Alles was goed met onze wondertjes. Ze wogen 322 baby A en 301 baby B was wel een lange zit want we hadden ook een leerling erbij die eerst de echo deed maar die drukte zo hard deed echt pijn. Daarna had de echoscopiste nog alles een keer extra na gekeken en gemeten. We hebben 1,5 uur gelegen
Dames, misschien herkent iemand dit van jullie uit deze of een vorige zwangerschap.. maar voor mij is alles nieuw omdat het ons eerste kindje is en ik kan me soms druk maken omdat ik niet weet of het normaal is… ik krijg soms de afgelopen week met wandelen (voornamelijk langere stukken) steken rondom mijn navel die blijven aanhouden.. ook ben ik super licht in mijn hoofd vandaag en heb telkens een hele hoge hartslag (90-140) ook in rust.. ik maak me dan soms een beetje ongerust of dit er allemaal bij hoort.. ik was zostraks in de winkel en was echt bang dat ik flauw zou vallen, was erg kort van adem, licht in mijn hoofd, bloed warm kreeg ik het en ik had steken in mijn buik… na thuis even op de bank liggen ging dit gelukkig wel een beetje weg.. herkend iemand dit?
Heel herkenbaar! Die steken bij je navel is bandenpijn. Hoge hartslag, licht in je hoofd en kortademig hoort bij het zwanger zijn. Ik snap je onzekerheid wel hoor. Bij de eerste heb je geen idee wat normaal is of niet. Maar in mijn oren klinkt het allemaal normaal.
Ik ben ook heel kortademig hoor en ik had paar weken geleden ook zo last bij me navel het hoort er allemaal bij goed naar je lichaam luisteren.
Is je ijzer en suiker wel goed in het bloed ? Geen vermoeidheid ? En je bloeddruk ? Waarschijnlijk is het niks maar overleg even met je verloskundige!
♡ Uitgerekend 16 - 30 april 2023 ♡ 14 april Padmee - 35 jaar - 2e kindje 15 april AmberVhnts - 28 jaar - 1e kindje Mamabeer4 - 38jaar - 4e/5e kindje 16 april Dora82 - 39 jaar - 4e kindje 17 april 18 april Carmencdr - 35 jaar- 2e kindje Lulu88 - 34 jaar - 1e kindje Ananas13 - 31 jaar - 2e kindje 19 april Bam1981 - 40 jaar- 1e kindje 20 april 21 april Vrolijkevlinder - 29 jaar - 1e kindje 22 april KinderwensiA - 31 jaar - 1e kindje 23 april Michje - 31 jaar - 1e kindje SofieElise - 26 jaar - 2e kindje 24 april FrederikeS - 31 jaar - 1e kindje xDuvessa - 32 jaar - 2e kindje 25 april Thea - 36 jaar - 6e kindje (10 sterretjes) Polke28 - 27 jaar - 1e kindje 26 april Elsa86 - 36 jaar - 5e kindje Marsha95 - 27 jaar - 1e kindje (4 sterretjes) Stanita13 - 28 jaar - 1e kindje Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje 27 april Anni82 - 40 jaar - 1e en 2e kindje (1 sterretje) 28 april 29 april 30 april MIL25 - 32 jaar - 1e kindje Afspraken: November 25 november - mamabeer - 20 weken echo 28 november - LuLu88 - 20 weken echo + geslachtsbepaling 30 november- FrederikeS - 20 weken echo December 1 december - Elsa86 - 20 weken echo 1 december - Bam1981- 20 weken echo 1 december - KinderwensiA - 20 weken echo 1 december - Chocoladekoekjes - 20 weken echo 2 december - Marsha95 - 20 weken echo 2 december - xDuvessa - 20 weken echo 3 december - Michje - 20 weken echo 6 december - Polke28 - 20 weken echo 6 december - KinderwensiA - controle 7 december - SofieElise1995 - 20 weken echo 7 december - mamabeer - echo + gesprek 9 december - annie82 - 20 weken echo 14 december - Stanita13 - 20 weken echo 15 december - SofieElise1995 - controle 19 december - Michje - controle 20 december - xDuvessa - controle 20 december - Padmee - controle 21 december - mamabeer - echo + gesprek 21 december- Bam1981 - controle 23 december - mamabeer - gesprek Januari 17 januari - Padmee - groeiecho + controle 23 januari - Michje - pretecho Februari 14 februari - Padmee - groeiecho + controle ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Doortje25 ☆ van DaJeLe ☆ van Delacour ------------------------------------------ jongens (11) | meisje (7) | verrassing (0)
de vorige keren waren mijn ijzer en bloeddruk goed.. vermoeidheid is zeer zeker aanwezig haha en suiker heb ik geen idee hoe dat zit.. vandaag in de winkel ook weer heel eng, ik moest door de knieën om wat te pakken en ik kwam serieus niet omhoog.. ik schrok er van. Maar net of mijn spierkracht even helemaal weg was, vond het maar eng…
Dat niet omhoog komen herken ik wel. De ene keer gaat het beter dan de andere keer. Heel naar is dat! @LuLu88 succes bij de echo!
Suiker aan de lage kant doen ze niks mee. Hebben ze liever dan hoog. Mijn suiker was (te) laag en toen zeiden ze dat tegen mij. Dat niet kunnen opstaan met bukken is bij mij ook herkenbaar. Moet meestal mezelf omhoog duwen met m’n knieën om weer rechtop te komen . Dit wordt alleen maar erger hoe groter en zwaarder je buik word.