Gister ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben! We waren stomverbaasd en hadden niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn. Nog steeds zijn we een beetje van de leg . Ik zal een lijstje maken, dus schrijf je vooral in en kom gezellig mee praten!
Bevallingslijst: uitgerekend 16 t/m 30 april 2019 Wil je op de lijst? Voeg jezelf toe onder de juiste datum met je forumnaam, je leeftijd, hoeveelste kind het is en of je het geslacht wil weten of een verrassing wilt houden. Vul ook onderaan het totaal aan. 16 april Muggenstift - 27 jaar - 1e kindje - onbekend 17 april 18 april 19 april 20 april 21 april 22 april 23 april 24 april 25 april 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Totaal: 1 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - jongen(0) | meisje(0) | verrassing(0) | onbekend(1) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Augustus: September: Muggenstift - 3 september - 1e echo - 11:00 uur Oktober: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je de lijst aanpassen, reageer dan op dit bericht en haal de quotes weg aan het begin en einde van de post.
"Muggenstift, post: 21706909, member: 111381"]Bevallingslijst: uitgerekend 16 t/m 30 april 2019 Wil je op de lijst? Voeg jezelf toe onder de juiste datum met je forumnaam, je leeftijd, hoeveelste kind het is en of je het geslacht wil weten of een verrassing wilt houden. Vul ook onderaan het totaal aan. 16 april Muggenstift - 27 jaar - 1e kindje - onbekend 17 april Noordbrabant1981-37 jaar-2e kindje. 18 april 19 april 20 april 21 april 22 april 23 april 24 april 25 april 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Totaal: 1 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - jongen(0) | meisje(0) | verrassing(0) | onbekend(1) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Augustus: September: Muggenstift - 3 september - 1e echo - 11:00 uur Oktober: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je de lijst aanpassen, reageer dan op dit bericht en haal de quotes weg aan het begin en einde van de post.
"noordbrabant1981, post: 21708757, member: 42021"]"Muggenstift, post: 21706909, member: 111381"]Bevallingslijst: uitgerekend 16 t/m 30 april 2019 Wil je op de lijst? Voeg jezelf toe onder de juiste datum met je forumnaam, je leeftijd, hoeveelste kind het is en of je het geslacht wil weten of een verrassing wilt houden. Vul ook onderaan het totaal aan. 16 april Muggenstift - 27 jaar - 1e kindje - onbekend 17 april Noordbrabant1981-37 jaar-2e kindje-onbekend 18 april 19 april 20 april 21 april 22 april 23 april 24 april 25 april 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Totaal: 2 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - jongen(0) | meisje(0) | verrassing(0) | onbekend(2) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Augustus: September: Muggenstift - 3 september - 1e echo - 11:00 uur Oktober: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je de lijst aanpassen, reageer dan op dit bericht en haal de quotes weg aan het begin en einde van de post.
Bevallingslijst: uitgerekend 16 t/m 30 april 2019 Wil je op de lijst? Voeg jezelf toe onder de juiste datum met je forumnaam, je leeftijd, hoeveelste kind het is en of je het geslacht wil weten of een verrassing wilt houden. Vul ook onderaan het totaal aan. 16 april Muggenstift - 27 jaar - 1e kindje - onbekend 17 april Noordbrabant1981-37 jaar-2e kindje. 18 april 19 april 20 april 21 april 22 april 23 april 24 april 25 april 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Totaal: 1 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - jongen(0) | meisje(0) | verrassing(0) | onbekend(1) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Augustus: September: Muggenstift - 3 september - 1e echo - 11:00 uur Oktober: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je de lijst aanpassen, reageer dan op dit bericht en haal de quotes weg aan het begin en einde van de post.
Hoi hoi, ik wil graag gezellig mee komen kletsen als dat mag. Na twee jaar weer eindelijk een positieve test in handen. Nooit verwacht dat het nog zou lukken zonder hulp van het ziekenhuis. Ik had het eigenlijk al opgegeven en wilde de pil weer gaan slikken maar het was er nog niet van gekomen en nu dus spontaan zwanger. Vind het allemaal zooooo spannend weer na wat ik allemaal mee heb gemaakt rondom zwanger worden/zwanger zijn/bevallen/tijd na de bevalling! Oh ik weet trouwens niet hoe ik reacties moet verwijderen via telefoon dus als iemand de eerste twee reacties van mij kan verwijderen van de bevallingslijst (ging niet goed) zou dat fijn zijn! Groetjes!
Jullie hebben er een flinke weg opzitten! Van harte gefeliciteerd, het is jullie gegund! Ik kan je reacties niet verwijderen. Maar ik zal hem even "netjes" maken en opnieuw toevoegen
Bevallingslijst: uitgerekend 16 t/m 30 april 2019 Wil je op de lijst? Voeg jezelf toe onder de juiste datum met je forumnaam, je leeftijd, hoeveelste kind het is en of je het geslacht wil weten of een verrassing wilt houden. Vul ook onderaan het totaal aan. 16 april Muggenstift - 27 jaar - 1e kindje - onbekend 17 april Noordbrabant1981 - 37 jaar - 2e kindje 18 april 19 april 20 april 21 april 22 april 23 april 24 april 25 april 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Totaal: 2 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - jongen(0) | meisje(0) | verrassing(0) | onbekend(2) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Augustus: September: Muggenstift - 3 september - 1e echo - 11:00 uur Oktober: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je de lijst aanpassen, reageer dan op dit bericht en haal de quotes weg aan het begin en einde van de post.
Hoe is het @Muggenstift? Hoe voel je je? Ik heb totaal geen honger jij wel? Maar ben niet heel veel misselijk gelukkig. Wel last van mijn banden al en hele droge ogen en huid.
Hé! Ja ik voel me opzich prima. Ben moe en heb wat last van mijn onderrug. Maar dat is allemaal goed te overzien. Ik heb wel veel honger maar zit dan ook zo vol. Heb jij al een afspraak bij de verloskundige of gynaecoloog gemaakt?
Ja hier ook zo snel vol haha. En rare combinaties waar ik zin in heb. Nee nog geen afspraak met verloskundige. Ben wel naar de huisarts geweest want dacht dat ik een doorverwijzing voor gyn moest hebben ivm medicijnen tegen hoge bloeddruk, antidepressiva, te hoge bmi en de vroeggeboorte van mijn zoontje maar ik moet eerst naar de vk en die stuurt mij evt door.