Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Amoxiclav, 23 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noortjedebeer

Noortjedebeer Actief lid

11 nov 2017
    275
    396
    63
    Vrouw
    Hahahah ja dit!

2. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Ja dit klopt inderdaad. Bloeddruk gaat altijd om hoog aan het einde van de zwangerschap. Maar ik zou wel je klachten erbij in de gaten houden.

Maan14 vindt dit leuk.
  3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Oké hier hadden ze het er de laatste controle over dat als je van je eigen een lage bloeddruk heb bvb 80 als onderdruk al te hoog kan zijn. Ga het in de gaten houden nu geen klachten benieuwd of die vanavond wel tevoorschijn komen zoals de afgelopen avonden.

Maartt vindt dit leuk.
  4. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik met mijn grote mond dat hier nog niks van een prop verloren heb.... Geen hele prop maar toestraks glibberde het in mijn onderbroek en trok ik met een wc papiertje er zo een stukje stug oranje achtige slijm uit maar dan veel stugger wat terug een soort figuurtje aan nam. Lekker onsmakelijk. :roflmao:

Tan89, Dinpin, xxxsimoneee en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou het werkt aanstekelijk denk ik! Ik had net een taai stuk wat geel groenig van kleur was..
    Net 3 uren in de tuin bezig geweest. Onkruid wieden, vegen, bukken, hurken etc. Dus wie weet heet het wat opgewerkt. Voelde op een gegeven moment wel drukkend. Dacht als ik nog één keer ga hurken, duw ik haar er zo uit haha. Die arme billen helemaal geplet in mijn rib.

Tan89, xxxsimoneee, PlainJane en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Hou hier nog effe blijven zitten hoor :p

Maan14 en Nora92 vinden dit leuk.
  7. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Ik heb echt een intense nesteldrang vandaag. Zie ook mijn huis in eens door de ogen van bezoek/kraamzorg. Tot nu toe wel wat momentjes last van gehad, maar zou het liefst nu het hele huis binnenstebuiten keren... Terwijl ik eigenlijk alleen maar een beetje op bed kan liggen. Vandaag heb ik de piano afgestoft, man is met een boodschappenlijst voor een weeshuis naar de supermarkt (zodat we wat maaltijden kunnen invriezen) en krijgt als hij thuis is denk ik het verzoek of hij de plinten mee wil stofzuigen :eek: heb zelfs een glazenwasser gemaild wat het kost als zij 1x per 2 maanden zou komen.

Wel hebben we net bevestiging gehad van het feit dat ons kindje per 1 september naar de opvang van onze keus mag! Dus dat is ontzettend fijn, eerste 2 maanden alleen niet op de dagen van onze keus, maar goed. Dat overleven we wel;):D nu lekker de andere opvang afbellen:D

Amoxiclav, Tan89, Maan14 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    Hier vandaag laatste werkdag, al 3 huilbuien gehad. Ik heb écht de leukste en liefste collega's! Net de postbode aan de deur met een grote doos Rituals, te lief!

Hier ook veel afscheiding maar nog geen prop verloren. En totaal ongeveer 16 kilo aangekomen nu. Wilde dat onder de 20 houden en dat moet lukken die laatste weekjes!

xxxsimoneee, MKR, Amoxiclav en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Toch mooi.... Gisteren gestopt met de medicatie en vandaag een super rustige dag gehad. Kwa harden buiken en voorweeën zo goed als niks op een hand te tellen.

Tan89, Dinpin, PlainJane en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Fijn! Beebje heeft het goed daarbinnen. Lekker doorgroeien. ❤️

Dinpin, Maan14 en Amoxiclav vinden dit leuk.
  11. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Vandaag fotoshoot gehad. Was leuk!

Tan89, Dinpin, Roosxxx en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Inderdaad. Ik ga gewoon echt voor de verlenging zou wel een stunt zijn en naar 1 juli bevallen scheelt een hoop vrije dagen voor mijn man hahaha. Lijkt me zo geweldig om het ook een keer normaal mee te maken. Gewoon een baby die af is en een paar uur naar de geboorte al heerlijk naar huis mogen. Kan er echt bij weg dromen. Ben ook super laks nu kwa alles verder klaar maken. Maar voor mijn gevoel blijft deze echt tot na de 40 weken zitten.

Zo fijn om te weten dat mijn lijf het dus wel kan. En ondanks mijn hartaandoening rocken de baby en ik het gewoon en de suiker problemen. Klinkt vast lekker wazig. Maar ben echt trots dat het tot nu toe zo super gaat. Ondanks de omstandigheden natuurlijk.

Maandag lekker naar de beeksebergen kijk er echt naar uit!

Tan89, Dinpin, Vame en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat leuk. Was het met je man en dochtertje?

Amoxiclav vindt dit leuk.
  14. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Mijn man wilde niet meegaan :roflmao: mannen... maar mijn dochter staat er wel op ja

Dinpin, Nora92, Maan14 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    36 weken dansje :p

Laatste 4 (max 5) weken zijn ingegaan

Tan89, Dinpin, Maan14 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ooh dat is ook super leuk met je dochtertje samen op de foto.

Hier weer rond aan het kijken voor een kolf maar denk dat gewoon kijk hoe het gaat en als mijn productie op gang komt kan ik altijd eerst een goede kolf huren. Heb nu een avent staan nog van bij onze zoon maar dat was echt een onding.

De Madela in het ziekenhuis was een Mercedes en die avent een Fiat seiceinto als jullie snappen wat ik bedoel. Hoop zo dat dit keer bv wel wil lukken.

Tan89, Oilell, Dinpin en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Ik heb er 2 :roflmao: een handkolf en een elektrische. Beide van avent (de naturel lijn)

Maan14 vindt dit leuk.
  18. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik mocht gelukkig twee pompen van een vriendin lenen. Volgens mij Philips elektrische pomp en een medela handpomp. Die was volgens mij 30-40 euro? We hebben hem toen samen gekocht. Heb zelf nog een haakaa gekocht. Dat lijkt me ook erg handig. Heb laatst die handpomp even geprobeerd maar die werkte meteen super goed! Dus voor die paar tientjes?

Maan14 vindt dit leuk.
  19. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Heerlijk dat trotse gevoel op je lijf. :D en jaa lijkt me zo fijn als alles gewoon goed gaat. Dat wij als moeders maar snel mogen herstellen en onze baby's een goede start maken! We zijn bijna allemaal op die spannende 37 weken mijlpaal.
    Lekker genieten volgende week!!

Maan14 en PlainJane vinden dit leuk.
  20. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik heb mij nog helemaal niet verdiept in kolf apparaten.. kraamzorg zei ook dat ik van hen kon lenen. Eerst maar eens zien of de melkproductie wel op gang komt!

Mijn vriend heeft het maar te verduren met mij.. gisteren heb ik hem naar de afvalstort gestuurd met de halve schuur/tuin inhoud en vandaag mag hij het hele huis stofzuigen en dweilen. Hij doet het zonder zeuren hoor, maar ik heb met hem te doen dat ik hem zo aan het werk zet. Gisteren had ik ineens het briljante idee om nieuwe prullenbakken en wasmand te kopen?! Geen idee waar dat vandaan kwam. Wel gedaan natuurlijk. :roflmao:
    Vandaag geef ik de koelkast en keuken een grote beurt. En dan hoop ik dat die nesteldrang een beetje gaat liggen, want als dit nog langer duurt moet ik verder gaan bij de buren ben ik bang.

Heeft iemand trouwens de gouden tip tegen een stinkende wasmachine?
    Heb de rubberen rand al grondig schoon gemaakt, met soda op 90 graden gewassen (wat ik vaker doe), maar die geur blijft hangen. o_O

Maan14 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina