♡ Uitgerekend 16 - 30 april 2023 ♡ 15 april 16 april mamabeer4 - 38 jaar - 4e/5e kindje Amber -28 jaar - 1e kindje 17 april Padmee - 35 jaar - 2e kindje 18 april Carmencdr - 35 jaar- 2e kindje 19 april Ananas13 - 31 jaar - 2e kindje Lulu88 - 34 jaar - 1e kindje 20 april 21 april Bam1981 - 40 jaar - 1e kindje Anni82 - 40 jaar - 1e kindje (1 sterretje) 22 april KinderwensiA - 31 jaar - 1e kindje 23 april Polke28 - 27 jaar - 1e kindje Vrolijkevlinder - 29 jaar - 1e kindje 24 april Michje - 31 jaar - 1e kindje Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje 25 april Thea - 36 jaar - 6e kindje (10 ⭐) 26 april Elsa86 - 36 jaar - 5e kindje SofieElise1995 - 26 jaar - 2e kindje DaJeLe - 37 jaar - 3e (eigen) kindje Marsha95 - 27 jaar - 1e kindje (4 sterretjes) Delacour - 30 jaar - 1e kindje 27 april 28 april 29 april Stanita13 - 28 jaar - 1e kindje 30 april MIL25 - 32 jaar - 1e kindje Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje Afspraken: September 6 september - KinderwensiA - Vroege echo 6 september - Bam1981 - 1e echo bij kliniek. 6 september - Amber - 1e echo intake 7 september - SofieElise1995 - Vroege echo 7 september - Michje - 1e echo 7 september - Doortje25 - Vroege echo 9 september - Lulu88 - 1e echo 12 september - Elsa86 - Echo en intake 12 september - Michje - Intake 12 september - Padmee - echo 13 september - Polke28 - Echo en intake 13 september - DaJeLe - Echo 14 september - Delacour - Echo 8 weken 14 september - Vrolijkevlinder - Echo 8 weken 15 september - Chocoladekoekjes - 1e echo 20 september - SofieElise1995 - Intake 21 september - DaJeLe - Intake 21 september - MIL25 - echo 22 september - Stanita13 - Echo 8 weken 23 september - Doortje25 - Intake en termijnecho 27 september - Chocoladekoekjes - intake en 2e echo 28 september - Lulu88 - intake en 2e echo(termijn bepaling) ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Mag helaas niet langs komen. Ik moet weer terug bellen als ik meer ga bloeden of krampen krijg. Dus ik ga gewoon rustig aan doen, extra rusten en wachten tot maandag en hopen dat ik dan even langs mag komen. Dank jullie wel voor de lieve steun ❤️
Zo vervelend die onzekerheid @marsha95. Hopelijk is gewoon de echo de oorzaak van het bloeden en is er verder niks aan de hand. Hatelijk dat je maar gewoon moet afwachten. Gelukkig is het nu gestopt en heb je geen krampen meer gehad!
Marsha, is het rustig gebleven? Maandag willen ze je vast wel zien, in het weekend doen ze vaak moeilijker. Probeer erop te vertrouwen dat het onschuldig was en waarschijnlijk door de echo komt, die was inwendig toch?
@mamabeer4 het is wisselt nu beetje met bruin en roze. mijn volgende echo is 13 september. @Doortje25 het is redelijk rustig. bloeden word steeds minder. echte krampen heb ik niet meer gehad sinds gisteren avond alleen wat trekkend gevoel soms. ik heb inderdaad een inwendige echo gehad.
@marsha95 Dan zou die echo echt een goede verklaring kunnen zijn voor het bloeden. Alleen de kramp kan ik niet helemaal plaatsen, maar dat is maar even geweest toch? Ben je er zeker van dat dit niet van je darmen afkomstig is? Die kunnen rond deze periode ook behoorlijk onrustig zijn. Hopelijk verdwijnt het bloeden snel helemaal! Ik begrijp je onzekerheid en ongerustheid helemaal. Elk toiletbezoek is killing. Hier wordt het niet echt minder heb ik het idee, maar gelukkig ook niet meer! Nogmaals sterkte en rustig aan!
ja het was voor misschien een uurtje en toen het eerste bloed er uitkwam was het redelijk klaar. de krampen zaten wel echt achter het schaambot dus weet niet of dat mijn darmen kunnen zijn. het was een beetje de zelfde plek als dat ik mijn ovulatie voel normaal. ik hoop dat het bij jou snel minder word en weg gaat! houden ze het bij jou goed in de gaten? of moet je afwachten?
