Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Amoxiclav, 23 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Buik foto 36w5d.
    Bollie hihi. Zo verliefd op mijn buik en het meisje wat er in zit. Kan die kleine voetjes beetpakken en plaag haar af en toe door ze even te kriebelen. Kan niet wachten om haar te knuffelen maar groei nog maar even lekker door meisje.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    xxxsimoneee, PlainJane, Tan89 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @Nora92 hele mooie buik!! Geniet er maar nog van want eens ze eruit zijn gaat het nog sneller :eek:

    Vrijdag heb ik een zwangerschap fotoshoot :D
     
    xxxsimoneee, PlainJane, Tan89 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jaa baby's zijn nooit een dag hetzelfde. Gaat zo snel! Maar vind dat ook altijd wel heel mooi om te zien. Hoe ze opgroeien en steeds meer dingen kunnen en leren.

    Ben benieuwd naar je foto's! Veel plezier.
     
    PlainJane en Maan14 vinden dit leuk.
  4. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    @Nora92 wat een mooie buik! Ik vind de buik nu pas echt snel groeien. Bij mij dan heb echt een flinke toeter gekregen en ook de eerste lelijke paaeaw striea ondenkt. Maar alles voor het ventje.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Dinpin, PlainJane, Tan89 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Ik heb het punt bereikt dat ik niet meer plat op mijn rug kan liggen. Word er dan helemaal naar van. Dacht even gezellig bij manlief op de bank te gaan liggen van het weekend. Nou dat was snel klaar.
    Waterdichte molton van de HEMA op mijn bed gedaan. Pff wat is dat heet. Zelfs met een gewone molton en hoeslaken er ook nog over heen. Pff.
    Slapen gaat ook niet meer aan een stuk door. Dus alvast goed oefenen voor de gebroken nachten straks!

    Quinn is aardig ongeduldig aan het worden. Praat lief tegen mijn buik. Noemt haar steeds lief Zusje. Ze mag dan wel al 8 zijn maar de naam hebben we haar nog niet verteld. Ze vind het heel lastig om geheim te houden. Dus op de vraag hoe de baby gaat heten antwoorden we standaard dat ze Tina gaat heten. En dan wordt ze boos hahaha.
    Morgen weer controle bij de verloskundige. Eigenlijk wel zin in. Hoop dat ze al aan het indalen is.
    Aankomend weekend nog even 3 nachtjes in een vakantiehuisje in Enschede. Nog geen idee hoe ik alle tassen alleen in de auto ga krijgen. Beetje bij beetje denk ik maar. Zouden jullie ook een matrasbeschermer mee nemen voor daar? Ik ben a.s. zondag 37 weken.
     
  6. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Maan14
    Aw thanks! Jouw buik gaat ook hard nu idd! Alles voor onze beebjes. Hier moeten de eerste streepjes nog komen..

    @Dinpin
    Jaa rug liggen is echt een plet partij. Soms neem ik het even voor lief omdat ik zo graag op mijn rug lig. Leuk nog even een weekendje weg!! Zou wel even een matje meenemen. Super klote als het daar wel gebeurd en je gedoe er om krijgt.
     
    Dinpin vindt dit leuk.
  7. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.924
    3.970
    113
    Vrouw
    Hier een Buikfoto van vorige week... Formaatje bulldozer :rolleyes:

    Ik heb het 's nachts ook zo warm. Heb vanacht om 4 uur de tuindeuren open gezet.

    Morgen telefonische controle met de gynaecoloog, dus benieuwd wat daar uit gaat komen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Amoxiclav, Dinpin, PlainJane en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Mooooi hoor!
    Ik lig 's nachts lekker voor de ventilator.. Moest net al even zuchten toen ik zag dat het morgen gewoon nog warmer wordt. Ik ben niet gemaakt voor dit warme weer. :roflmao: zit normaal op kantoor zelfs in de winter al met korte mouwen en het raam open. Arme stagiaires zitten altijd te blauwbekken...

    Succes morgen met je consult!
     
    Dinpin en PlainJane vinden dit leuk.
  9. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.924
    3.970
    113
    Vrouw
    Ik ben ook erg fan van airco op kantoor/auto etc. En niks slaapt zo lekker als een koude slaapkamer. Wij hebben een warmtepomp die zorgt dat het altijd 19.5 graden in huis is, slaapkamers 17-18. Maar ding heeft altijd een weekje nodig om naar koelstand te gaan, dus het is in de woonkamer nu 21 graden. En ik kan de trap niet meer op zonder 3x spugen dus lig ik in de woonkamer, onder een enkel laken naast de dubbele deuren richting tuin. Was heerlijk vanacht, was zo misselijk dat ik echt behoefte had aan frisse lucht. Heb 5 minuten (om 3 uur 'snachts) even buiten staan bijkomen in mijn T-shirt en onderbroek en toen de deuren open gelaten. Zo lekker geslapen, tot er om 05.30 een koekoek begon :roflmao:
     
    Tan89, Dinpin en PlainJane vinden dit leuk.
  10. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hahaha goddelijk idd! Ik lig ook naast de tuindeuren en die had ik einde vd middag ook open gedaan. Heerlijk frisse lucht, koelte. Nu toch maar met ventilator. Moet zeggen dat zoemende geluid maakt me wel extra slaperig..

    Oh airco zou zo graag willen dat ik dat op kantoor had. Zou het bijna zelf wel willen betalen. Haha
     
    Dinpin vindt dit leuk.
  11. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Wat een mooie buiken (sorry, buikJES hebben we niet meer ;)) komen er weer voorbij!

    Vannacht eindelijk wat beter geslapen dan de afgelopen nachten! Nog wel wakker met draaien, maar daarna gelukkig snel weer in slaap. Lig nu enkel nog onder een laken, dus het zweten was ook minder. Ik hoop op een productief dagje vandaag, want vermoeidheid icm nesteldrang vind ik drie keer niks!

    @Dinpin Een matje zou ik zeker meenemen! Ik ga er vanaf nu ook eentje in de auto leggen.
    Ik herken dat wel van jouw dochter, mijn dochter wil ook graag de naam weten, maar ik ben bang dat ze zich verspreekt. Dus als ze vraagt of we er al uit zijn blijf ik heel vaag. Zo van ja uhh ik denk het wel, maar weet het nog niet zeker. Zij wordt er een beetje verdrietig van, vindt dat ze buitengesloten wordt, omdat zij de enige is die het niet weet. Ik vind het wel sneu om haar dan zo te zien en roep dan meestal ook snel een gekke naam en dan moeten we lachen. Ach, nog eventjes.. dan weet ze het en mag ze hem zo vaak uitspreken als ze wilt. :)

    Ik lees dat er hier een stel oververhitte dames zijn :roflmao: Nu moet ik zeggen dat ik tijdens m’n zwangerschap ook het liefst de koelte dan warmte heb, maar normaalgesproken ben ik echt een mega koukleum en ga ik lekker op dit warme weer hoor!
    Maar nu met al dat vocht wat ik vasthoud en de longinhoud van een dooie garnaal is het wel minder fijn.
     
    Nora92, Dinpin en Maan14 vinden dit leuk.
  12. xxxsimoneee

    xxxsimoneee Actief lid

    7 apr 2016
    244
    404
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bij jou zijn de regels iig rustgevend idd. Hopelijk gebeurd er hier nog iets op hele korte termijn. Al hoewel ik t gevoel heb dak niet lang de tijd meer heb te wachten. Ik ben zo benieuwd.. blijft spannend zo, hopelijk wacht ze op een evt versoepeling. Vanavond zwangerschapsmassage, even aan toe goed ontspannen want pff haha.

    Betreft de natuurlijke bevalling, is gezien jouw verleden mss dubbel zo fijn zodat je EN snel mobiel bent, en je het ook eens goed bewust mee kan maken.
     
    Nora92 en Maan14 vinden dit leuk.
  13. Tan89

    Tan89 Bekend lid

    12 sep 2014
    911
    962
    93
    Ik word wakker met een enorme behoefte om te gaan shoppen!!! Echt super raar hou het helemaal niet vol en hou eigenlijk niet van online shoppen. Mijn zoontje heeft nieuwe schoenen nodig, maar goed wilde vandaag dagje rust houden! Merk dat ik moe en uitgeput raak en het niet beter word maar alleen maar slechter..
    Heb de hele tijd geroepen dat ik natuurlijk wilde bevallen, maar begin met de dag meer te verlangen naar inleiding! Dat mag dan al vanaf 38 weken. Vooral omdat ik zoveel pijn heb en dus niet zonder slaapmedicatie kan, vanaf 38 weken mag ik het alleen niet meer slikken dus daar kijk ik echt tegenop :(
    Sorry voor mijn klaagmodus!

