Ik kan echt moeilijk uitplassen! Lijkt nu al in de weg te zitten… groeit jouw buik snel? Lijkt toch allemaal wat meer dan mijn eerste keer.
Wat fijn zeg weer goed Nieuws voor vandaag. @Anni82 hoe voel jij je heb jij erge kwaaltjes?? Ze zeggen dat het bij tweeling zwangerschap zoveel erger zou zijn.
Mij buik groeit heel snel me navel is ook niet meer zo diep Haha en bij jou en plassen pff het gaat zo langzaam vooral op het laatst van het plasje
Ik heb besloten het morgen op m’n werk te vertellen over m’n zwangerschap (leidinggevende weet het al). Door het drama van het afgelopen jaar weet iedereen dat ik bezig ben met zwanger worden en voelt het fijn een keer goed nieuws te kunnen brengen. Tuurlijk het kan nog fout gaan, maar ik zie niet waarom ik het dan niet nu al zou vertellen. Want als het fout mocht gaan kregen ze dat toch te horen, alleen dan (weer) achteraf. Dusss ik ga het doen. Best spannend. Kan ik eindelijk ook andere kleren aan dan een wijd t-shirt
Hier ook een goede eerste echo achter de rug, pfiewww! 1.8 cm, volgens de gynaecoloog ben ik 8+3 (één dagje extra dus als ik vergelijk met mijn eigen berekening), maar vooral heel duidelijk het hartje zien (én horen!) kloppen! Wauw! En nog een verrassend nieuwtje: er was ook een tweede vruchtzakje te zien, maar zonder embryo. Daar moet er dus vroeg in de ontwikkeling iets verkeerd zijn gelopen, maar wil wel zeggen dat we bijna een tweeling hadden
Fijn dat je een goede eerste echo gehad hebt. En wat bijzonder van het tweede vruchtzakje..hoe ben je daar onder?
Jazeker, maar ze vroegen destijds enkel om mijn laatste menstruatie en omdat ik een kortere LF heb hadden ze mijn uitgerekende datum vervroegd toen ik een afspraak maakte. Ik schatte mezelf dus voorheen ongeveer even ver als de echo nu aangaf, dus niet zo'n verrassing voor mij.
Ah heel goed. Bij mij weten de directe collega's het ook..ze weten ook wat voor traject ik volg.. dus ja...
Wat fijn dat er een goed kloppend hartje te zien was! Wat bijzonder.. hoe ben je daaronder? Belangrijkste natuurlijk dat het bij 1 wel goed is gegaan!
We waren vooral eerst in de wolken door het kloppende hartje. Het tweelingnieuws is later wat beginnen insijpelen. Nu, aangezien het vruchtzakje helemaal leeg was, is het dus meteen na de bevruchting verkeerd gelopen. Als dat het enige vruchtje was geweest, had ik dus ook gewoon mijn maandstonden gekregen en het wss nooit gemerkt. Dus het voelt niet aan als een groot verlies ofzo. Het is wel een gekke gedachte natuurlijk…
Ooh wauw, hoe was het om die informatie te krijgen? Wel erg fijn dat de baby goed groeit en het hartje klopt.