Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Amoxiclav, 23 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Aaah spannend Maan!! Zet hem op!

2. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Ik mag morgen naar de gynaecoloog. Alweer 4 weken geleden.. Vermoed nog alles mooi potdicht. Maar ga wel om datum vragen want de baby zal aan de zwaardere kant zijn. Maar wil hem ook de tijd geven om spontaan te komen. Vorige keer bevallen dmv inleiding op 40+3 om zelfde reden. Nu wil ik gerust ook de 40w aantikken maar geen 41 weken

Tan89 en PlainJane vinden dit leuk.
  3. sjallie

sjallie Actief lid

29 jul 2018
    380
    438
    63
    Vrouw
    @MKR he wat shit, kan me voorstellen dat dat niet is wat je gehoopt!

@Maan14 oh schiet op! Hou je het nog een beetje uit?

MKR vindt dit leuk.
  4. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    @Maan14 spannend, we blijven je volgen.

Hier vanmorgen controle gehad, baby nog niet ingedaald maar echt nog een stuk er boven. Heb nog niet het idee dat er snel actie zal komen hier.. Overigens helemaal niet erg, zolang ze het maar naar haar zin heeft daar binnen.

Amoxiclav en PlainJane vinden dit leuk.
  5. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    @Maan14 je houdt het spannend!!
    @MKR wat balen joh!! Wie weet soms kan het in een dag ineens anders zijn..

Ik ben vanmiddag naar de vk geweest. Alles was goed, nu word het kindje weer groot verwacht kun je toch geen peil op trekken? Hahaha
    Ze heeft mijn ontsluiting gemeten, bijna 2cm en toen vroeg ze zal ik je strippen? Dus ik meteen jaaaaaa!!
    Op wat gerommel gebeurd er nu nog niks.. Dus hou erg rekening met het scenario dat het daar ook bij blijft. Als het niks doet gaan we volgende week dinsdag weer strippen! Ben benieuwd!!

xxxsimoneee, Amoxiclav, Roosxxx en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Wauw wat vroeg! Dat doen ze hier niet hoor! Pas met 40w op z’n vroegst.

PlainJane vindt dit leuk.
  7. xxxsimoneee

xxxsimoneee Actief lid

7 apr 2016
    244
    404
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid! Hoe gaat het nu met je? En hoe is de eerste nacht en dag gegaan?! Geniet ervan lieverd xx

Nora92 vindt dit leuk.
  8. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Zo, die doen dat vroeg! Bij mij denken ze daar nog niet eens over na om dat voor de 40 weken te doen. Hopelijk werkt het! Volgens mij moet het binnen 24 uur op gang komen, dan kan je het strippen “de schuld” geven. Spannend!
    Hoe heb je het strippen ervaren??

9. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    Spanneeeeeend!

10. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Spannend!!!

11. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    Strippen was pijnlijk vond ik.. Naar gevoel, maar tussendoor ff 2 keer gestopt om op adem te komen! Ik hou schijnbaar automatisch mijn adem in :D

Er is ook wel een reden voor nodig om te strippen op dit termijn. Dat is vooral mijn vorige zwangerschap die meespeelt en het feit dat ik 3 nachten niet geslapen heb. Dus was al van te voren besproken dat we dit gingen doen als het niet ging!
    Net op de wc slijmprop met bloed verloren. Alsnog vrij ‘rustig’ op wat harde buiken en lage rugpijn na. Ik verwacht er dus nog steeds niks van, maar wel goed om te weten dat er de afgelopen weken iets gebeurd is en de voorweeen niet voor niets zijn geweest..

PlainJane, Dinpin en Nora92 vinden dit leuk.
  12. sjallie

sjallie Actief lid

29 jul 2018
    380
    438
    63
    Vrouw
    Vrouwlief net in een keer wazig zicht uit het niks. Heel raar. Ze zegt dat het een beetje flikkerend beeld was. Ligt nu op de bank met een koud washandje op haar hoofd. Het is wel wat gezakt maar wel nog hoofdpijn. Herkent iemand dit?

xxxsimoneee vindt dit leuk.
  13. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oeh @Maan14
    Dat klinkt goed!! Denk dat je volgende berichtje wel zal zijn dat hij geboren ism :D

Hier de eerste 24 uur achter de rug. Wauw het is zo speciaal en zo bijzonder. Ben zo verliefd op ons meisje. Eerste nacht ging super. Verwacht vannacht wel meer onrust dus ik lig nu alvast. Dus ga het even niet te lang maken want elke minuut hier is een minuut minder slaap hihi. Met heeeeel veel mazzel kan ik tot een uur of 1-2 slapen.
    Ze drinkt fantastisch, gelukkig had ik al zoveel productie! Daarom is ze denk ik ook zo tevreden..

Tan89, PlainJane, Amoxiclav en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    IMG-20200609-WA0028.jpeg Oh jaaa het beloofde fotootje!

Suuster, Tan89, PlainJane en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. xxxsimoneee

xxxsimoneee Actief lid

7 apr 2016
    244
    404
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Waak hierover en houd de rest in de gaten dat het geen HELLP of zwangerschapsvergiftiging is. Bij twijfel altijd VK bellen

Dinpin vindt dit leuk.
  16. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Ik zou even de VK of gyn bellen. Klinkt niet goed.

17. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hoihoi

Onze zoon is er L.ex is geboren om 19.38

Hij is 49 cm en weeg 3040 gram.

Ik kreeg na het breken van de vliezen een weeën storm geen mogelijkheid meer tot op adem komen en voor dat de ene afzakte was de anderen er al. Toen ze om 4 uur toucherde was er maar 1 cm bij gekomen. Mijn eigen ritme begon te vervelen doordat ik niet meer wist waar ik het zoeken moest.

Op advies van de gyn een ruggenprik ipv pompje want die dacht dat het nog uren kon gaan duren door die 1cm in een paar uur. Maar na hun overleg en een half uur verder naar de OK gegaan waar ze niet wisten welke middel ze moesten geven terwijl er een duidelijke lijst was. Maar deze verpleegkundige was echt niet aardig en ze moeten je ivm. Corona overdragen.

Uit eindelijk deed de ruggenprik helemaal niks. En moest ik overgeven dus ik riep dat het echt niet ging en ik moest persen. Hebben ze naar 4 x aangeven de verloskundige gebeld en bleek ik 10 cm te hebben in nog geen uur tijd. Terug naar de verloskamer de baby reageerde op de persweeën en ze vond hem nog net te hoog dus een uur gewacht in de hoop dat hij zou zakken. En dat was zo want na 20 minuten persen was de baby er. Wel een knip want de baby had nood en herstelde niet meer. Maar door oerkracht was verder ingrijpen gelukkig niet nodig.

Tan89, Dinpin, Nora92 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Noortjedebeer

Noortjedebeer Actief lid

11 nov 2017
    275
    396
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!!! Wat heerlijk, geniet er van!

Wat vreselijk die weeenstorm en dan die ruggenprik die niks doet!!

Maan14 vindt dit leuk.
  19. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    @Maan14 gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Ook voor jullie lekker bijkomen en genieten!

@Nora92 inderdaad een hele bos haar, heerlijk!

Nora92 en Maan14 vinden dit leuk.
  20. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    @Maan14 wat zal je blij zijn dat hij er is! Nu bijkomen, herstellen en genieten van jullie mannetje. Lekkere stoere naam ook!

@Nora92 wat een heerlijk plaatje! Lekker slapen wanneer het kan.

Maan14 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina