Fijn dat je je goed voelt. Wel vervelend van je werkgever. Inderdaad maar proberen wat los te laten denk ik. Je kan er verder niks aan doen. 17 januari je laatste werkdag? Dat is ook mijn laatste werkdag (met 4 weken van tevoren). Jij werkt niet op maandag en dinsdag?
17 maart is mijn laatste werkdag, denk die van jou ook haha. Ik werk fulltime en officieel 4 weken van te voren dan zou ik maandags en dinsdags nog moeten werken maar dat zag ik niet zitten.
Hier gaat ook alles goed, ik voel de kleine steeds vaker en duidelijker. Mijn kinderen hebben het helaas nog niet kunnen voelen, maar dat zal binnenkort vast lukken. Met mijn ischias klachten gaat het redelijk, moet wel oppassen dat ik regelmatig mijn rustmomenten neem, maar dat is nu niet heel eenvoudig aangezien we afgelopen vrijdag voor het eerst hebben geslapen in ons nieuwe huis terwijl dat nog lang niet klaar is. Kosten bij het vakantiehuis rezen de pan uit, dus was een beetje noodzaak. Wel heb ik erg veel last van het carpaal tunnel syndroom. Pijnklachten vallen dankzij de spalken mee, maar mijn handen tintelen dan zo verschrikkelijk dat het wel pijn gaat doen. En die tintelingen heb ik overdag ook. Ik heb nu een week vakantie, dinsdag begin ik weer en dan moet ik nog 9 weken. Ik werk nu nog 2 dagen van 5 uur ter ondersteuning, zit verder in de ziektewet, dus ik moet wel met 34 weken met verlof. Verlof gaat in op 16 maart.
Hier helaas covid te pakken of een flinke griep dat er erg op lijkt. Ben al sinds de dag van mijn kinkhoestvaccinatie (precies een week geleden) erg ziek. Eerst vreselijke koorts (moest mezelf elk uurtje even afkoelen in de nacht), daarna juist koude rillingen en hoestbuien die niet op leken te houden. Daarna had ik een hele dag geen stem meer en sinds het weekend proef en ruik ik niets meer dus eten is nog leuker geworden maar niet heus. Misselijkheid is erger geworden door al die klachten en heb helaas niet veel binnen kunnen houden. IJzergehalte is erg laag dus ik ben flink aan de dubbele dosis supplementen geraakt in de hoop dat het de volgende keer wat beter is en de baby goed door blijft groeien. Gelukkig heb ik het werken opzij gezet, was in augustus geslaagd aan de uni en heb samen met mijn man besloten deze eerste zwangerschap eerst even aan te kijken en ben blij dat we dat gedaan hebben, want ik zou in deze staat niet kunnen werken. Bekkenpijn zorgt ervoor dat ik niet lang kan staan of zitten en de misselijkheid wordt steeds onvoorspelbaarder. Maarrrrr het is voor het goede doel allemaal. Ik ben nog aan het kijken voor een licht bedje dat ik makkelijk kan verplaatsen en een meegroei autostoel. Als we dat hebben aangeschaft begint de babyuitzet eindelijk te vorderen en kan ik het meeste wegvinken. Ons concept voor de babykamer is gemak en comfort en zo minimalistisch mogelijk. Alles wat opgevouwen kan worden is een pre, maar kwaliteit is wel erg belangrijk. Moet nog 2 dingen haken voor familie en ga dan eindelijk beginnen met dekentjes en kleedjes voor de babykamer.
