar - 4e kindje 17 april 18 april Carmencdr - 35 jaar- 2e kindje Lulu88 - 34 jaar - 1e kindje Ananas13 - 31 jaar - 2e kindje 19 april Bam1981 - 40 jaar- 1e kindje 20 april 21 april Vrolijkevlinder - 29 jaar - 1e kindje 22 april KinderwensiA - 31 jaar - 1e kindje 23 april Michje - 31 jaar - 1e kindje SofieElise - 26 jaar - 2e kindje 24 april FrederikeS - 31 jaar - 1e kindje xDuvessa - 32 jaar - 2e kindje 25 april Thea - 36 jaar - 6e kindje (10 sterretjes) Polke28 - 27 jaar - 1e kindje 26 april Elsa86 - 36 jaar - 5e kindje Marsha95 - 27 jaar - 1e kindje (4 sterretjes) Stanita13 - 28 jaar - 1e kindje Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje 27 april Anni82 - 40 jaar - 1e en 2e kindje (1 sterretje) 28 april 29 april 30 april MIL25 - 32 jaar - 1e kindje Afspraken: November 25 november - mamabeer - 20 weken echo 28 november - LuLu88 - 20 weken echo + geslachtsbepaling 30 november- FrederikeS - 20 weken echo December 1 december - Elsa86 - 20 weken echo 1 december - Bam1981- 20 weken echo 1 december - KinderwensiA - 20 weken echo 1 december - Chocoladekoekjes - 20 weken echo 2 december - Marsha95 - 20 weken echo 2 december - xDuvessa - 20 weken echo 3 december - Michje - 20 weken echo 6 december - Polke28 - 20 weken echo 6 december - KinderwensiA - controle 7 december - SofieElise1995 - 20 weken echo 7 december - mamabeer - echo + gesprek 9 december - annie82 - 20 weken echo 14 december - Stanita13 - 20 weken echo 15 december - SofieElise1995 - controle 19 december - Michje - controle 20 december - xDuvessa - controle 20 december - Padmee - controle 21 december - mamabeer - echo + gesprek 21 december- Bam1981 - controle 23 december - mamabeer - gesprek Januari 17 januari - Padmee - groeiecho + controle Februari 14 februari - Padmee - groeiecho + controle ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Doortje25 ☆ van DaJeLe ☆ van Delacour ------------------------------------------ jongens (11) | meisje (7) | verrassing (0)
@Dora82 heb je wel een nipt gedaan wat ik lees zouden die darmen een triosomie kunnen zijn. maar als je een goeie nipt had dan zou het vast niks zijn wanneer moet je weer naar het ziekenhuis we leven met je mee meis we duimen met je mee
Hier gaat het weer niet zo lekker. Wel met de klein (erg actieve) dame. Ik heb namelijk flinke krampen. Eergister naar de gynaecoloog geweest. Waarschijnlijk heb ik krampen door de groei icm verklevingen en een hyper actieve dame. Ik moet volledige rust houden tot de krampen over zijn. Dat is helaas nogsteeds niet.
ah wat naar zeg! ik leef met je mee, want volledig rust klinkt makkelijker dan dat het is! Ik heb zelf de dag na de echo ook krampen en pijn gekregen maar het is nu twee dagen verder wel helemaal afgezakt, hoop dat het bij jouw ook zo snel zakt!
Bedankt voor al jullie berichtjes! Ik voelde me gister en eergisteren mentaal gewoon ok, maar besef vandaag pas dat er een heel spannende tijd aankomt. Ik probeer jullie op de hoogte te houden! geniet allemaal van jullie zwangerschappen en jullie kleine wiebelkontjes