    Zag idd mooie buiken voorbij komen! Ben echt benieuwd wanneer de eerste zich hier meld met baby nieuws!!
     
    Dinpin, PlainJane, Nora92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    @PlainJane onze zoon weet de naam, en waar bij die tegen iedereen vertelde dat ik zwanger was houd die met de naam echt zijn kaken op elkaar haha.

    @Tan89 wat vervelend zeg. Hier hebben ze het nog niet over evt inleiden gehad terwijl bij onze zoon al besproken was dat ik met 38 weken zou ingeleid worden met 30 weken. En ik toen minder klachten als nu had. Maar denk dat ze er stiekem vanuit gaan dat dit kindje ook weer vroeg komt zodra ik stop met de utro.

    @xxxsimone hoop dat ze bij jou ziekenhuis ook nog gaan versoepelen.

    Ik heb echt een intense rust over me heen de afgelopen dagen. Echt gek zen gevoel.
     
    xxxsimoneee, Tan89, Nora92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    @Tan89 ik kan niet meer stoppen met online shoppen.. het loopt echt een klein beetje uit de hand :o:

    Sorry ik ben even vergeten waar jij last van had, waarom heb je zo veel pijn? Ik snap dat je uitkijkt naar een eventuele inleiding als je moet stoppen met medicatie waar je veel baat bij hebt! Dan heb je tenminste wel een datum om naar toe te leven, is ook wel een fijn idee denk ik.
     
    Nora92 en Tan89 vinden dit leuk.
  16. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh de wondere wereld die zwanger zijn heet... Wakker worden van kramp in je kuit dus uit reflex snel willen verdraaien en strekken.. Vergeten dat je carpal tunnel hebt in beide handen dus geen gevoel en daar een zenuw verrekt, neervallen van de pijn in je duim in je plas met borstvoeding die er blijkbaar uitgelekt is vannacht.
    Ook goedemorgen!
     
    xxxsimoneee, Dinpin, Maan14 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Rustig wakker worden was er voor jou niet bij; goedemorgen! :D
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  18. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Ojee :p
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  19. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.924
    3.970
    113
    Vrouw
    Ik ben er zo klaar mee. Twee weken geleden goede afspraken met het ziekenhuis gemaakt. Als ik minder dan 2x per dag plas bellen voor vochtinfuus. Vervolgens afgesproken dat zo'n 3 dagen na het infuus gebeld wordt om te kijken wanneer de volgende nodig is. Nu zijn ze 2 van de 3x vergeten te bellen. Maakt al dat ik me niet heel serieus genomen voelde. Vanmorgen zou ik gebeld worden om ook de overdracht van de zorg te bespreken (en infuus te plannen) etc, maar na zelf bellen om 1400 en 16.30 was ik het zo zat.

    Net terug gebeld: ik moet morgen zelf maar weer bellen met de afdeling zodat zij mij ergens deze week in kunnen plannen voor een vochtinfuus. Heel boos geworden, dus ze heeft nu een aantekening gemaakt dat ik dan morgen gezien kon worden. Maar ze deed geen uitspraak over of er meteen infuus geprikt zou worden.

    Voel me zo'n ontzettend nummer, begin er steeds meer van te balen dat ik daar moet gaan bevallen. Krijg het idee dat ze me vinden zeuren en dat ik niet serieus genomen wordt.


    On the upside: Proefdruk geboortekaartje is binnen en na 1000 aanpassingen lijk ik voorlopig tevreden te zijn.
     
  20. MKR

    MKR Actief lid

    14 jul 2019
    337
    531
    93
    Vrouw
    Pff vandaag de hele dag harde buiken en krampen. Kan niet zeggen dat ze echt pijn doen.. Maar voel ze wel. Zullen dit voorweeen zijn?
     
    Nora92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina