Hier gaat alles goed. Morgen weer groeiecho. Ik ben benieuwd. Altijd leuk om even te mogen kijken. Ik verwacht geen babyshower. Moet zeggen dat ik daar ook niet echt iets voor voel. Deze week alweer 32 weken Gaat zo hard nu. Babykamer is zo goed als klaar. Moet alleen alles nog wassen.
@FrederikeS ja heb antibiotica gekregen. In het ziekenhuis zouden ze qua suikertest ook met een suikerdrankje doen, maar mijn vk heeft me alleen 2x bloed laten prikken.
Spannend allemaal he? Het komt nu wel echt dichtbij. Geniet nog even, voor je het weet is hef zover . Hopelijk knap je gauw op. Heb inderdaad ook een dagcurve gehad, maar helaas wil het ziekenhuis toch voor zekerheid met suikerdrankje. Ondanks dat ik perfect binnen de waardes zit, komt er heel soms toch iets anders uit met een OGT-test. Zit er helemaal niet op te wachten.
Groeiecho was goed! Gemiddeld op alle fronten (hoofd,buik en benen). Ze ligt met hoofdje beneden, maar is nog niet ingedaald. Ze weegt nu ongeveer 1800g.
♡ Uitgerekend 16 - 30 april 2023 ♡ 14 april Padmee - 36 jaar - 2e kindje 15 april AmberVhnts - 28 jaar - 1e kindje Mamabeer4 - 38jaar - 4e/5e kindje 16 april Dora82 - 39 jaar - 4e kindje 17 april 18 april Carmencdr - 35 jaar - 2e kindje Lulu88 - 34 jaar - 1e kindje Ananas13 - 31 jaar - 2e kindje 19 april Bam1981 - 40 jaar - 1e kindje 20 april 21 april Vrolijkevlinder - 29 jaar - 1e kindje 22 april KinderwensiA - 31 jaar - 1e kindje 23 april Michje - 31 jaar - 1e kindje SofieElise - 27 jaar - 2e kindje 24 april FrederikeS - 31 jaar - 1e kindje xDuvessa - 32 jaar - 2e kindje 25 april Polke28 - 27 jaar - 1e kindje 26 april Elsa86 - 36 jaar - 5e kindje Marsha95 - 27 jaar - 1e kindje (4 sterretjes) Stanita13 - 29 jaar - 1e kindje Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje 27 april Anni82 - 40 jaar - 1e en 2e kindje (1 sterretje) 28 april 29 april 30 april MIL25 - 32 jaar - 1e kindje Afspraken: Februari: 14 februari - Elsa86 - groeiecho 15 februari - Polke28 - pretecho 3D/4D 15 februari - KinderwensiA - groeiecho + bevalplan bespreken 17 februari - Michje - controle + groeiecho 22 februari - Polke28 - groeiecho Maart 3 maart - Padmee - controle 8 maart - Elsa86 - echo placenta lokalisatie 15 maart - Stanita13 - controle gynaecoloog 14 maart - Padmee - groeiecho en controle ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Doortje25 ☆ van DaJeLe ☆ van Delacour ☆ van Thea23 ------------------------------------------ jongen (12) | meisje (8) | verrassing (1) | onbekend (2)
Ik zal ook weer eens iets van me laten horen! Vanmorgen groeiecho gehad en meneer doet het prima. Ligt nog steeds in stuit, maar dat had ik al gevoeld. Hij is geschat op 1538 gram (met 30+5 weken), dat is p22.66%. Klein gemiddeld dus, maar dat komt voornamelijk doordat het buikje klein meet. Hoofdje is gemiddeld en beentje net iets boven gemiddeld. Hij lijkt dus qua verhouding lang en smal. Met 35 weken liggingsecho, hopelijk is hij dan braaf gedraaid. Ze meten hem dan ook nog een keer.
♡ Uitgerekend 16 - 30 april 2023 ♡ 14 april Padmee - 36 jaar - 2e kindje 15 april AmberVhnts - 28 jaar - 1e kindje Mamabeer4 - 38jaar - 4e/5e kindje 16 april Dora82 - 39 jaar - 4e kindje 17 april 18 april Carmencdr - 35 jaar - 2e kindje Lulu88 - 34 jaar - 1e kindje Ananas13 - 31 jaar - 2e kindje 19 april Bam1981 - 40 jaar - 1e kindje 20 april 21 april Vrolijkevlinder - 29 jaar - 1e kindje 22 april KinderwensiA - 31 jaar - 1e kindje 23 april Michje - 31 jaar - 1e kindje SofieElise - 27 jaar - 2e kindje 24 april FrederikeS - 31 jaar - 1e kindje xDuvessa - 32 jaar - 2e kindje 25 april Polke28 - 27 jaar - 1e kindje 26 april Elsa86 - 36 jaar - 5e kindje Marsha95 - 27 jaar - 1e kindje (4 sterretjes) Stanita13 - 29 jaar - 1e kindje Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje 27 april Anni82 - 40 jaar - 1e en 2e kindje (1 sterretje) 28 april 29 april 30 april MIL25 - 32 jaar - 1e kindje Afspraken: Februari: 22 februari - Polke28 - groeiecho Maart 3 maart - Padmee - controle 6 maart - Michje - controle 8 maart - Elsa86 - echo placenta lokalisatie 14 maart - Padmee - groeiecho en controle 15 maart - Stanita13 - controle gynaecoloog 20 maart - Michje - liggings-/groeiecho ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Doortje25 ☆ van DaJeLe ☆ van Delacour ☆ van Thea23 ------------------------------------------ jongen (12) | meisje (8) | verrassing (1) | onbekend (2)
Hier ook even een update vanuit mij. Vandaag hebben wij weer een groeiecho gehad (krijgen wij elke 4 weken wegens valimenteuze insertie). De baby groeit gelukkig goed, beentjes zijn iets te klein en hoofdje iets te groot maar niks buitensporigs gelukkig. Wel worden we overgenomen door de gynaecoloog met een medische indicatie en krijgen we waarschijnlijk weer een doorverwijzing naar het medische ziekenhuis wegens dat ik te veel vruchtwater heb.. even afwachten dus allemaal… ik moet zeggen dat ik het erg spannend vindt en moeite heb met de onzekerheid maar ik probeer positief te blijven!!
Kan me voorstellen dat je het allemaal erg spannend vind. Kan je er goed over praten met anderen? Goed van je dat je probeert positief te blijven. Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid. Sterkte meis! ❤️
Dankje! ❤️ Ja opzich wel, is gewoon vooral een spannende en onzekere tijd nu eventjes, hopelijk snel meer duidelijkheid. Morgen moeten we voor een echo naar het medische ziekenhuis…
Ik dacht ook laat ik maar weer eens hier kijken.. jammer dat het zo stil is geworden nadat de meldingen het niet meer deden. Ben benieuwd hoe het met jullie is! Hier behoorlijk veel pijn van mn bekken, kan helaas niet veel meer in huis doen oid, boodschappen halen is al te veel. Laat het maar gauw zo ver zijn!
Hier gaat het wel oké, gisteren laatste werkdagje gehad dus nu lekker genieten van het verlof! Bewegelijke periode achter de rug, nu toch definitief medisch geworden. Volgende week vrijdag weer een groeiecho om verder te kijken.. en hoe is het met de rest?
Hier gaat alles prima. M’n eerste verlof week al weer gehad. Was heerlijk! Kan nog steeds niet geloven dat ik al 37 weken ver ben . Heb m’n to-do lijstje bijna afgewerkt. Nu lekker aan het genieten nog van het getrappel in m’n buik.
Ah ja. Dat heb je eerder verteld. Hou het allemaal niet meer bij. Sorry. Fijn dat je in ieder geval goed in de gaten wordt gehouden.