Ai, ik snap dat je dat even niet kon/wilde zien met hoe je je voelde. Jammer dat het uitliep op ruzie, ik hoop dat jullie het gauw weer kunnen bijleggen. Allebei wat te emotioneel gereageerd denk ik! Naar dat je zo'n rotnacht hebt gehad... Pas goed op jezelf, hopelijk is komende nacht wat rustiger!
Succes bij de echo zometeen. Hopelijk gaat het goed met je kleintje en kunnen ze je geruststellen. Fijn dat je eerder mag komen, want zo lang die onzekerheid zou ik ook niet trekken hoor!
@Doortje89 succes bij de echo zometeen. Ik snap dat je daar onzeker van wordt. @KinderwensiA jammer dat het op een ruzie uitliep. Ik zou daar ook niet blij van worden. Ik hou sowieso al niet van dat soort filmpjes, zwanger of niet.
Het is idd dat we beiden emotioneel reageerden en spijtig dat dat uitliep op een ruzie, maar we lijken beiden een beetje afgekoeld inmiddels. Het gaat inmiddels iets beter met de misselijkheid en het beheersen ervan, maar ben nog niet helemaal de oude, ik hoop dat dit niet het nieuwe normaal wordt, want ik sta steeds op het punt om weer te braken..vooral in combinatie met mijn slaaptekort erdoor kan ik het niet lang volhouden.
@Elsa86 fijn dat een goede echo hebt gehad! @KinderwensiA wat een (zacht uitgedrukt) onhandige actie van m. Probeer het naast je neer te leggen, zeker als je weet dat hij geen sorry kan zeggen. Knuffel! @Doortje89 oei dat is spannend. Hopelijk krijg je goed nieuws. Herkent iemand het volgende? Vanochtend stond ik in de badkamer en voordat ik het wist hing ik boven de toiletpot te kokhalzen. Ik was alleen helemaal niet misselijk en nog steeds niet. Ik zag het totaal niet aankomen. Daarna ook gewoon mn normale ding verder kunnen doen. Komt dit vaker voor? Dit lijkt me toch echt de verkeerde volgorde
Oh @Doortje89 , ik duim heel erg mee dat alles goed zit! Waar ik eergisteren me nog zorgen maakte omdat ik plots geen symptomen meer voelde, zijn ze ondertussen in alle hevigheid terug. De arts liet me ook weten dat het dus niets hoeft te betekenen. Ik heb ontzettend last van misselijkheid. Zowel met een lege maag als wanneer ik eet. Beetje hulpeloos aan het worden dus
Ik had vandaag de echo. Zo spannend en toen zei de gyn: hier was ik al bang voor: kijk het zijn er twee!!!! De hartjes klopten wel maar ben nog heel vroeg 6+4. gezien mijn verleden kan ik alleen maar hopen en bidden dat het goed blijft gaan en ze vooral gezond zijn. Ik heb lichte paniek. Maar ook zoveel dankbaarheid. ik wens iedereen heel veel succes en hou vol! Mijn klachten zijn niets vergeleken bij deze blijdschap! Het zwanger zijn is al een wonder.
oh wouw ook een tweeling wat leuk. Heb je ook een echo foto ben wel benieuwd naar de jouwe. Ik Vindt het ook allemaal zo spannend zijn de bij jou een eiig of 2 eiig
Oh wauw, de tweede tweeling in het topic! Wat fijn dat de hartjes klopten. Weet je of het eeneiig of tweeeiig is?
Wauw een tweeling, gefeliciteerd! Ik hoop met je mee dat het allemaal goed komt. Gezien het nog vroeg is, snap ik je lichte angst, maar voor nu is hopen en bidden (en goed voor jezelf zorgen uiteraard) het enige wat je kunt doen.
Nee nog ze lagen wel ver uit elkaar maar ze konden het nog niet zeggen. Ik zag wel duidelijk een tussenschot.
Wat leuk 2 eiig waarschijnlijk dit is wel het meest gunstige. Wij hebben 1eeig die delen een placenta morgen gaan ze kijken of ze allebei een eigen vruchtzak hebben.
Ja dit herken ik wel, het gaat hier (nog) niet zo ver als echt moeten kokhalzen, maar wel het gevoel dat het elk moment kan komen. Zonder verder echt misselijk te zijn. Heel gek. Ik lees hier ook veel last van de darmen, daar heb ik ook last van! Ofwel gaat het veel te vlot ofwel gaat het niet. Veel succes met je echo @Doortje89 , ik duim dat alles goed is! @Anni82 wauw nog een tweeling in de groep! Had je het ergens zien aankomen of totale verrassing? Gefeliciteerd!