Jaa! Moeten om 18:30u. Vrij zenuwachtig al! Er zijn al 2 mensen in m’n omgeving die het gevoel hebben dat het een tweeling is! En ik heb eigenlijk nog steeds het gevoel dat het niet goed zit, dus hopelijk morgen goed nieuws! Verder hier echt beroerde dagen gehad. Ben zo misselijk en moe, blegh.. Hou mn werkdag nauwelijks meer vol, dus hoop dat het snel weg trekt weer. Oh en mn knoop van mn broek is tegenwoordig ook niet meer dicht
Ananas13 succes vandaag ik was zooooo zenuwachtig dat ik de halve nacht had wakker gelegen bedankt meiden voor de felicitaties zo bijzonder een tweeling we kunnen het nog niet geloven haha
Ohh wauw mamabeer, gefeliciteerd met de tweeling!! Ik ga voor je duimen voor vrijdag! En padmee ook fijn dat je een kloppend hartje hebt!!! Succes met de echo Ananas13! ik ben de afgelopen en komende dagen misschien iets afwezig, wij zijn momenteel op vakantie, excuus
@Padmee wat ontzettend fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien. @Ananas13 succes vanavond Ik mag morgen gelukkig al tegen 11.30 uur.
Hoi allen, Mag ik er ook nog bij in dit groepje? Als alles goed is zijn wij op dit moment 6w2d en uitgerekend op 23 april voor ons eerste kindje. De bloedtest gaf vorige week een mooie (hoge) HCG aan. Eerste echo staat gepland in week 8 (14 sept). Ik had vorige week last van vermoeidheid, erge misselijkheid, geen hongergevoel en lage rugpijn. Sinds gisterenavond enkel nog vermoeid, vandaag geen enkel ander symptoom waardoor ik me erge zorgen maak nu en de moed wat verloren ben. Tot op heden wel geen bloedverlies gehad. We hebben meer dan 2 jaar moeten wachten op deze zwangerschap, dus hopen zo hard dat het goed mag blijven gaan. Wat fijn trouwens om te horen hoe het met jullie gaat!
Natuurlijk, welkom! Spannend he, en zo lastig als de symptomen komen en gaan! Op momenten dat ik minder voel ga ik ook meteen doemdenken. Aftellen tot de echo's is het enige wat we kunnen doen denk ik...
tuurlijk welkom en mijn kwaaltjes zijn ook minder geworden en wij krijgen een tweeling. Heb nog wel gevoelige borsten en met vlagen misselijk en duizelig
Mooi kloppend hartje gezien! Ze kon alleen niet helemaal goed meten dus we kwamen qua berekeningen niet helemaal overeen. Mag nu over 3 weken weer ipv over 5 weken pas!