Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Amoxiclav, 23 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MKR

MKR Actief lid

14 jul 2019
    337
    531
    93
    Vrouw
    Haha eigenlijk hoor ik daar bij :$;)

Tan89 vindt dit leuk.
  2. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Jup daar heb je ontsluiting voor nodig. Ze maken dan de vliezen los van de baarmoedermond. Dus ze gaan naar 'binnen binnen'

3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Iemand nog tips wat mee te nemen naar het ziekenhuis?

4. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Borstkompressen als je bv geeft?

5. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Badjas, slippers, je eigen kussen als je een nachtje moet blijven, iets te eten en te drinken voor je partner, schone kleding voor je partner. Camera, telefoon, oplader, iets om jezelf te vermaken.

6. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Volgens mij was er een club met juni 2020 mama's waar de meeste van dat termijn in mee schreven. Geen idee of die er nog is

7. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Iets lekkers, iets om te doen/luisteren, voldoende opladers en een verlengsnoer, je eigen kussen, labello en een flesje/bidon voor water? Die 150ml papieren bekertjes vind ik vreselijk en kan me voorstellen dat het misschien zelfs knoeit.

Maan14 vindt dit leuk.
  8. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik heb nu zo een onbehagelijk gevoel he. We hebben hier best een luxe mk centrum heb van het weekend gekeken en kan echt van alles bestellen. En dan afrekenen bij ontslag.

Maar heb voor mijn man 3 flesjes cola zero voor mijn eigen 2 flesjes aqarius en 1 flesje ice Thea green neem een bidon mee. Had verder mijn vluchttas ingepakt maar meer op maar 1 dag opnamen en niet zo uitgebreid. Nu dat ze denken dat het langer kan gaan duren moet ik nog wat extra kleding verzinnen.

Ook sultanas en extra dextro glucose meter en mijn alive core vanuit het ziekenhuis. Dan oplader en beval plan etc.

9. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Jij moest vandaag bloed prikken toch? Hoe waren je waardes.

10. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Ketonen in urine dus ben weer aan het verhongeren, maar om nu nog voor een paar dagen sondevoeding op te starten slaat natuurlijk nergens op. Bloedwaarden zijn allemaal minimaal (als het dan tussen de 6 en de 20 moet zijn is het 6, als het tussen de 35 en 90 moet zijn is het 34). Allemaal net niet erg genoeg om nu in te grijpen. Woensdag weer :thumup::|

11. xxxsimoneee

xxxsimoneee Actief lid

7 apr 2016
    244
    404
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    JEEEEJ!!! Goodluck ik denk aan je! Zet m op!

12. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Ik zit echt als een gek elk half uur de pagina te verversen of er al nieuws is. Wat wordt ik hier ongeduldig van hahahaha.

Tan89, Amoxiclav, PlainJane en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. sjallie

sjallie Actief lid

29 jul 2018
    380
    438
    63
    Vrouw
    Ai, pittig zo zeg! Wat is nu uiteindelijk het plan rondom bevalling? Of hoor je dat deze week?

xxxsimoneee vindt dit leuk.
  14. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Pff wat frustrerend. Dikke virtuele knuffel!!

15. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Haha ik ook, en moet nog zo veel voor morgen ochtend doen. Hier is het weer flink begonnen met krampen zit hem er nu uit te praten zou mooi zijn als het alsnog spontaan start. :rolleyes:

Tan89, PlainJane, Dinpin en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Ja dat zou echt super mooi zijn! Kun je niet wat weeen stimulerende dingen doen ;-p

Tan89 en Maan14 vinden dit leuk.
  17. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Dat hoop ik woensdag/vrijdag definitief te horen. Mijn eigen gynaecoloog is nu natuurlijk op vakantie, dus erg bang dat dingen niet goed gedocumenteerd zijn en we de strijd weer aan moeten. Maar als 't goed is zou het plan ongeveer moeten zijn: opname, meteen aan het vocht met suikers, zouten, extra vitaminen en ijzer. Als ze me de avond ervoor opnemen krijg ik nog een slaappil bij de ballon/verwerker voor de baarmoedermond als er nog geen ontsluiting is. Daarna vliezen breken, oxytocine infuus als 't zelf niet op gang komt. Waarbij vanaf 4 cm ontsluiting ook een ruggenprik mogelijk is (zelfs al geadviseerd is zodat ik daar niet nog vermoeider van raak, maar weet niet of ik dat wil).

Dus we gaan het zien, hoop dat ik vrijdag gewoon mag blijven en naar huis ga met een baby :rolleyes:

sjallie, Tan89, Amoxiclav en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Zou toch ff humor zijn als je vanacht zelf spontaan bevalt!

Maan14 vindt dit leuk.
  19. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ja ik ook! Maar was weinig actie daar..

Maan14 vindt dit leuk.
  20. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Haha eigenlijk wel. Onthou allemaal dinsdag 17.05 onze zoon is sireus op een dinsdag op 5 over 5 gehaald. Iedereen zeg nu dus dat het echt lachen zou zijn als deze ook op een dinsdag om 5 over 5 zou zijn. Maar hou zelf rekening met dagen want dat staat in het boekje. Zo stom dat er een tutje bmm zit anders was het gewoon vliezen breken geweest

Deel Deze Pagina