Ik heb een borst reconstructie gehad. Het zou moeten gaan volgens de chirurg als ik al eerder geslaagd bv gegeven had. Dat was zo alleen liep alles terug door de omstandigheden maar de eerste 3 weken heeft onze zoon volledige bv gehad. Wel afgekolft. Maar mijn eigen Philips advent kolf is gewoon een prul ding. Niet vacuüm genoeg borst schild te groot voor de tepel en het is een vaste en meer van dat soort dingen. Als het nu dus lukt word het gewoon een nieuwe kopen.
Laats met azijn op 90 graden gedaan. Mijn wasmachine stinkt soms ook uren in de wind en waarom weet ik niet. Gisteren kwam er een was uit waar van de helft gewoon nog stonk. Dat dacht hoe dan..... Hij lijkt dan niet helemaal fijn af te pompen.
@PlainJane Mijne stinkt nooit maar ik gebruik altijd een hele fles schoonmaakazijn. Daar gooi ik dan alle bakjes mee vol, de rubberen rand helemaal poetsen en de rest van de fles gooi in in de trommel en dan op 95 graden laten draaien. Verder even het filter onderin schoonmaken etc. Misschien helpt dat?
Hier een kolf van medela! Al 2 kindjes en 2 jaar gebruikt dus heb toevallig net alle onderdelen weer staan schoonmaken haha. Verschrikkelijk dat maandenlang kolven maar zou ook niet zonder gekunt hebben
Mochten de buren je niet willen hebben, ben je hier van harte welkom Gisteren hadden we dus in eens een hele lading mieren in de gang (geen idee waar ze in eens vandaan kwamen, maar ze lijken nu weg te zijn), dus toen moest panisch alles gestofzuigd en gedweild worden. Man kreeg er overal jeuk van, dus die ging flink te keer. Geen idee hoe, maar de gang en de keuken zijn sinds we hier wonen niet zo opgeruimd en schoon geweest. Dus ben die mieren erg dankbaar, twijfel of ik er straks ook een 'moet spotten' in de woonkamer Mijn man is nu naar ikea, laatste spulletjes halen (onder andere ook een prullenbak en een wasmand). Gisteren heeft hij giga boodschappen gedaan voor de vluchttas, houdbare meuk voor de kraamweek en wat gerechten die we in kunnen vriezen. Merk dat we er zo langzamerhand wel echt klaar voor zijn. Hier staat voor vandaag ook de koelkast op het programma, komende week nog een keer goed stoffen en dweilen in de babykamer. Dan het bed op klossen en alle lijstjes zijn afgestreept. Al zal ik dan vast iets nieuws bedenken wat nog moet gebeuren.
De koelkast is gedaan, oma moet nu echt ff pauzeren. Ik ga zo lekker ijsthee maken van rooibos thee. Hier staat het bed sinds vorig weekend op klossen, ik moet er op klimmen met een krukje Hier ook veel last van mieren! Ik vind het smerige beesten, mijn vriend behandeld ze als kleine vriendjes (weirdo ). Nou mij overleven ze niet als ze voor m’n voeten lopen hoor... en belanden ook gewoon in de stofzuiger. Ik zou zeggen begeleid een kolonie naar de huiskamer en roep je vriend erbij
@plainejane ik ben het bed na gaan meten wat een hoogte is 80 cm zeg. Onze zoon ging zijn krukje zoeken kijk pap en mam zo kan ik er tenminsten ook in. Maar dan staat hij tenminsten op klossen.
@PlainJane als je de hete schoonmaakwas draait ook altijd even de filter meenemen. Als het na je fles schoonmaakazijn en filter schoonmaken nog niet van de lucht af bent zou ik je partner vragen hem open te maken. Ik heb 3 jaar geleden een nieuwe gekocht omdat ik niet van de lucht en vlokjes oude wasmiddel af kwam. Achteraf had ik beter aan manlief kunnen vragen om hem open te maken. Had goedkoper geweest
Filter?! In je wasmachine? Ik weet dat er eentje in de droger zit die je regelmatig schoon moet maken, maar wist niet dat er ook eentje in de wasmachine zat! Waar vind ik die? Weet ik gelijk waar het probleem ligt...
Oooh ik ben zo klaar met de warmte heb mijn man net een baby zwembadje laten kopen zodat ik in de tuin kan zitten met mijn voeten in het water
Onderin zit een klepje. Die krijg je open met een schroevendraaier oid. Hou wel even bakje bij de hand want komt vaak nog wat restwater uit.
Nou schiet mij maar lek.. geen klepje! Er zit wel een smalle rand, over de gehele breedte. Zou dat het zijn?Maar de schoonmaakazijn heeft wel z’n werk gedaan!
Fijn! Ja dat is altijd mijn aanpak. Zo'n fles azijn kost ook geen drol. Uhmm. Misschien even je type Googlen en de handleiding downloaden?
Het water dat uit de trommel gepompt wordt gaat door een filter. Net wat @Nora92 zegt even googlen. Er is vast een YouTube filmpje of een handleiding te vinden. Fijn dat de azijn in ieder geval zijn werk heeft gedaan. O wat is het heerlijk hier in het huisje. Heel rustig, hoop groen om ons heen. En toch winkels op een paar minuten afstand rijden. Maar de rit hierheen was wel een hel zeg. 2 uur sturen is dit buikje niet meer voor gemaakt. Na een uur begon ik ook in ene met knikkenbollen. Heb dat nooit in de auto. Gauw gestopt bij een pomp, even plassen en een ijsje gescoord. Toen konden we weer verder. Zit nu wel een beetje tegen de terugreis op. Maar moet gewoon even pauze nemen halverwege. Ik zit al vanaf het begin van mij zwangerschap mee te lezen in de bevallingslijst forum van de groep die 'aan de beurt is om te bevallen'. Gek dat wij nu bijna die laatste zijn. Ruim 5000 berichten en bijna 9 maanden onderweg met elkaar. De ervaringen die we hebben mogen delen en ook het verdriet van Geneeke. We staan allemaal aan het begin van een nieuw hoofdstuk. Een nieuw leven wat aan de onze wordt toegevoegd. 8 jaar geleden zat ik op een ander forum en daar nooit zoveel uitgehaald als dat ik op dit forum vind bij jullie. Dank jullie wel meiden! ❤
Vorig jaar had ik lelijke vlekken op mijn kleren door de wasmachine bleek wasluis te zijn. Gelukkig er vanaf.. maar inderdaad eens alle kleppen opendoen en zien wat er gebeurd
@Dinpin gek hè hoe snel de maanden gaan! met een bang hartje meldde ik me aan bij dit topic, erg bang om weer weg te moeten gaan.. blij dat ik de sprong gemaakt heb naar zwangerschapspagina ook want ik kwam van ander forum dat nu helemaal dood is doordat het ging sluiten Jullie zijn nog niet van me af hahah