Ik ben alle kleurtjes kwijt ik snap er niks van en vergeten me echo erbij te zetten 29 augustus iemand die me kan helpen . Je ziet maar ik ben de oudste van het stel ik weet niet meer hoe elektronica werkt ik heb trouwens 3 zoons 15, 13 en bijna 4 welkom andere nieuwe mama’s wat een spannende tijd he. Ik weet niet meer wie het zei maar ik ben me ook bewust van elk krampje en dingetje en nu erge blaasontsteking zo vervelend dat voelt zo onprettig. de dagen tot de echo kruipen echt ook voorbij hoop zo dat we een mooi frummeltje zien met een mooi kloppend hartje ik heb er wel een goed gevoel bij hoor maar het is gewoon zo spannend allemaal. Ik duim voor ons allemaal Meiden
♡ Uitgerekend 16 - 30 april 2023 ♡ 15 april 16 april mamabeer4 - 38 jaar - 4e kindje 17 april Padmee - 35 jaar - 2e kindje 18 april 19 april Ananas13 - 31 jaar - 2e kindje 20 april 21 april 22 april 23 april Polke28 - 1e kindje 24 april Marsha95 - 1e kindje (4 sterretjes) Michje - 31 jaar - 1e kindje 25 april 26 april Elsa86 - 36 jaar - 5e kindje SofieElise1995 - 26 jaar - 2e kindje DaJeLe - 37 jaar - 3e (eigen) kindje 27 april 28 april 29 april 30 april Afspraken: Augustus September 22 augustus - Padmee - vroege echo 30 augustus - Ananas13 - Echo en intake 2 september - Marsha95 - Echo en intake 7 september - SofieElise1995 - vroege echo 12 september - Elsa86 - Echo en intake 13 september - Polke28 - Echo en intake 20 september - SofieElise1995 - intake ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Ik heb het geprobeerd eigenlijk durfde ik nog niet maar jij was ook zo dapper. Alleen ik heb alles in de soep laten lopen alle mooie kleurtjes zijn weg haha.
Topper wil je me echo er ook bij zetten 29 augustus 8:45 Ik weet nu wat ik verkeerd deed ik deed het helemaal blauw maken en kopiëren en plakken
Fijn als de reactie zo meevalt! Bij jou zullen ze dan nu niet verrast zijn in elk geval Ik heb best een goede band met mijn bazin, ze heeft me ook privé enorm geholpen (rechtzaak etc) en de bedoeling is ook echt dat ik op korte termijn nog verder doorgroei binnen het bedrijf. Ik heb wel een vast contract. Omdat zij niet nog een kindje bij mij verwacht, voel ik me soms best 'schuldig' en tegelijkertijd voelt dat stom want het is zoiets moois en ik ben zo blij!
♡ Uitgerekend 16 - 30 april 2023 ♡ 15 april 16 april mamabeer4 - 38 jaar - 4e kindje 17 april Padmee - 35 jaar - 2e kindje 18 april 19 april Ananas13 - 31 jaar - 2e kindje 20 april 21 april 22 april 23 april Polke28 - 1e kindje 24 april Marsha95 - 1e kindje (4 sterretjes) Michje - 31 jaar - 1e kindje 25 april 26 april Elsa86 - 36 jaar - 5e kindje SofieElise1995 - 26 jaar - 2e kindje DaJeLe - 37 jaar - 3e (eigen) kindje 27 april 28 april 29 april 30 april Afspraken: Augustus 22 augustus- Padmee - vroege echo 29 augustus - mamabeer4 - 1e echo 30 augustus - Ananas13 - Echo en intake September 2 september - Marsha95 - Echo en intake 7 september - SofieElise1995 - vroege echo 12 september - Elsa86 - Echo en intake 13 september - Polke28 - Echo en intake 20 september - SofieElise1995 - intake ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie"
Ja dat weet ik dus niet. Ik heb de vorige keer gezegd dat het niet helemaal de bedoeling was, wat ook de waarheid was. Maar ik heb niet gezegd dat we nog wel de wens hadden. Zat nog in mijn proeftijd. Ik heb nu een vast contract.
