Ja het is echt wel fijn. Ze zitten bij mij om de hoek dus ik ga denk ik wel elke maandag als het mij uitkomt kwa planning. Tot nu toe nog steeds heel weinig symptomen, als ik dan iets voel zoals bv. de buikpijn raak ik gelijk beetje in de stress.
Succes vandaag dames. Meiden, waar kopen jullie je zwangerschapskleding? Ik wil er wat bij hebben voor de winter. Ik heb het snel koud, dus het moet wel lekker warm zijn
Ik heb al wat gekocht op de webshop van c&a en vandaag een pakketje binnen gekregen van shein, wat ook allemaal wel leuk zit!
* breekt in* Misschien iets voor jullie? Omgeving Eindhoven Op donderdag 13 oktober 2022 staat er een landelijke bijscholing SEO 1ste trimester gepland bij Fontys. Het doel van het eerste trimester SEO (uitgebreid echo onderzoek) is om in een vroeg stadium te onderzoeken of het ongeboren kind lichamelijke afwijkingen heeft. Het is erg belangrijk dat echoscopisten deze opleiding kunnen volgen, zodat zij deze uitgebreide 13 weken echo voor iedereen kunnen blijven aanbieden. Wij zijn voor deze dag dringend op zoek naar dames die tussen 12 en 15 weken zwanger zijn. Zou je kunnen, of ken je iemand die het leuk zou vinden om naar Fontys te komen voor een echo, dan zouden wij daar enorm mee geholpen zijn. Je ontvangt een VVV-bon van €25 voor je komst. Je kunt een afspraak plannen in de online agenda. https://www.facebook.com/fontysgratisecho.eindhoven Met vriedelijke groet, Susan Raaijmakers Fontys Pro
De echo was goed! Ze heeft alles kunnen zien wat ze moest zien. Hij was weer lekker aan het bewegen. De placenta zit aan de achterkant dus ik zal de kleine waarschijnlijk snel voelen.
Ik ook hoop niet dat je de zwarte leggings heb gekocht ik was bij alle 3 met een dag gat erin. Verder hele mooie truien gehaald en een wel fijne legging grijs
Ik denk een jongen ja. Maar niet zozeer aan de hand van de echo’s maar gewoon een voorgevoel. Denk jij een jongen te zien aan de echo’s? We hebben wel ook tussen de benen gekeken (om het been bot te meten) en daar zag ik dan weer niets hangen zeg maar. Maar misschien is dat dan ook weer te vroeg. Ach het maakt me ook niet uit, dat scheelt. En over twee weken weten we het
Oops. Nee geen legging. Of nouja. Een flared legging/broek. Wat meer een broek is dan een legging. Die zit heerlijk! Verder een trui en een blouse. Die jurk die jij volgens mij had gedeeld heb ik ook gepast. Die zat als een zak
Meiden de Lidl heeft nu de zwangerschaps broeken voor 6,99 afgeprijsd alle maten zijn er nog ze hebben licht blauw donkerblauw en zwart ik heb een foto van de mijne gemaakt ik heb maat 36