Dat lijkt me best wel eng inderdaad. @mamabeer4 fijn dat de 20 weken echo goed was. @LuLu88 succes vandaag. Ik heb momenteel ook weer een lekkere klacht erbij. Ik heb last van carpaal tunnel syndroom. Draag nu een spalk 's nachts, maar vannacht werd ik iedere keer wakker van ondraaglijke pijn in mijn arm en hand.
Dankjewel allemaal! Ik was even afwezig. Had heel veel stress door werk en een directeur, tevens manager, die nog steeds niets wil regelen of vastzetten. Dat is echt vervelend voor iemand die alles gewoon geregeld wil hebben. Heb hiervoor, zonder hun medeweten, een gesprek aangevraagd bij Arbo arts. Dan de echo, we mochten om 11:00 al. Alles is perfect: 22 cm en 339 gram. Moet alleen vrijdag heel even terug komen omdat de kleine dwars ging liggen toen ze de foto van hartje wilde maken. Deze waren niet goed om toe te voegen in het dossier, dus gaan we vrijdag nog keer proberen. wij hadden natuurlijk al een beetje bekend wat het is, maar vandaag heeft HIJ het dubbel bevestigd.
@LuLu88 wat balen van je baas ik snap dat je wil weten waar je aan toe bent. Wat leuk een jongen gefeliciteerd. En wat fijn dat alles goed was en alleen maar leuk dat je nog een keer mag kijken. Pff meiden ik krijg het nu echt al zwaar kan niet lang zitten en staan en super snel buiten adem. Heb net zittend moeten eten koken me vriend zit niet goed in zijn vel en is alleen maar knorrig en helpt me voor geen meter. Hij ligt nu al op bed en ik moet alles van het eten maar opruimen en afwassen.
Jeetje dat klinkt pittig! En dat met nog 4 kindjes rond te hebben lopen. Wat een slechte timing dat je vriend niet lekker in z’n vel zit. Niet dat dat te timen is natuurlijk. Maar ook wel een beetje oneerlijk naar jou toe. Beetje helpen zou toch moeten kunnen. ookal zit hij niet lekker in z’n vel, jij moet er ook niet aan onderdoor gaan. Sterkte meis ❤️
Wauw mooie buik! Vond de mijne al flink maar het is wel duidelijk dat er bij jou 2 inzitten. Echt mooi.
Wauw vervelend zeg. Ik had dit 4 weken geleden juist. Ik lijk nu eindelijk genoeg kracht te hebben om (bijna) normaal omhoog te komen. Ik hoop dst het bij jou ook enigzins wegtrekt. Ik doe wel wat zwangerschapsoefeningen vanuit huis, dus misschien dat dat helpt. Duizeligheid herken ik, als ik mezelf een beetje teveel inspan begin alles al snel te draaien, dus ik heb me daarbij neergelegd en probeer zoveel mogelijk naar mijn lichaam te luisteren. Hey heeft iemand hier al striemen of striae? Mijn borsten zijn zwaarder en vooral mijn tepels zijn flink gegroeid en ontdekte deze week wat roze streepjes eronder. Op mijn buik vooralsnog niets. Wanneer verschijnen die eigenlijk, eind tweede trimester of pas in het derde? Mijn buik is wel echt gigantisch nu. Ik kan het nog net verbergen in een handjevol kleding, maar dit weekend ga ik het eindelijk bekend maken. Ik heb dit gehaakt om aan mijn schoonouders te geven om meteen het geslacht te delen. Een paar slofjes en een haarband. Er komt nog een bloemetje op de slofjes en de haarband en ik moet het draad nog wegwerken en knippen. Aan mijn eigen moeder geef ik waarschijnlijk een nadruk van een echo foto als dat lukt. De rest van familie en vrienden gebeurt hoogstwaarschijnlijk met een telefoontje of dat we ergens gaan eten en ik het daar vertel. Vind het nu wel erg spannend, omdat ze het totaal niet verwachten.
