Wat fijn die goede echo's!! En een tweeling erbij, echt bijzonder! Gefeliciteerd allebei! Pff ik tel ook de dagen af en ze gaan zooo langzaam nog meer dan 2 weken wachten...hoop zo dat alles goed is, bij de meiden was ik allang aan het spugen. Niet dat ik daarop zit te wachten maar het is toch wel een soort van bevestiging ofzo. Krijg alleen geen broek meer dicht maar dat heb ik meer te danken aan de obstipatie Bazin reageerde oké, had het wel echt niet verwacht en vroeg ook of het gepland was. Ja wel een opluchting dat werk nu op de hoogte is.
Vreemde vraag van je werkgever, maar fijn dat ze er verder oke op reageerde. Dat broekenprobleem heb ik ook. Nouja, hij gaat nog wel prima dicht, maar het zit echt niet lekker. De druk op mn buik is niet fijn! Had niet verwacht dat dat nu al een dingetje zou zijn... Word ook iets vaker en iets meer misselijk. Niet super erg (nog niet hoeven spugen ofzo), maar alsof ik continu wat wagenziek ben. Vind het lastig hoe om te gaan met eten. Lege maag is niet prettig, maar ondanks dat ik kleinere porties eet dan normaal is het na het eten ook geen feestje. Iemand tips? En oja! @AmberVhnts Welkom en gefeliciteerd! Gezellig dat je mee komt praten!
Ja het is ook wel een gekke vraag maar ergens heb ik er wel begrip voor, ze heeft me privé enorm geholpen ook met het oog op mijn nieuwe functie dus begrijp ook wel dat ze het niet aan zag komen en niet meteen staat te springen. Het moet ook even landen en de plannen voor komend schooljaar veranderen een beetje maar ze zei ook dat alles wel goed komt, wat natuurlijk ook zo is Ik heb wel de hele dag dat er lucht omhoog komt (héél charmant) herken ik ook totaal niet van de vorige zwangerschappen. Qua eten is het lastig @Michje toen het bij mij zo erg was hielp er helemaal niets. Ik zou wel blij zijn als dat nu wegblijft maar ik zou zo graag even door een raampje naar binnen gluren of alles goed is!
Inderdaad, we lopen gelijk op! Een tweeling, wat een nieuws zeg! Ik las hier al wat mee, maar zeker over tweelingen weet ik maar zeer weinig. Als ik het goed begrepen heb, is het belangrijk dat ze elk een eigen vruchtzak hebben? Ik duim alvast voor goed nieuws vrijdag!
Ik ben deze middag naar de huisarts geweest omdat ik sinds een paar dagen ook enorm last heb van misselijkheid en overgeven. Ik kreeg ‘antimetil’ voorgeschreven (is op basis van gember) en ze raadde mij ook aan om om de twee uur kleine hoeveelheden te eten ipv 3 grote maaltijden, zodat mijn maag nooit helemaal leeg is. Ik moet dus zelf ook nog wat uitzoeken wat voor mij werkt, maar misschien ben je hier wel iets mee!
Wauw!!!!! Gefeliciteerd, ik mag woensdag voor een vroege echo volgens mijn berekeningen ben ik dan 7.3 spannend als dat klopt
Wauw gefeliciteerd padmee, ik mag woensdag voor een echo volgens mijn berekeningen ben ik dan 7.3 spannend!!!
Oei! Zo erg is het hier echt nog niet hoor, gewoon constant een ongemakkelijk gevoel en met vlagen wat meer! Helpen de pillen bij jou? Gember had ik idd over gelezen, kan wel eens gemberthee proberen! Vaak kleine beetjes lijkt op dit moment nog niet echt te helpen!
Ik heb ze nog maar één keer genomen nu, dus moeilijk te zeggen. Maar vandaag had - in combinatie met het eten in kleine beetjes - wel een betere dag. Er blijft een algemene mottigheid, maar de felle misselijkheid was wel wat afgezwakt
Antimetil, klinkt als een mede-belg . Welkom! Mocht antimetil niet voldoende helpen kan je navalit vragen aan je huisarts. Dat werkt heel goed en speciaal voor zwangere vrouwen. Je hebt er wel een voorschrift voor nodig. Antimetil kan je zo krijgen. Is voor iedereen hier trouwens een tip, maar ik geloof dat het in Nederland niet zo gekend is als hier.
Hey we hebben onze eerste echo op dezelfde dag! Hoe laat is de jouwe? Ik heb het pas om half 5 's middags. Ik zit echter op 6+2 dus je bent al wel een weekje verder. Probeer niet teveel te piekeren en richt je op leuke dingetjes. Ik probeer mezelf elke dag bezig te houden met een lange wandeling of een fietstocht en probeer een beetje te lezen of iets anders te doen wat productief is en toch mijn hersenen even wat anders geeft om te overpeinzen.