Nee vannacht nergens meer last van. Kon helaas de slaap niet meer vatten en het lijkt wel alsof ik nu buikgriep heb. Wel geluk kan morgen ipv woensdag terrecht bij de verloskundige ivm uitval. Dus gaan ze dan kijken of er een strippoging gedaan kan worden.
Ja hoop het ook. Ik merk bij mij zelf dat het wachten op mij wel opbreekt. Ben er best veel mee bezig. Hebben jullie dat ook?
@MKR vooral dat gerommel. Gisteren avond kon ik op een gegeven moment ze echt weer time vanacht steeds wakker geworden van de pijn en nu is alles weer normaal. Herken dit echt niet van toen bij onze zoon. Had toen menstruatie krampen maar nu zijn het echt van die vervelende stekelige pijn krampen.
Hier vooral dat er nog helemaal niks gebeurt. Als ik iets van gerommel zou hebben, zou ik nog het idee hebben dat er iets aan zit te komen. Nu voelt het alsof het nog lang niet gaat gebeuren En ik hoop zooo dat het spontaan komt voordat ik weer gedoe krijg met die bloeddruk
Ja ik ben er de hele dag wel mee bezig eigenlijk.. Zit ook constant in de wacht stand, niet zo zeer letterlijk, maar houd er wel rekening mee met alles wat ik doe. Ik krijg ook het idee dat ik iets van een buikgriepje te pakken heb, telkens kramp in m’n darmen en moet echt rennen naar de wc. Hoop dat wij allemaal ook snel aan de beurt zijn!
Valt opzich wel mee. Begin wel ongemakkelijk te worden van die buik, zit toch zo in de weg . Nu en dan wat klachten maar hij mag nog beetje blijven zitten
@Nora92 succes!! Wacht met spanning af hier! Binnen nu en 24 uur ga je zeker je dochter ontmoeten.. @MKR jammer dat het niet door heeft gezet dat rommelen is ook zo verwarrend hopelijk morgen een strippoging! Weten jullie of ze dat bij de vk zelf doen of thuis? Ik heb weer een top avond en nacht gehad Gisteravond om een uur of 9 begon de ellende weer. Kon het goed vol houden en toen om 10 uur naar bed en de weeen bleven aanhouden. Tot 2 uur lopen draken, maar wist gewoon dat het het niet was. Echt wat een hel! Het deed ook pijn en kon er ook niet van slapen ik vrees dat dit kind er niet uit wil en lekker blijft zitten tot over de 40 weken
Ik heb steeds van die wat als momentjes, wat als me vliezen in de supermarkt breken. Heb gedroomd dat ze Opschool breken als onze zoon ophaal of breng Wat ik van die twee deed kan ik me niet herinneren.
@MKR herken het gevoel, loop een stuk achter op jou maar het breekt me hier ook op! Zeker als ik amper tot niet geslapen heb..
Ooh zo herkenbaar ik zelf word er ook nog eens shijt shagerijnig van dus heb daar na mijn man lopen vervelen dat hij te hard adem haalde en hoe hij ingodsnaam dacht dat ik ooit in slaap kom als hij zo snurkt en dat ik pijn had en als hij zou snurken als ik moet bevallen straks hij maar weg blijft. Gelukkig is hij soms op dit soort moment slecht horend aan een oor... En slaap die op zijn goede oor. Hormonen
Wat vervelend dat het dan niet doorzet! Ik heb wel regelmatig kramp in m’n (onder)buik en rug en ben er ook van overtuigd dat ik dit keer rugweeen ga krijgen. Nog nooit gehad, maar dit gevoel in m’n rug ook niet, dus als het doorzet denk ik dat het buik/rug weeen worden. Maar wat je zegt, ik denk ook zeker te weten dat ik deze keer de 40 weken aan gaat tikken.
Voor velen wel herkenbaar dus dat domme wachten. Vriendinnen appen mij ook dag van te voren of ik nog iets wil afspreken. En kan gewoon nee zeggen hoor wanneer ik wil. Maar merk ook dat dit mij onrustig maakt. Straks moet ik ze afzeggen en wat zeg ik dan. Heb afgelopen week 2 dagen niet gepland en last ik die nachten dan ook goed geslapen hebben. Vanmiddag nog even op visite bij een vriendin en dan spreek ik gewoon even niet meer af.