Nee nog geen striae. Bij m’n zoon ook niet gehad dus wellicht krijg ik het ook niet. Volgens mij kan het vanaf week 20 zo’n beetje komen. Omdat je buik dan ineens snel gaat groeien. Volgens mij is het wel enigszins genetisch. Wat leuk dat je het bijna kan gaan vertellen! Wauw had dat nooit zo lang vol kunnen houden. Knap hoor. Ben benieuwd naar de reacties! En wat schattig die slofjes en haarbanden!
ik heb nog geen last van striae zover ik weet, bij mijn borsten had ik dit al dus geen idee of dit er nog bij is gekomen , ik ben wel vanaf week 16 aan het smeren elke dag 1/2 x met creme, hopelijk helpt dat iets ohhh zo spannend!! Heel leuk gemaakt! Ik ben benieuwd naar de reacties en inderdaad zo knap dat je het al zo lang hebt vol gehouden, ik zou het niet kunnen
Oh wat zie ik mooie foto's voorbij komen, dames. Heb het 1 en ander terug gelezen. @KinderwensiA Wat leuk gemaakt en spannend dat je het eindelijk bekend gaat maken. Ik had dat nooit zolang stil kunnen houden . Hier helaas ook striae op de buik. Had ik ook wel verwacht. In het verleden een kijkoperatie gehad met gas in de buik, en eigenlijk daarna altijd lichtjes te zien. Nu wordt het iets donkerder, maar ach; hoort erbij . Ik ben even de naam kwijt , maar helaas iemand met geen goede 20 weken-echo. Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat, maar vooral jou in het bijzonder. Hier gaat het goed, langzaamaan zijn er dingen opgestart, waardoor ik iets meer ruimte heb voor mijzelf en partner. Morgen de 20-weken echo en ik vind het spannend!
@KinderwensiA heel mooi gehaakt dat je het nog zolang heb kunnen verbergen. Ik heb bij alle 3 niet echt striea gehad een streepje bij me navel piercing. Het ligt ook echt aan wat voor huid je heb en meestal komt het in het laatste trimester tussen de 30 en 40 weken en soms eerder. @FrederikeS dat is @Dora82 ik hoop dat alles goed was met de baby leef echt met der mee. @Padmee jij heb ook echt al een heel mooi buikje
♡ Uitgerekend 16 - 30 april 2023 ♡ 14 april Padmee - 35 jaar - 2e kindje 15 april AmberVhnts - 28 jaar - 1e kindje Mamabeer4 - 38jaar - 4e/5e kindje 16 april Dora82 - 39 jaar - 4e kindje 17 april 18 april Carmencdr - 35 jaar- 2e kindje Lulu88 - 34 jaar - 1e kindje Ananas13 - 31 jaar - 2e kindje 19 april Bam1981 - 40 jaar- 1e kindje 20 april 21 april Vrolijkevlinder - 29 jaar - 1e kindje 22 april KinderwensiA - 31 jaar - 1e kindje 23 april Michje - 31 jaar - 1e kindje SofieElise - 26 jaar - 2e kindje 24 april FrederikeS - 31 jaar - 1e kindje xDuvessa - 32 jaar - 2e kindje 25 april Thea - 36 jaar - 6e kindje (10 sterretjes) Polke28 - 27 jaar - 1e kindje 26 april Elsa86 - 36 jaar - 5e kindje Marsha95 - 27 jaar - 1e kindje (4 sterretjes) Stanita13 - 28 jaar - 1e kindje Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje 27 april Anni82 - 40 jaar - 1e en 2e kindje (1 sterretje) 28 april 29 april 30 april MIL25 - 32 jaar - 1e kindje Afspraken: November 30 november- FrederikeS - 20 weken echo December 1 december - Elsa86 - 20 weken echo 1 december - Bam1981- 20 weken echo 1 december - KinderwensiA - 20 weken echo 1 december - Chocoladekoekjes - 20 weken echo 2 december - Marsha95 - 20 weken echo 2 december - xDuvessa - 20 weken echo 3 december - Michje - 20 weken echo 6 december - Polke28 - 20 weken echo 6 december - KinderwensiA - controle 7 december - SofieElise1995 - 20 weken echo 7 december - mamabeer - echo + gesprek 9 december - annie82 - 20 weken echo 14 december - Stanita13 - 20 weken echo 15 december - SofieElise1995 - controle 19 december - Michje - controle 20 december - xDuvessa - controle 20 december - Padmee - controle 21 december - mamabeer - echo + gesprek 21 december- Bam1981 - controle 23 december - mamabeer - gesprek Januari 17 januari - Padmee - groeiecho + controle 23 januari - Michje - pretecho Februari 14 februari - Padmee - groeiecho + controle ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Doortje25 ☆ van DaJeLe ☆ van Delacour ------------------------------------------ jongens (12) | meisje (7) | verrassing (0)
♡ Uitgerekend 16 - 30 april 2023 ♡ 14 april Padmee - 35 jaar - 2e kindje 15 april AmberVhnts - 28 jaar - 1e kindje Mamabeer4 - 38jaar - 4e/5e kindje 16 april Dora82 - 39 jaar - 4e kindje 17 april 18 april Carmencdr - 35 jaar- 2e kindje Lulu88 - 34 jaar - 1e kindje Ananas13 - 31 jaar - 2e kindje 19 april Bam1981 - 40 jaar- 1e kindje 20 april 21 april Vrolijkevlinder - 29 jaar - 1e kindje 22 april KinderwensiA - 31 jaar - 1e kindje 23 april Michje - 31 jaar - 1e kindje SofieElise - 26 jaar - 2e kindje 24 april FrederikeS - 31 jaar - 1e kindje xDuvessa - 32 jaar - 2e kindje 25 april Thea - 36 jaar - 6e kindje (10 sterretjes) Polke28 - 27 jaar - 1e kindje 26 april Elsa86 - 36 jaar - 5e kindje Marsha95 - 27 jaar - 1e kindje (4 sterretjes) Stanita13 - 28 jaar - 1e kindje Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje 27 april Anni82 - 40 jaar - 1e en 2e kindje (1 sterretje) 28 april 29 april 30 april MIL25 - 32 jaar - 1e kindje Afspraken: November 30 november- FrederikeS - 20 weken echo December 1 december - Elsa86 - 20 weken echo 1 december - Bam1981- 20 weken echo 1 december - KinderwensiA - 20 weken echo 1 december - Chocoladekoekjes - 20 weken echo 2 december - Marsha95 - 20 weken echo 2 december - xDuvessa - 20 weken echo 3 december - Michje - 20 weken echo 6 december - Polke28 - 20 weken echo 6 december - KinderwensiA - controle 7 december - SofieElise1995 - 20 weken echo 7 december - mamabeer - echo + gesprek 9 december - annie82 - 20 weken echo 14 december - Stanita13 - 20 weken echo 15 december - SofieElise1995 - controle 19 december - Michje - controle 20 december - xDuvessa - controle 20 december - Padmee - controle 21 december - mamabeer - echo + gesprek 21 december- Bam1981 - controle 23 december - mamabeer - gesprek Januari 17 januari - Padmee - groeiecho + controle 23 januari - Michje - pretecho Februari 14 februari - Padmee - groeiecho + controle ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Doortje25 ☆ van DaJeLe ☆ van Delacour ------------------------------------------ jongens (12) | meisje (7) | verrassing (2)
