Jup daar heb je ontsluiting voor nodig. Ze maken dan de vliezen los van de baarmoedermond. Dus ze gaan naar 'binnen binnen'
Badjas, slippers, je eigen kussen als je een nachtje moet blijven, iets te eten en te drinken voor je partner, schone kleding voor je partner. Camera, telefoon, oplader, iets om jezelf te vermaken.
Volgens mij was er een club met juni 2020 mama's waar de meeste van dat termijn in mee schreven. Geen idee of die er nog is
Iets lekkers, iets om te doen/luisteren, voldoende opladers en een verlengsnoer, je eigen kussen, labello en een flesje/bidon voor water? Die 150ml papieren bekertjes vind ik vreselijk en kan me voorstellen dat het misschien zelfs knoeit.
Ik heb nu zo een onbehagelijk gevoel he. We hebben hier best een luxe mk centrum heb van het weekend gekeken en kan echt van alles bestellen. En dan afrekenen bij ontslag. Maar heb voor mijn man 3 flesjes cola zero voor mijn eigen 2 flesjes aqarius en 1 flesje ice Thea green neem een bidon mee. Had verder mijn vluchttas ingepakt maar meer op maar 1 dag opnamen en niet zo uitgebreid. Nu dat ze denken dat het langer kan gaan duren moet ik nog wat extra kleding verzinnen. Ook sultanas en extra dextro glucose meter en mijn alive core vanuit het ziekenhuis. Dan oplader en beval plan etc.
Ketonen in urine dus ben weer aan het verhongeren, maar om nu nog voor een paar dagen sondevoeding op te starten slaat natuurlijk nergens op. Bloedwaarden zijn allemaal minimaal (als het dan tussen de 6 en de 20 moet zijn is het 6, als het tussen de 35 en 90 moet zijn is het 34). Allemaal net niet erg genoeg om nu in te grijpen. Woensdag weer
Ik zit echt als een gek elk half uur de pagina te verversen of er al nieuws is. Wat wordt ik hier ongeduldig van hahahaha.
Haha ik ook, en moet nog zo veel voor morgen ochtend doen. Hier is het weer flink begonnen met krampen zit hem er nu uit te praten zou mooi zijn als het alsnog spontaan start.
Dat hoop ik woensdag/vrijdag definitief te horen. Mijn eigen gynaecoloog is nu natuurlijk op vakantie, dus erg bang dat dingen niet goed gedocumenteerd zijn en we de strijd weer aan moeten. Maar als 't goed is zou het plan ongeveer moeten zijn: opname, meteen aan het vocht met suikers, zouten, extra vitaminen en ijzer. Als ze me de avond ervoor opnemen krijg ik nog een slaappil bij de ballon/verwerker voor de baarmoedermond als er nog geen ontsluiting is. Daarna vliezen breken, oxytocine infuus als 't zelf niet op gang komt. Waarbij vanaf 4 cm ontsluiting ook een ruggenprik mogelijk is (zelfs al geadviseerd is zodat ik daar niet nog vermoeider van raak, maar weet niet of ik dat wil). Dus we gaan het zien, hoop dat ik vrijdag gewoon mag blijven en naar huis ga met een baby
Haha eigenlijk wel. Onthou allemaal dinsdag 17.05 onze zoon is sireus op een dinsdag op 5 over 5 gehaald. Iedereen zeg nu dus dat het echt lachen zou zijn als deze ook op een dinsdag om 5 over 5 zou zijn. Maar hou zelf rekening met dagen want dat staat in het boekje. Zo stom dat er een tutje bmm zit anders was het gewoon vliezen breken geweest