Uitgerekend 16 - 30 april 2023 ♡ 15 april 16 april 17 april 18 april 19 april 20 april 21 april 22 april 23 april Polke28 - 1e kindje 24 april Marsha95 - 1e kindje (4 sterretjes) 25 april 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april Afspraken: Augustus September Marsha95 - 2 september - Echo en intake Polke28 - 13 september - Echo en intake ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Hi allemaal! Allereerst gefeliciteerd Ik klets alvast voorzichtig mee. Zaterdag op 9dpo positief getest, zondag ook nog getest maar vandaag niet (morgen weer ). Ik wacht nog even met mijzelf op de lijst te zetten tot mn nod van woensdag voorbij is. Dit was mijn test afgelopen zaterdag. Toen ook een cb gedaan die gaf 1-2 weken aan
Gefeliciteerd voor de andere dames nog!! Hebben jullie al last van ‘zwangerschap kwaaltjes’? En zo ja, vanaf wanneer hadden jullie er last van? Of wanneer hadden jullie een vermoeden dat jullie zwanger waren? Of totaal niet natuurlijk
ik had niet echt kwaaltjes toen ik testen. maar op het moment heb ik al wel een paar dingen waarvan ik denk dat zullen zwangerschapskwaaltjes zijn. Ik ben heel erg opgezwollen bij mijn buik, soms misselijk bij geur van eten, krampjes en onderrugpijn ( denk door mij darmen) en ik slaap heel slecht. oow voor dat ik het vergeet met momenten gevoelen borsten aan de zijkant. En jij?
ohh spannend allemaal he, gebeurd zoveel in je lichaam dan momenteel! ik heb (denk ik?) mijn innesteling gevoeld als krampen en felle steken, sinds dien last van mijn darmen en wat vlagen met moeheid. Ook zijn mijn krampen gebleven, daar heb ik momenteel nog best last van. moe, steken in onderbuik, misselijk met vlagen, soms pijn in mijn onderrug en borsten en een raar ‘vol’ gevoel in mijn buik, sneller vol en minder eetlust zeg maar.
Hi dames! Gefeliciteerd allemaal! Hier vorige week zondag positief getest en uitgerekend op 20 april voorlopig! Wij gaan het vanaf aankomend weekend vertellen tegen ouders en broers/zussen. Ik heb wel echt last van kwaaltjes al.. Rugpijn, een buik alsof ik al 5 mnd zwanger ben, misselijk, zere borsten.. Dus ben benieuwd waar het heen gaat. Vorige zwangerschap nergens last van gehad.
De kwaaltjes, hier ook wat steken in de onderbuik, vol gevoel, borsten die gevoeliger zijn, minder eetlust
De kwaaltjes hier: wollig hoofd en heeeel moe, beetje gevoelige borsten, darmen overstuur, af en toe krampjes/steekjes/lage rugpijn en misselijk.
Kwaaltjes: lage rugpijn, maar weet niet of dat door de zwangerschap komt of niet, want mijn rug is een hele zwakke plek en daar heb ik regelmatig last van. Gevoelige borsten heb ik wel soms wat last van. Verder niks. Ja, ik voel me heel euforisch. Tuurlijk was ik bij de andere zwangerschappen ook enorm blij, maar dit gevoel is anders.
♡ Uitgerekend 16 - 30 april 2023 ♡ 15 april 16 april 17 april 18 april 19 april 20 april 21 april 22 april 23 april Polke28 - 1e kindje 24 april Marsha95 - 1e kindje (4 sterretjes) 25 april 26 april Elsa86 - 36 jaar - 5e kindje 27 april 28 april 29 april 30 april Afspraken: Augustus September 2 september - Marsha95 - Echo en intake 12 september - Elsa86 - Echo en intake 13 september - Polke28 - Echo en intake ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden, maar ik heb de lijst een beetje kleur gegeven en heb de data van de afspraken wat anders onder elkaar gezet, vind ik zelf persoonlijk wat overzichtelijker
Hoi mama’s Ook ik wil wel hier mee komen kletsen ik had met 3 weken en 5 dagen een hele mooie test inmiddels 5 weken en 2 dagen zwanger ik vindt het wel spannend allemaal hoor. We zijn ruim 1 jaar bezig geweest voor dit wondertje. Nou duimen voor een goeie plakker. Wat ik heb berekend 16 april uitgerekend. Ook me testen erbij van 12 dpo en de lichtste 11 dpo. 29 augustus onze eerste echo in het ziekenhuis wij blijven als het goed is medisch omdat ik trombopenie heb een bloedstolling afwijking.
wat leuk hoe gaat het met jou. Nou ik heb me eerste blaasontsteking te pakken. Nu aan de antibiotica. ik heb wel pijnlijke boobs en af en toe misselijk maar verder gaat het goed ohja en snel buiten adem en beetje draaierig
Ai dat is minder. Hopelijk slaat de kuur goed aan. Morgen weer beginnen met werken. Heb vakantie gehad. Vraag me werkelijk af hoe ik de werkdagen ga doorkomen. Ik ben zo ongelooflijk moe! Zelf nu ik nog minimaal 9 uur per nacht slaap (want vakantie) stort ik in de middag in. Bijna niet misselijk. Dat dan weer niet.