volgende week dinsdag 30-8. Dan zou er zeker een hartje moeten kloppen. Ook weer spannend maar voor nu gerustgesteld dat het goed zit.
Ik heb het de vorige keren pas na de bevalling gehad en dat waren allemaal meisjes. Dit is de 1e keer dat ik er al zo vroeg tijdens de zwangerschap last van heb. Ik ben ook heel benieuwd naar het geslacht. Heb wel lichte voorkeur voor een jongetje, maar uiteraard zou ik ook blij zijn met een meisje.
Ik heb juist andersom allemaal jongens. mij maakt het echt niet uit wat het geslacht is als het maar gezond is al zou een meisje ook wel leuk zijn dan kan ik eindelijk naar k3
Willen jullie weten wat het geslacht van de baby is of houden jullie het een verassing tot de bevalling
Haha wij gaan 11 december naar K3 (al vraag ik me af of dat doorgaat met Hanne die dan ergens uitgerekend is).
Wij willen het weten. Lijkt me wel mooi als het een verrassing blijft, maar ik ben veel te nieuwsgierig.
Wij willen het weten. Bij m’n zoon zelfs een pretecho laten maken om het met 16 weken al te weten. Misschien dat ik dat wel weer wil doen.
Ja. Heb nog een keer nadrukkelijk gevraagd of ze echt niet meer had verwacht te zien. Maar ze zei dat het echt goed eruit zag en precies wat ze had verwacht te zien met dit termijn.
Oh dat is zeker fijn. Ik ga er ook echt nog niet vanuit dat ik volgende week een kloppend hartje ga zien. Volgens hun berekening ben ik dan 6+1, maar volgens mijn eigen berekening nog maar 6+0 of zelfs 5+9.
Ja, willen het heel graag weten! @Stanita13 in België krijg je het wel te horen bij de NIPT he? Nederland doet dat niet, dus wij zullen wat langer moeten wachten!
Klopt! Tussen de 12 en 13 weken wordt hier standaard de nipt afgenomen. Ik denk dat je er ook voor kan kiezen om het niet te doen, maar bijna iedereen doet het want het wordt zo goed als helemaal terugbetaalt. Mensen die het geslacht niet willen weten kunnen dat ook aangeven en dan krijgen ze dat resultaat niet. Onze gynaecoloog zei zelfs vlak voor onze 12 weken echo vorige keer dat ze met 90% zekerheid het geslacht zou kunnen verklappen toen, op basis van de echo. Dat vond ik wel heel straf.
Nederland doet wel de NIPT, moet je nu nog zelf betalen tenzij je een medische indicatie hebt. Maar geslacht maken ze niet bekend helaas... Geslacht rond dat termijn op echo is via de nub theorie, daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. Hoop dat ik bij de 13 weken echo een geschikte foto krijg, want ook daarvan mogen ze in NL niks zeggen. Dus hoop met een foto hier op het forum meer informatie te krijgen... Ben zo vreselijk nieuwsgierig!
Hier nog 1 die haar nieuwsgierigheid echt geen 40 weken kan bedwingen. Zou ook graag een pretecho maken bij 16 weken. Maar eerst die goede echo van 8 weken binnen hebben haha