♡ Uitgerekend 16 - 30 april 2023 ♡ 14 april Padmee - 35 jaar - 2e kindje 15 april AmberVhnts - 28 jaar - 1e kindje Mamabeer4 - 38jaar - 4e/5e kindje 16 april Dora82 - 39 jaar - 4e kindje 17 april 18 april Carmencdr - 35 jaar- 2e kindje Lulu88 - 34 jaar - 1e kindje Ananas13 - 31 jaar - 2e kindje 19 april Bam1981 - 40 jaar- 1e kindje 20 april 21 april Vrolijkevlinder - 29 jaar - 1e kindje 22 april KinderwensiA - 31 jaar - 1e kindje 23 april Michje - 31 jaar - 1e kindje SofieElise - 26 jaar - 2e kindje 24 april FrederikeS - 31 jaar - 1e kindje xDuvessa - 32 jaar - 2e kindje 25 april Thea - 36 jaar - 6e kindje (10 sterretjes) Polke28 - 27 jaar - 1e kindje 26 april Elsa86 - 36 jaar - 5e kindje Marsha95 - 27 jaar - 1e kindje (4 sterretjes) Stanita13 - 28 jaar - 1e kindje Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje 27 april Anni82 - 40 jaar - 1e en 2e kindje (1 sterretje) 28 april 29 april 30 april MIL25 - 32 jaar - 1e kindje Afspraken: November 30 november- FrederikeS - 20 weken echo December 1 december - Elsa86 - 20 weken echo 1 december - Bam1981- 20 weken echo 1 december - KinderwensiA - 20 weken echo 1 december - Chocoladekoekjes - 20 weken echo 2 december - Marsha95 - 20 weken echo 2 december - xDuvessa - 20 weken echo 3 december - Michje - 20 weken echo 6 december - Polke28 - 20 weken echo 6 december - KinderwensiA - controle 7 december - SofieElise1995 - 20 weken echo 7 december - mamabeer - echo + gesprek 9 december - annie82 - 20 weken echo 14 december - Stanita13 - 20 weken echo 15 december - SofieElise1995 - controle 19 december - Michje - controle 20 december - xDuvessa - controle 20 december - Padmee - controle 21 december - mamabeer - echo + gesprek 21 december- Bam1981 - controle 23 december - mamabeer - gesprek Januari 17 januari - Padmee - groeiecho + controle 23 januari - Michje - pretecho Februari 14 februari - Padmee - groeiecho + controle ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Doortje25 ☆ van DaJeLe ☆ van Delacour ------------------------------------------ jongens (12) | meisje (7) | verrassing (2)
Ik heb het uiteindelijk toch daarnet na het avondeten tegen mijn schoonouders gezegd. Wat een last van mijn schouders zeg! We zijn er even heen gereden na een telefoontje. Schoonvader moet op een lastminute werktrip en is daardoor weg tot komende woensdag en ik kon het niet nog een week voor me houden, want ik kan mijn buik amper nog verbergen met alle lagen..mijn man zei me wel dat het nu niet meer ons geheimpje is. Vond dat wel cute, ook hoe nerveus/ongemakkelijk hij uiteindelijk was bij het vertellen maar ook vooraf. Heb in de doos wat echo foto's geplaatst onder de gehaakte spulletjes en 2 schoonbroers weten het nu en mijn beide schoonouders. De reacties waren grappig. Schoonvader was echt superblij, we wisten allemaal dat hij wel een voorkeur had voor een meisje na alle jongens in zijn gezin en uiteindelijk kleinkinderen. Schoonmoeder was in een lichte shock gezien ze altijd denkt alles te kunnen voorzien, maar dit was dus compleet onverwachts voor haar. Ik vroeg haar dan ook hoe ze het niet heeft kunnen zien en ze zei dat het door de losse kleding kwam...mission accomplished. Ook meteen verteld dat ik het op vakantie al wist en ik daarom altijd sliep in autotrips langer dan een uurtje en flinke vreetbuien had 's nachts.q Nu nog 1 broer van mijn man te gaan en wat ooms en neven waar het contact redelijk goed is. Mijn eigen ouders/familie vertel ik het eerder, waarschijnlijk één dezer dagen. Naar verwachting op vrijdag aanstaande.
Wat leuk dat je het nu hebt kunnen vertellen en je fijne reacties kreeg! Je gehaakte spulletjes zijn heel mooi!
Fijn dat je het nu hebt kunnen vertellen. Leuke reacties ook! Veel succes met de 20 weken echo vandaag!