Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Amoxiclav, 23 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Je kan van alles verzinnen om dan te zeggen, maar denk dat iedereen wel weet om welke reden je dan afzegt :D
    Ik ga nu ook niks meer afspreken, ik heb er ten eerste weinig zin in en ten tweede weinig fut voor.

De nesteldrang is weer in alle hevigheid terug en ik word er gewoon verdrietig van dat ik die stomme ramen maar niet “kan” zemen. :roflmao:
    Ga zo nog wat strijken, wassen, opruimen...

Maan14 en Tan89 vinden dit leuk.
  2. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Nesteldrang is toch iets wat ik geen last van heb :roflmao: alles staat klaar, zou nog eens moeten poetsen

Oilell, Tan89 en PlainJane vinden dit leuk.
  3. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Dit is voor mij ook heel uniek hoor! Ik ben normaal gesproken totáál niet van het alles opruimen/schoonmaken elke dag, maar nu merk ik dat alles uit de weg en uit het zicht moet. En kan ook echt geïrriteerd raken als iemand zich niet aan die regels houdt nu. Arme vriend en dochter... :rolleyes:

xxxsimoneee en Maan14 vinden dit leuk.
  4. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Zojuist deze van ByKay besteld. Was al een tijdje op zoek naar een combi tussen draagdoek en draagzak (deze heeft aan de achterkant één gesp en de schouderbanden knoop je om) en toen zag ik ineens de nieuwe zomer collectie van ByKay... Ik kon het niet laten, heerlijk zomers kleurtje!

Bijgevoegde bestanden:

xxxsimoneee, Dinpin, Maan14 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Zit de hele tijd te refreshen om te zien of de VK van @Nora92 al is geweest :p #helemaalnietnieuwsgierig

xxxsimoneee, MKR, Maan14 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Bespaar me jullie de foto maar vanochtend veel vieze bloederige slijm aen afscheiding op mijn wc papiertje. Moest van mijn moeder even bellen en ze wilde dat ik langs kwam. Omdst hun bloed verlies met of zonder slijmprop gewoon niet fijn vinden. Ze hadden me er ook niks over gezegd dus dacht dan bel ik ze even en vraag ik hoe veel normaal is.

xxxsimoneee, Tan89, MKR en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Haha! Nou het begint hier behoorlijk pijnlijk te worden! Verloskundige is geweest. Baby doet het goed, mijn bloeddruk is goed, vruchtwater is mooi schoon. Dus nu gewoon afwachten tot het mooi actief wordt.

Heb nu toch al wel een dik uur elke 2-4 minuten een flinke rug en buik wee die ik weg moet puffen.

xxxsimoneee, Tan89, MKR en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Spannend!! Klinkt echt fantastisch. Wil je thuis bevallen of ziekenhuis? Ze heeft niet gekeken hoeveel cm je hebt?

xxxsimoneee en Nora92 vinden dit leuk.
  9. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Mag je langskomen? Hoelaat?

Ik voel me net zo'n huismoeder die constant alle nieuwtjes wil weten haha :p Ben zo even oudste zoon naar PSZ brengen dus dan zijn jullie even van mij af ;)

xxxsimoneee, Tan89, Oilell en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Klinkt goed! Had je al wat ontsluiting? Weeen om de 2-4 minuten klinkt alsof je al aardig op weg bent, toch?

Nora92 vindt dit leuk.
  11. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nee ze heeft niet gevoeld ivm infectie gevaar omdat de vliezen al gebroken zijn. Ik wil graag thuis bevallen. Maar mag maximaal 24 uur duren. Dus na 6 uur morgenochtend word ik wel overgedragen naar het ziekenhuis. Ook prima. :)

Maar het lijkt nu wel aardig door te zetten!

xxxsimoneee, Tan89, Dinpin en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ooh wat spannend!!! ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ Ik zit als een kleinkind ook steeds te kijken. Bij mij toucheerde ze ook niet toen de vliezen gebroken waren ze kunnen er dan het beste zo veel mogelijk vanaf blijven. Hopelijk is het niet nodig om over gedragen te worden maar het klink goed.