Hopelijk kan je maandag wel snel terecht en heb je dan wat meer duidelijkheid. Nee, heel cru gezegd gaf de gyn garantie tot aan de deur. Het heeft geen nut om me nu in de gaten te houden want de echo en bloedwaarden waren goed, beter kan eigenlijk niet rond dit termijn. Ze had ook echt geen idee waar het bloed vandaan komt. Het is erop of eronder. Ik mag wel altijd bellen mocht ik krampen krijgen, heviger bloedverlies of koorts.
♡ Uitgerekend 16 - 30 april 2023 ♡ 15 april 16 april mamabeer4 - 38 jaar - 4e/5e kindje Amber -28 jaar - 1e kindje 17 april Padmee - 35 jaar - 2e kindje 18 april Carmencdr - 35 jaar- 2e kindje 19 april Ananas13 - 31 jaar - 2e kindje Lulu88 - 34 jaar - 1e kindje 20 april 21 april Bam1981 - 40 jaar - 1e kindje Anni82 - 40 jaar - 1e kindje (1 sterretje) 22 april KinderwensiA - 31 jaar - 1e kindje 23 april Polke28 - 27 jaar - 1e kindje Vrolijkevlinder - 29 jaar - 1e kindje 24 april Michje - 31 jaar - 1e kindje Doortje25 - 37 jaar - 3e kindje 25 april Thea - 36 jaar - 6e kindje (10 ⭐) Marsha95 - 27 jaar - 1e kindje (4 sterretje) 26 april Elsa86 - 36 jaar - 5e kindje SofieElise1995 - 26 jaar - 2e kindje DaJeLe - 37 jaar - 3e (eigen) kindje Delacour - 30 jaar - 1e kindje 27 april 28 april 29 april Stanita13 - 28 jaar - 1e kindje 30 april MIL25 - 32 jaar - 1e kindje Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje Afspraken: September 6 september - KinderwensiA - Vroege echo 6 september - Bam1981 - 1e echo bij kliniek. 6 september - Amber - 1e echo intake 7 september - SofieElise1995 - Vroege echo 7 september - Michje - 1e echo 7 september - Doortje25 - Vroege echo 9 september - Lulu88 - 1e echo 12 september - Elsa86 - Echo en intake 12 september - Michje - Intake 12 september - Padmee - echo 13 september - Polke28 - Echo en intake 13 september - DaJeLe - Echo 13 september - Marsha95 - Echo 8 weken 14 september - Delacour - Echo 8 weken 14 september - Vrolijkevlinder - Echo 8 weken 15 september - Chocoladekoekjes - 1e echo 20 september - SofieElise1995 - Intake 21 september - DaJeLe - Intake 21 september - MIL25 - echo 22 september - Stanita13 - Echo 8 weken 23 september - Doortje25 - Intake en termijnecho 27 september - Chocoladekoekjes - intake en 2e echo 28 september - Lulu88 - intake en 2e echo(termijn bepaling) ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Ik heb vannacht gedroomd dat ik via een ks ben bevallen van een jongetje Hij had alleen nog geen naam, want de naam die ik wilde, wil mijn man niet.
Excuus voor de late reactie…. Wij hebben een mooi kloppend hartje gezien de termijn klopte ongeveer met mijn gedachten afgelopen wo was ik ongeveer 7 weken. Ik heb een uitwendige echo gehad het kindje lag aan de rechterkant op de foto, dusdanig de linkerkant invet echt.
Carmen wat fijn dat alles goed was. elsa ik heb ook zo gedroomd eerst kreeg ik 2 meiden toen 2 jongens en toen waren het toch 2 meiden en zo ging het de hele tijd door haha. mijn buikje groeit echt aardig op een of andere manier doet me telefoon ze verkeerd om erin
Wow mooie buik al! Mijn darmen hebben zich gisteren flink geleegd dus hier is m’n darmen buikje vandaag een stuk platter
Hahaha heel herkenbaar! @mamabeer4 Mooie buik al, dat belooft wat! @carmencdr Wat fijn dat alles goed was! @Elsa86 Afgelopen vakantie droomde ik dat ik op bed lag met een pasgeboren baby waarvan zijn gezichtje nog helemaal kreukelde. Mijn meiden en man zaten om me heen. Toen ik wakker werd dacht ik ‘Huh, wat een vreemde droom!’ Ik dacht dat het kwam omdat ik die week een baby van 2 weken oud had gezien. Nu vraag ik me af of deze droom al een soort boodschap had. Achteraf gezien is het rond de periode van de bevruchting/ het innestelen geweest. Normaal vergeet ik dromen vaak, maar deze is blijven hangen haha!