Super spannend @mamabeer4 ! Ik hoop zo voor je dat alles goed gaat! Ze delen sowieso de placenta (monochoriaal), als ik het goed begrepen heb. Anders hadden ze allebei een eigen 'zwart rondje' gehad ipv dat ze nu samen in één. Dus kans op TTTS is er sowieso. De vraag is of ze een eigen vruchtzak (diamniostisch) hebben. Zo niet (monoamniostisch), dan is de kans groot dat de navelstrengen verstrengelen, maar de kans op TTTS kleiner. Ingewikkelde materie, die eeneiige tweelingen. Maar wel interessant om over te lezen!
Heb het precies opgezocht mono mono zwangerschap zonder vlies is 25%kans dat een baby overlijdt omdat de navelstreng door elkaar kan raken
Ik had op dag 11 dpo in de avond al positieve best duidelijke zwangerschapstest en mono mono splitst echt tussen de 8 en 13 dagen denk dat ik dan niet zo felle test had gehad op 12dpo stond er al 2-3 op cb
Ik testte op 7 augustus ook al goed donker positief terwijl ik mijn NOD op 11 augustus, vandaar dat ik de vraag ook stelde. Bij zowel mijn vriend als bij mij zitten tweelingen wel in de familie. Is dus ook best spannend, maar één is het er sowieso.
HCG zegt niet zoveel over hoeveel baby's je draagt, maar vind het wel interessant om te zien. Ik wil oooook mijn echo! Maar moet nog tot volgende week woensdagavond wachten...
ze geven wel aan dat door meerdere baby’s je HCG sneller kan stijger en je dus al heel vroeg een felle streep kunt hebben. Energie manier waarmee je er achter komt is door de echo. Jij mag al eerder dan ik en ben verder haha volgende week vrijdag pas.
Boehoeee hier nog veel langer, 22 september was de eerste vrije plaats. Dan ben ik al 8+6. Ik heb al gekeken of ik in de buurt een vroegere echo kan laten maken maar dichtstbijzijnde is meer dan 50 minuten rijden hier vandaan. Nog 24 dagen geduld
Wij zijn even ver, maar ik moet nog een week wachten. Bij de kliniek waar ik zit doen ze pas vanaf 8 weken een echo mn geduld is al op hahaha
Bij ons doen ze eigenlijk pas rond 11 weken eerste echo, termijnecho. Wij kunnen dan voor kiezen om zelf €30 te betalen en dan kan je met 7 weken komen. Heb ik er voor over