♡ Uitgerekend 16 - 30 april 2023 ♡ 15 april 16 april mamabeer4 - 38 jaar - 4e kindje 17 april Padmee - 35 jaar - 2e kindje 18 april Carmencdr - 35 jaar- 2e kindje 19 april Ananas13 - 31 jaar - 2e kindje 20 april 21 april Bam1981 - 40 jaar - 1e kindje Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje 22 april KinderwensiA - 31jaar - 1e kindje 23 april Polke28 - 1e kindje 24 april Michje - 31 jaar - 1e kindje 25 april Thea - 36 jaar - 6e kindje (10 ⭐) 26 april Elsa86 - 36 jaar - 5e kindje SofieElise1995 - 26 jaar - 2e kindje DaJeLe - 37 jaar - 3e (eigen) kindje Marsha95 - 1e kindje (4 sterretjes) Delacour - 30 jaar - 1e kindje 27 april 28 april 29 april Stanita13 - 28 jaar - 1e kindje 30 april Afspraken: Augustus 22 augustus - Padmee - Vroege echo 29 augustus - mamabeer4 - 1e echo 30 augustus - Ananas13 - Echo en intake 31 augustus - Elsa86 - vroege echo 31 augustus - carmencdr - 1e echo September 2 september - Marsha95 - Echo en intake 6 september - KinderwensiA - Vroege echo 6 september - Bam1981 - 1e echo bij kliniek. 7 september - SofieElise1995 - Vroege echo 12 september - Elsa86 - Echo en intake 13 september - Polke28 - Echo en intake 13 september - DaJeLe - Echo 14 september - Delacour - Echo 8 weken 20 september - SofieElise1995 - Intake 21 september - DaJeLe - Intake 22 september - Stanita13 - Echo 8 weken ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Sorry ik moest een beetje lachen om jou berichtje. Het is allemaal wat beter doorbloed daar beneden. Dat merk ik wel ja. Wel vervelend dat sex zo pijnlijk is nu voor je. Dat herken ik dan weer niet.
Welkom en gefeliciteerd allemaal! Ooh, ik ga het echt niet verborgen kunnen houden tot 12 weken hoor Heb me toch een opgeblazen buik! En ik heb zo’n last van m’n darmen, heb er echt buikpijn van. Heel irritant..
Heel erg moe! Pijnlijke borsten, wollig hoofd, opgezette buik en soms kokhalzen. Begin nu ook steeds meer honger te krijgen.
Ik heb toch maar even de huisartsen post gebeld omdat ik zorgen maakte dat de koorts niet minder word. Advies 2 paracetamol elke 6 uur en koud drinken en ijsjes eten. Over ijsjes eten klaag ik niet
Ik hen sinds vandaag enorm last van haaruitval. Even opgezocht op Google en dag is dus ook een symptoom. Af en toe iets gevoelige borsten en last van maagzuur. Verder geen klachten.
Hier weinig tot geen klachten en dat maakt mij erg onzeker. Het is natuurlijk nog erg pril en vroeg dus begrijp wel dat het nog vroeg is voor kwaaltjes. Maar je wil zo graag iets voelen ter bevestiging. Door te lezen dat testen achteraf weer aflopen bij sommigen blijf ik testen en testen vergelijken met de dag ervoor. Dom natuurlijk maar het is sterker dan mezelf. De kv gaf vandaag weer bevestiging gelukkig. Ik voeg de vergelijking nog even toe (de bovenste is van eergisteren en de onderste van vandaag). Gisteren ook een cb die 2-3 weken aangaf en morgen een bloedname bij de huisarts (dat is standaard hier in België om de zwangerschap te bevestigen). Ik ben soms gewoon heel bang dat het weer fout gaat dit keer. @Michje ja ik begrijp wat je bedoelt, seks is hier ook wat gevoeliger / richting pijnlijk/ schuurpapier, haha
Nou, die haaruitval viel me onder de douche ook op vanmorgen. Hoop niet dat dat zo blijft, dan ben ik straks kaal!
Fijn om te horen dat het herkenbaar is, ik hoop dat dat gauw weer wat beter wordt... Wat fijn dat in België standaard bloed afgenomen wordt. Misschien kun je vragen of je een paar dagen later nog een keer mag. Dat heeft mij zoveel rust gegeven. Toen ik de tweede uitslag geef voelde ik alle spanning uit mijn lichaam vloeien en daarmee ook de testdrang! Het is ook gewoon zo spannend! Je test is hartstikke mooi!
Ja ik ga het wel vragen denk ik, eventueel donderdag of vrijdag nog eens. Hopelijk staan ze dat toe .. Zou inderdaad heel veel rust geven. En jij trouwens proficiat met die prachtige test van vandaag, haha moet geweldig zijn om die door te zien lopen
Mooie test hoor! Ik begrijp je angst helemaal. Maar symptomen of niet het zegt echt niks. En de symptomen kunnen ook nog ineens komen. Hopelijk heeft de bloedtest je wat meer vertrouwen.
@Stanita13 echt heel herkenbaar. Hopelijk geeft de bloeduitslag je meer rust en zekerheid. De test ziet er iig mooi uit! @Michje nee niet herkenbaar, maar ik durf nu ook even helemaal niks te doen op dat gebied hahaha. Ik gebruik ook 3x per dag Utrogestan tot iig 8 weken dus voor mij even geen polonaise aan t lijf
Wij hebben mijn ouders en oma vanmiddag verteld dat ik zwanger ben. Oma een test in handen geduwd en ondanks dat ze nog nooit zo'n ding gezien had, viel het kwartje heel snel! Oma bijna in tranen en mijn ouders ook heel blij.