♡ Uitgerekend 16 - 30 april 2023 ♡ 15 april 16 april mamabeer4 - 38 jaar - 4e kindje 17 april Padmee - 35 jaar - 2e kindje 18 april 19 april Ananas13 - 31 jaar - 2e kindje 20 april 21 april 22 april KinderwensiA - 31jaar - 1e kindje 23 april Polke28 - 1e kindje 24 april Marsha95 - 1e kindje (4 sterretjes) Michje - 31 jaar - 1e kindje 25 april 26 april Elsa86 - 36 jaar - 5e kindje SofieElise1995 - 26 jaar - 2e kindje DaJeLe - 37 jaar - 3e (eigen) kindje 27 april 28 april 29 april 30 april Afspraken: Augustus 22 augustus- Padmee - Vroege echo 29 augustus - mamabeer4 - 1e echo 30 augustus - Ananas13 - Echo en intake September 2 september - Marsha95 - Echo en intake 6 september - KinderwensiA - Vroege echo 7 september - SofieElise1995 - Vroege echo 12 september - Elsa86 - Echo en intake 13 september - Polke28 - Echo en intake 20 september - SofieElise1995 - Intake ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie"
Hoi allemaal, ik heb mezelf net toegevoegd aan het lijstje. Ik ben 31 jaar oud, 5 jaar getrouwd en inmiddels 4 maanden verder na stoppen met de pil. Na flink ontpillen was het gelukkig redelijk snel raak. Ik ben nog wel angstig dat er wat mis zal gaan, maar nu de afspraak met de verloskundige staat, begin ik toch voorzichtig blij te zijn. Afgelopen zaterdag was mijn NOD (11 DPO want korte LF) en sindsdien een mooie oploop gelukkig. Ik ben nu dus ongeveer 4.5 week.
Haha ja, dat houdt mij ook zeker bezig. En elk wc bezoek speuren of ik geen sporen van bloed op het papiertje zie. Lage rugpijn was mijn eerste symptoom. Maar die zelfde avond kreeg ik buikgriep, dus wist niet wat waardoor kwam. Maar de buikgriep is over en de rugpijn niet, al is ie wel wat milder. Verder een weeïg gevoel in mijn buik, weinig eetlust en sinds ik gisteren mijn bh uit trok vind ik mijn borsten niet meer zo leuk. Die worden ineens echt wel gevoelig. Maar al die kwaaltjes voelen ook wel veilig, als een bevestiging van wat er vanbinnen gebeurt!
Over werk: Drie collega's zijn al op de hoogte, de rest mag nog even wachten. En sinds gisteren ook mijn leidinggevende, want wil morgen bloedprikken onder werktijd en heb met hem besproken hoe we dat subtiel konden aanpakken. Ik moest eigenlijk om 7:30 beginnen (kinderopvang), dat doet hij nu en ik kom meteen na het prikken van 8:05. Heel fijn. Hij was ook op de hoogte toen het de vorige keer mis ging, dus vind het totaal geen probleem dat hij het zo vroeg weet!
goedemorgen, pff wat merk ik weer dat ik er moeilijk mee heb. sinds gisteren voor mijn gevoel minder ''zwangerschapssymptomen'' de testen lopen voor mijn gevoel ook niet zo snel op. maar ik denk dat het allemaal in mijn hoofd zit door dat het al zo vaak is mis gegaan bewerkt: terwijl ik dat net typte keek ik naar mijn zwangerschapstest die ik net had gegaan met 2e ochtend urine en dit was het resultaat. heeft iemand dat ook, mijn testen met 2e ochtend urine zijn altijd donkerder dan eerste ochtend urine. sorry voor de TMI
ik herken de onzekerheid!! Maar ik vind je test er hartstikke mooi uitzien hoor, hij is echt wel heel duidelijk!
Pff dit zijn echt slopende weken hoor. 12 september is nog zo ver weg En zelfs dan zal ik nog niet onbezorgd zijn.
Precies dit dus.. ben me echt aan het bedenken hoe ik deze weken om ga krijgen.. ben wel blij ik na deze week 3 weken vakantie heb. En dan erna mogen we voor de echo gaan.. vindt het zooooo spannend!!
Mijn leidinggevende op de hoogte gesteld. Die weet van m’n verleden dus dat leek me wel handig. Verder beginnen mijn borsten nu toch echt pijn te doen! Ik ben er blij mee. Want én meer symptomen én grotere borsten. Yay!