Haha! Die twee zitten hier ook Wij twijfelen nog tussen kleine organisatie hier uit het dorp (hadden we de vorige keer) of naviva.
Wat grappig dat jullie allemaal zo dicht bij elkaar wonen. Ik kom uit Noord Brabant. Iets uit de richting
Ik had bij me jongste zinzorg maar die wou amper stofzuigen en dweilen terwijl ik een hond in huis had ik vondt dat zo vervelend. Nu heb ik nog niet echt rond gekeken wat hier nog meer zit. Wij komen uit de Utrechtse heuvelrug
Grappig ik kreeg ook advies om na 12 weken aan te melden en indien ik geen voorkeur had dan raden ze mij ook aan om Naviva te doen. Omgeving Doetinchem
Ik gelukkig al om 8.00 uur. Ik vind het ook enorm spannend. Wat grappig dat er zoveel uit de buurt van Zwolle komen.
Succes met de echo morgen meiden! Ik moet nog 2 dagen geduld hebben, ik vind het vreselijk spannend. Ik ben totaal niet misselijk, terwijl ik bij mijn vorige zwangerschappen nonstop moest overgeven...Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je daar ook totaal geen last van kunt hebben. Voor de rest wel echt ontzettend moe, het is werken en slapen momenteel en verder heel weinig energie. Ook krijg ik mijn broeken met geen mogelijkheid meer dicht en ben ik continue buiten adem, meer van jullie die daar last van hebben? Wat zal ik blij zijn als het dinsdag is
Ze wilde me eerst ook voor volgende week inplannen. Maar vanwege m’n eerdere ma met 9 weken had ze me toch eerder ingepland. Voor m’n gemoedsrust. Ik heb em om 10:30.
Hoi hoi, ik mag me hier aansluiten. Ik ben vooralsnog uitgerekend op 25 april! Ik ben na lang wachten zwanger van de 2e. 2 echo’s gehad alle 2 mooi kloppend hartje gezien. 26 september de termijn echo. Ik ben erg beroerd ervan en zit inmiddels aan de emasefene en moet zeggen heb het idee dat het de scherpe kantjes er vanaf haalt en hou weer wat binnen. Ik woon trouwens in de Achterhoek.