♡ Uitgerekend 16 - 30 april 2023 ♡ 14 april Padmee - 35 jaar - 2e kindje 15 april AmberVhnts - 28 jaar - 1e kindje Mamabeer4 - 38jaar - 4e/5e kindje 16 april Dora82 - 39 jaar - 4e kindje 17 april 18 april Carmencdr - 35 jaar- 2e kindje Lulu88 - 34 jaar - 1e kindje Ananas13 - 31 jaar - 2e kindje 19 april Bam1981 - 40 jaar- 1e kindje 20 april 21 april Vrolijkevlinder - 29 jaar - 1e kindje 22 april KinderwensiA - 31 jaar - 1e kindje 23 april Michje - 31 jaar - 1e kindje SofieElise - 27 jaar - 2e kindje 24 april FrederikeS - 31 jaar - 1e kindje xDuvessa - 32 jaar - 2e kindje 25 april Polke28 - 27 jaar - 1e kindje 26 april Elsa86 - 36 jaar - 5e kindje Marsha95 - 27 jaar - 1e kindje (4 sterretjes) Stanita13 - 28 jaar - 1e kindje Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje 27 april Anni82 - 40 jaar - 1e en 2e kindje (1 sterretje) 28 april 29 april 30 april MIL25 - 32 jaar - 1e kindje Afspraken: Januari 9 januari - Michje - controle 9 januari - Bam1981 - controle 10 januari - Stanita13 - controle vroedvrouw en suikertest 10 januari - LuLu88 - 22 wekenprik 10 januari- Bam1981 - suikertest 12 januari - xDuvessa -OGTT + controle gynaecoloog 12 januari - Elsa86 - gesprek gynaecoloog 12 januari - SofieElise1995 - controle 17 januari - Padmee - groeiecho + controle 19 januari - Stanita13 --3D pretecho 19 januari - FrederikeS - pretecho 3D + controle 20 januari - Lulu88 - controle 23 januari - Michje - controle + bloedafname 23 januari - Michje - pretecho 23 januari - KinderwensiA - controle 23 januari - Lulu88 - groeiecho 24 januari - Polke28 - groeiecho 25 januari - Elsa86 - controle 27 januari - Bam1981 - pretecho 3D/4D Februari 6 februari - Polke28 - controle 8 februari - Stanita13 - 30 weken controle gynaecoloog 14 februari - Padmee - groeiecho + controle 15 februari - Polke28 - pretecho 3D/4D 22 februari - Polke28 - groeiecho ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Doortje25 ☆ van DaJeLe ☆ van Delacour ☆ van Thea23 ------------------------------------------ jongen (12) | meisje (8) | verrassing (1) | onbekend (2)
@KinderwensiA veel beterschap! Jij hebt wel een pittige zwangerschap he . Je moet maar denken aan het eindresultaat op het einde van de rit! ❤
Sorry dat ik in jullie topic inbreek, maar mag ik vragen waar je het mandje, matrasje en hoesje vandaan hebt?
Hier ook flink ziek. Helaas aan de antibiotica. Zolang mogelijk uitgesteld, maar nu geen keuze meer. Zie mooie foto's voorbij komen, prachtig hoor . Ik moet mijn verlof nog aanvragen, maar dat zal eind maart ergens gaan worden. Eerst nu meer eens beter worden en dan richten op de babykamer/verlof.
Verschoonmandje is van kwantum (worden niet meer verkocht). Matrasje is van made4ukkies.nl Samen gekocht via marktplaats. Het hoesje heb ik gekocht bij Femmies.com
gaat goed vermoeidheid is iets afgenomen,en en ze groeien als kool met als gevolg een enorme buik en iedereen roept wow wat groot ! Krijg je een tweeling of zo: JA DUS
En beter laat dan nooit: voor iedereen de beste wensen en een voorspoedige zwangerschap bevalling en wolken van gezonde Baby ‘s! Ik kan niet wachten !
Oeps, ik heb heel lang niets van mij laten horen. Ik hoop dat ik nog mag mee kletsen. Allereerst de beste wensen voor iedereen, wat een mooi jaar gaan we in met allemaal lieve baby'tjes ❤️️ Alles gaat goed met onze kleine meid. Mijn buik maakt een groeispurt, zo mooi om te zien. Ik kan haar inmiddels dagelijks voelen en ook mijn vriend heeft haar een paar weken geleden voor het eerst gevoeld. Sinds vorige week beweegt mijn buik ook wanneer ze hard aan het trappelen is haha. Inmiddels heb ik best wel last van rugpijn. Ik vind het heel lastig qua werk (werk in de kinderopvang op een baby/dreumes groep, dus ben heel veel aan het tillen). Weet soms aan het einde van de dag niet hoe ik moet staan of zitten. Denk van de week toch maar even bespreekbaar maken. Ook ga ik van de week naar de fysio. Ik ben zo ongelooflijk gelukkig dat er een klein meisje in mijn buik mag groeien en kan niet wachten haar te ontmoeten. Nu het 2023 is, lijkt het ineens zo dichtbij! Ik heb niet alles teruggelezen, maar wil het nu weer een beetje gaan bijhouden.
Joehoeee ik kan inmiddels ook zeggen nog minder dan 100 dagen te gaan! Om precies te zijn vandaag nog 99 dagen tot de vastgestelde bevallingsdatum. Voor de dames die al een kleintje hebben: waren jullie bij de eerste juist eerder of later dan deze datum?
Mijn 1e is geboren met 35+5, zonder reden spontaan begonnen. De 2e en 3e allebei spontaan met 39+4 De 4e ingeleid met 39+2