Ik lig aan de ctg nu.

xxxsimoneee, Tan89 en Nora92 vinden dit leuk.
  13. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Ja zo klinkt het inderdaad wel! Nou zet m op!

xxxsimoneee en Nora92 vinden dit leuk.
  14. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Maan14
    Spannend! Hoe gaat het daar?
    Ik heb nu ook telkens super veel slijm wat los komt.

xxxsimoneee en Maan14 vinden dit leuk.
  15. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hahaha zo voel ik me nu ook. Zo iemand die niks beters te doen heeft dan alle nieuwtjes te weten.

Ik heb straks meteen afspraak met de gyn van vorige week die het advies van d einternisr wilde. Eigenlijk ben ik er klaar mee bloedverlies etc icm dat het in mijn buik gevaarlijker word dan er uit.

@Nora92 zet hem op je kan het!! Ik heb het idei dat mijn lijf zelf de bevalling wil starten maar het niet door zet. Klinkt lekker vaag.... I know. Maar het was echt giga veel smerige slijm met bloed bruin en smerige zooi. Laatste keer dat ik dit verloor was na de gebroken vliezen van onze zoon.

xxxsimoneee, Tan89 en Nora92 vinden dit leuk.
  16. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    4 pagina's aan excitement :D

@Nora92 klinkt alsof je goed bezig bent! Hopelijk ligt ze vanavond lekker in haar wiegje:thumup:

@Maan14 hoe is het bij jou? Ctg in orde?

Ik herken de nesteldrang van @PlainJane wel. Normaal nooit last van, maar het idee dat we straks terug komen uit het ziekenhuis en dat dan de vaat van afgelopen week nog op het aanrecht staat geeft me de kriebels. Wil niet dat de kraamzorg denkt "jeetje wat een troep" zodra ze de drempel over is:roflmao:

Ook herkenbaar dat je echt in wachtstand zit. Uren lijken voorruit te kruipen, maar soms is het ook paniek dat ze er straks 'in eens is'. Ben me ook super bewust van mijn lijf omdat ik de hele dag de tijd heb om er op te letten. Dus de menstruatiekrampen/afscheiding etc valt allemaal extra op.

@Tan89 wij hebben wasbare luiers + billendoekjes. Newborn pakket wordt gehuurd omdat aanschaf voor een maand of 2 me echt onzin leek. De luiers voor de rest van de periode vragen we aan kraamvisite :DWe hebben gewoon een afgesloten luier emmer waar ipv een vuilniszak een waszak in hangt, kan alles zo de wasmachine in. Gaan uit van 2x extra wassen per week, maar met alle extra wasjes valt dat wel mee.

Nog ter afsluiting:

37 weken dansje! Mama is er klaar mee/voor, komt u maar!

xxxsimoneee, Tan89, Amoxiclav en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Noortjedebeer

Noortjedebeer Actief lid

11 nov 2017
    275
    396
    63
    Vrouw
    Oooooooh spannend!!!!!

Ik werd bij mijn zoon wel getoucheerd direct, nadat mijn vliezen waren gebroken. Ik wilde in het ziekenhuis bevallen, misschien deed ze het daarom om te kijken of we het nog zouden halen.

18. Maan14

Maan14 Niet meer actief

#678 Maan14, 8 jun 2020
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2020

Daarom blijf ik ons huis ook steeds opruimen haha. Heb vanochtend voor we weg gingen nog snel gestofzuigd en de vaatwasser ingeruimd.. Ctg was goed wel veel activiteit ook wat ik wel voel maar niet gemeten werd maar laag in mijn buik is/was en wel echt als opkomend en afzakkend voelde. Maar de tokon zat hoog op mijn buik.

Sansaatje, Tan89 en Oilell vinden dit leuk.
  19. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    4 cm nu. :)
    Weeën zijn elke 1-2 minuten. Erg heftig en pijnlijk. Verloskundige komt over twee uur weer.

Vlindertje95, xxxsimoneee, Dinpin en 7 anderen vinden dit leuk.
  20. sjallie

sjallie Actief lid

29 jul 2018
    380
    438
    63
    Vrouw
    @Nora92 oooh spannend! zet m op meid!!!!

xxxsimoneee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina