Wat fijn dat alles goed is met beide babies. Had jij voor de 13 weken echo nu ook een NIPT laten doen of dat niet? Nou een heel harem, word je straks wel op handen gedragen door alle mannen in huis toch
Dit heb ik soms ook! Toevallig gisteren. Werd gek van die nies aanvallen. Of het zwangerschap gebonden is weet ik alleen niet. Continu een verstopte neus is wel echt een symptoom (bij mij).
* haalt neus op * Verschrikkelijk blijf niezen en snotteren. Zelfs nu m’n holtes minder pijn doen. @mamabeer4 wat een mooie echo’s weer! En jij zal straks op handen gedragen worden joh!❤️
Hier was ook alles ok. Kleine was erg druk duurde daardoor wel langer allemaal, maar dat hadden we er graag voor over
Ik heb even lopen googlen haha het kan er wel mee te maken hebben. Het is omdat je neusslijmvlies veranderd en gevoeliger kan worden
Wat fijn dat alles goed was hier ook bijna 1,5 uur gelegen heb moeten rondjes lopen van me ene zijn naar de andere ze sprongen en draaide alle kanten op
Geweldig dat was hier idem. Volgens echoscopiste zie je dat veel bij deze termijn: heel bewegelijk! Jij ook rond 22/11 je 20 wkn echo?
Wat een mooie echo’s!! Fijn dat alles goed gaat! Waren dit ook de ‘medische’ 13 weken echo? Of een gewone echo zeg maar?
Hartje was direct te horen toen ze hem aan zette. Dit is toch wel fijner dan de vorige keer waarbij het heel lang duurde en maar kort te horen was. Baarmoeder was goed naar boven geschoten, waarschijnlijk heb ik hier eind vorige week last van gehad ook
Ja dit was voor ons de medische 13 weken echo. Alles zag er goed uit voor zover ze kon zien maar ze waren goed eigenwijs