Wat een mooie echo! Ik heb zelf totaal geen ervaring met de nub theorie dus ik lees enkel mee. Spannend hoor!
Jongen? Want hij staat wat omhoog? Ik weet het niet. Weinig verstand van . Anders zet je hem in het NUB topic. Ben benieuwd wat anderen zeggen.
Dat is erg begrijpelijk hoor, vooral gezien je verleden. Superfijn dat je terecht kunt in ieder geval en laten we hopen dat er geen spoed tussen komt. Bij mijn verloskundige is er tussen weken 8 en 16 mogelijkheid tot een hartjesspreekuur, hebben andere praktijken niet ook zoiets? Volgende week donderdag heb ik echter pas mijn echo en de tijd lijkt ineens zo langzaam te gaan (heb t overigens in de late avond!). Probeer toch geduldig te zijn.. Mijn hevige symptomen nu zijn erg zwaar, maar doen me toch enigzins gerust stellen dat het baby'tje in ieder geval in orde is. Hopen dat dat inderdaad zo is natuurlijk, want het een sluit het ander niet volledig uit.
Heb het hartje gehoord! Zo mooi om te horen. Ze had hem gelukkig redelijk snel gevonden. Ben weer opgelucht. Het klopt dus met tweede trimester=minder klachten
Ben eigenlijk wel benieuwd wanneer jullie bekend maken na de buitenwereld , dat jullie in verwachting zijn. Na de termijnecho?
Beetje verschillend! Ouders en zusjes al vrij snel, paar vrienden na eerste echo, nu overige familie na termijn berichtje gestuurd en vrienden groep gaan we dit weekend vertellen.
Ik heb me moeder al na eerste echo verteld. Familie afgelopen weekend en vrienden tussendoor een beetje (degene waar ik close mee ben). Collega's na de lunch verrast met een traktatie, mijn hondje mag mee naar kantoor en die is bijna jarig + dierendag. Onderstaande cakejes gemaakt met binnen in roze/blauw. Ze waren allemaal verrast. Of ook iedereen het even leuk vind dat ik straks tijdje weg ben is iets anders, maar ga ik me niet druk over maken. Voor de overige heb ik een filmpje laten maken vandaag door collega om op social te delen.
Wij hebben een paar vrienden en mijn vader het redelijk vroeg vertelt vanwege miskramen en we bij hun hey gevoel hadden, dat als het mis zou gaan we veel steun zouden krijgen. Mijn schoonouders afgelopen vrijdag vertelt. De broers van mijn man vertellen we het dit weekend. En de rest rond de 13/14 weken omdat het zo toevallig uit komt met feestjes en verjaardagen aan mijn werk vertelt ik het volgende week. Maar denk ik nog niet iedereen. Ik weet het niet zeker. Sowieso mijn manager en mijn vaste collega's op de peutergroep! Voor mijn vakantie was werken al lastig door vermoeidheid dus kan het denk niet echt meer verbergen. Kan niet blijven zeggen dat ik toe ben aan vakantie of ziek ben na 3 weken vakantie haha En jij?
Wij hadden het vorige week verteld aan de familie (m’n broertje had ik een biertje gegeven met een label & voor m’n stiefzus een label aan een flesje wijn evenals die voor m’n schoonzus) en dmv deze foto onze vrienden. Dit ondanks ik het doodeng vind en nog steeds erg lastig vind om het uit te spreken maar mocht het toch niet goed gaan dan hebben we wel hun steun nodig.
Wij vertellen het nu gewoon aan mensen. Mijn zussen weten het nog niet, maar die spreken we ook nooit. Eerstvolgende keer dat we ze zien, zal waarschijnlijk tijdens de verjaardag van 1 van hen zijn en dat is 18 december Mijn schoonfamilie, ouders en broer en schoonzus wisten het een tijdje geleden al. We hebben nu ook tegen de kinderen gezegd dat ze het mogen vertellen.
Hier weet zo goed als iedereen het al. maar ben best teleurgesteld in mijn familie ik trots gisteren de echo’s van onze tweeling delen. Vervolgens alleen me moeder reageert. Me broertje zusje zwager schoonzus niemand reageert erop. De moeder van me schoonzus wel die belde me nog op dat ze zich ook oma voelde maar zo jammer dit. Ik dacht mischien dit voor social media
Wat leuk en wat jammer dat ze dan helemaal niet reageren. Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent.
Wat jammer dat je bijna geen reactie kreeg. Snap dat je daarom teleurgesteld bent! Leuke foto voor social media!
Wij hebben het na de 1e echo aan onze (grotendeels) familie en vrienden die erg dichtbij staan. Na de termijn echo ook nog overige familie en vrienden. Na de 13 weken echo willen we het ‘social media ‘ bekend maken.