Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Amoxiclav, 23 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Komt ie hier mee thuis:roflmao::roflmao::roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Dinpin, Tan89, Maan14 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @Oilell hahaha zalig!! Pootje baden in stijl :cool:

Dinpin vindt dit leuk.
  3. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hahahaha!

4. xxxsimoneee

xxxsimoneee Actief lid

7 apr 2016
    244
    404
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Pffff ik word gek van mijn eigen, lig nog steeds wakker met pijnlijke onregelmatige harde buiken. Kan gewoon niet slapen.. het mag van mij of nu gewoon doorzetten of gewoon stoppen ik ben zo moe :cry: ik ken dit zoooo niet van bij de eerste.. klaagmodus uit

5. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    o_O
    Maar die is.. GEWELDIG! :D

@xxxsimoneee He dat is vervelend! Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen. Ik moet zeggen dat die nachtelijke ongemakken een beetje beginnen te wennen. Ik houd mij er maar aan vast dat het niet voor altijd is.

Ennnnnn 38 weken dansje!!

Er was een winactie op Instagram van een mini fotoshoot. Een vriendin had mij opgegeven. Nu mag ik morgen met m’n opgeblazen kop en vocht vasthoudende beentjes op de foto. :roflmao:
    Het idee is heel leuk, ik had het alleen graag een week of 8 eerder gedaan. Maar we gaan een gegeven paard natuurlijk niet in de bek kijken!

Dinpin, Oilell, Tan89 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. xxxsimoneee

xxxsimoneee Actief lid

7 apr 2016
    244
    404
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Het is 6;15 ong gestopt. Maarja een peuter en een partner die altijd maar werkt. Dus die 2 uur slaap hebben me niet echt laten uitrusten. Die voorweeen/oefenweeen deden echt zeer op een gegeven moment ik wist dat t geen ontsluitingsweeen waren, of iig niet die pijnlijke weeen van toen bij m’n zoon, maar ik begon haast te denken dat ze wel iets moesten doen gezien de druk in rug en golf van boven naar beneden.. jammer maar helaas! Pijn voor niks haha.

Tan89, Nora92, PlainJane en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Niet leuk maar wel herkenbaar.

Het is dat je weet dat het nog niet het echte werk is maar kwa gevoel.....

Hier is het overigs sinds het stoppen met de utro nog steeds heel rustig.

Gisteren af en toe een oefenweee als bezig was en tijdens het autorijden en boodschappen doen. Maar geen regelmaat.

Ik ben vanochtend wakker geworden met een gezwollen vocht hoofd. Ik schok van mijn eigen. Trouwring zit ook strak dus maar af gedaan. Het word hier de aankomende 3 dagen heel erg warm volgens weeronline. Maandag en dinsdag zelfs 27 graden.

Nora92 en PlainJane vinden dit leuk.
  8. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat leuk!!

PlainJane vindt dit leuk.
  9. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Wij zijn er klaar voor hoor..! Grote zus wordt ook een beetje ongeduldig :)

Bijgevoegde bestanden:

Maan14, Nora92, Amoxiclav en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Haha ik heb ook dat koeka dekentje <3 Hier morgen 37 weken yay! Voelt alsof ik nog niet echt meedoe, maar vanaf morgen wel :p

Maan14 en PlainJane vinden dit leuk.
  11. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    Jeetje dames!! Bijna iedereen is gewoon al zover dat de kindjes thuis geboren mogen worden! :eek:
    Wat is de tijd voorbij gevlogen zeg. Ben echt zo nieuwsgierig naar iedereens baby’s..

Hier vanochtend een stukje slijmprop verloren en het rommelt sinds een uurtje ook wat. Niet dat ik denk dat ik ga bevallen, maar het voorwerk is lekker bezig! Heerlijk... :)

Hebben jullie zelf een gevoel wanneer jullie kleintje komt?

Maan14, Nora92 en Amoxiclav vinden dit leuk.
  12. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    37 weken dansje
    :o:

Maan14, Nora92, Amoxiclav en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Nee geen idee. Je weet dat 40 weken voldragen is, maar toch als je die 37 bereikt word je ongeduldig.
    Ik hoop dat ze nog een week of 2 blijft zitten. Kan ik nog even de puntjes op de i zetten en ben ik er klaar voor.

Tan89, Oilell, Maan14 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik vond de kleur van dat dekentje zo leuk, past ook precies bij zijn kamertje! Dus ik heb voor wieg en ledikant een zomer en winter deken gekocht :D

@Tan89 Ik heb werkelijk waar geen idee.. Af en toe rommelt het dat ik hoop dat het voorwerk is, maar de meeste tijd zijn het pijnloze harde buiken. Wel veel, maar ze doen natuurlijk niks, dus heb er niets aan.
    Dat van jou klinkt al als echt voorwerk hoor!

Tan89, Dinpin en Nora92 vinden dit leuk.
  15. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier ook eindelijk lekker in de rust gekomen. Elke middag steevast een dutje, boek lezen in de tuin, lekker vaak in bad, woensdag staat er nog een massage op de planning. Echt nog even genieten van deze laatste weken en uitrusten.

Vannacht veel pijn gehad van maagzuur dus nu toch net echt maar even mijn vriend er op uit gestuurd voor Rennies. Geen idee of het helpt maar als ik weer zo'n nacht heb, wil ik alles wel proberen.

Zelf heb ik een gevoel van rond 7 juni dat ze gaat komen. Net geen 39 weken dus. Maar we gaan het zien! Af en toe al echt stekende krampen die ook echt een gold zijn dus opbouwen in pijnlijk zijn en weer weg ebben. Verlies telkens taaie stukjes slijm en een zeurende rugpijn. Hoop dat het daar beneden al druk bezig is met die eerste 4 centimeter. :)

Verder is echt alles klaar. Het huis is opgeruimd en netjes van top tot teen. De vluchttas staat klaar, bedjes zijn allemaal opgemaakt, alles is uitgewassen, kruiken, thermometers en omslagdoek ligt klaar in het zicht voor de kraamzorg. Eten is in huis, traktaties, enveloppen zijn geschreven, camera is opgeladen. Check check check hihi.

Tan89, MKR, Maan14 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. sjallie

sjallie Actief lid

29 jul 2018
    380
    438
    63
    Vrouw
    Ik heb net even een hoop bijgelezen. Ik ging iedere keer vol spanning naar de volgende pagina om te zien of er toevallig al ergens baby nieuws was. Hier vandaag het 37 weken dansje :)
    Mijn nesteldrang heeft zich dit weekend spontaan en redelijk impulsief geuit in het opknappen van de tuin. Helemaal eigenhandig een perkje aangelegd met schattige houten border, een terrasje en een strookje gras (zo trots op mezelf dat ik dat zelf heb aangelegd) en nog wat dingetjes in elkaar getimmerd voor klimplanten. Het is een klein tuintje maar zo fijn dat het nu zo gezellig is. En over een week of 2/3 zal het gras goed gehecht zijn en als de kleine er dan is, kunnen we gezellig op een kleedje op het gras in de schaduw van ons boompje. Ik zie het al helemaal voor me. Aan de ene kant kan ik niet wachten tot hij er is, aan de andere kant is het toch nog super onwerkelijk en voel ik me nog niet perfect voorbereid, maar ik begin te beseffen dat dat gevoel ook over 2 weken er nog niet zal zijn haha

Tan89, MKR, PlainJane en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik denk echt dat het hier een inleiding ga worden door overtijd te gaan. Waarom weet ik niet maar dat gevoel heb ik.

Morgen lekker naar de beeksebergen, heb voor de zekerheid een rolstoel gereserveerd daar. Zodat ik als het niet meer gaat niet meer hoef te lopen. Normaal zou ik dit met mijn hart al nodig hebben met dit weer maar ben ik te eigenwijs.

Nu met baby in de buik ga ik wel toe geven aan mijn gezondheid.

Dinpin, Tan89, PlainJane en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Ik hoop stiekem dat ze 8 juni de inleiding starten, ben er ontzettend aan toe.

Oooh goed idee om inderdaad de dingen als thermometer even in zicht te leggen! Hier is het zo schoon en opgeruimd, ben helemaal blij.

Of nouja... Schoonloeder kwam vandaag onaangekondigd langs:| zo ontzettend leuk, kreeg een bus spuitdeo. Man heeft buiten met haar gezeten en ik heb lekker binnen gelegen in de koelte onder het mom dat ik echt moest rusten. Schoonvader kwam even binnen kijken en vertelde dat hij het wel heel spannend vind dat hij straks echt opa wordt, maar dat ie dat van zijn vrouw niet mag zeggen. Zij heeft nog 2 kinderen uit een ander huwelijk en haar kleinkinderen zijn ook zijn kleinkinderen. Maar vond het wel bijzonder dat hij dat toch even kwam zeggen, ook omdat hij heel trots keek. Hij had niet verwacht (hij wordt 87) dit nog mee te maken. Toen smolt mijn hart toch wel een beetje.

Nora92, Dinpin, Tan89 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hier is mijn buik echt explosief aan het groeien. :| hoe gaat het met die van jullie?

Bloeddruk is hier overigs weer lager geworden zoals gewend.

Bijgevoegde bestanden:

Nora92 en Amoxiclav vinden dit leuk.
  20. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Ik neem morgen eens een foto :p

Maan14 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina