Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Amoxiclav, 23 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Lang zal het nu niet meer duren :D

MKR vindt dit leuk.
  2. MKR

MKR Actief lid

14 jul 2019
    337
    531
    93
    Vrouw
    Dat zal heel leuk zijn. Maar denk het niet. De baby heeft het nog te goed daar binnen, haha.

Tan89 en PlainJane vinden dit leuk.
  3. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Ik werd toch wakker met honger! Heb al havermout met een appel en rozijnen op en begin nu aan 2 beschuitjes kaas. Benieuwd hoe lang het blijft zitten :D

Amoxiclav, sjallie, Tan89 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    @Maan14 gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Hier net een ritje ambulance erop zitten. Ik verloor in ene een heel groot stolsel toen ik niestte en het bloed liep langs mijn benen. De verloskundige gebeld en die heeft meteen een ambulance laten komen. Gelukkig was het bloeden al gestopt voor die er was maar ze hebben me toch meegenomen om het te controleren. De echo was goed, baby doet het super en ze kon niet ontdekken waar het bloed vandaan kwam. Nu nog even aan de CTG en de uitslapen van mijn bloed afwachten. Wat een ochtend zo zeg. Mijn meisje helemaal overstuur. Die is nu gelukkig bij oma en die blijft daar ook vandaag. School netjes afgebeld met uitleg. Kreeg een berichtje van de juf dat ze het netjes vond dat ik er aan dacht de school af te melden. Hahaha. Je blijft toch een moeder he?

Tan89, PlainJane en Vame vinden dit leuk.
  5. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Pffffff, wat zal je geschrokken zijn. Fijn dat de baby goed gaat, en jij zo te horen ook! Kan me voorstellen dat school niet het eerste is waar je aan denkt, aan de andere kant: je moest sowieso iets regelen voor je dochter. Lang leve oma's!

Hoop dat het ctg goed is en je straks gewoon lekker naar huis mag (of dat ze er gewoon lekker uit komt natuurlijk).

Dinpin vindt dit leuk.
  6. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Alles gelukkig prima. De echo was goed en ze beweegt nu ook lekker veel en dat is heel geruststellend. Ik zit hier naar een lege Maxi-Cosi te staren en toch gek dat die straks gewoon weer leeg mee gaat.

Zou niet weten wat er dan nog uit mijn bloed zou moeten komen wat niet goed is.

Maar wel een eng idee dat met een nies dit dus kan gebeuren.

Roosxxx en PlainJane vinden dit leuk.
  7. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Jee dat zal schrikken zijn geweest! En ze hebben geen idee waarom je ging bloeden? Gelukkig is alles goed met je kleintje!

@Oilell En zit alles er nog in? Ben je kracht aan het verzamelen voor de bevalling? :D

Dinpin vindt dit leuk.
  8. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ojee lieverd toch wat schikken zeg!. Kan het zijn dat je al ontsluiting heb? Ik had met de eerste paar cm steeds zooi wat er uit kwam lopen.

Dinpin vindt dit leuk.
  9. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    @Maan14 gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Prachtige naam :) (onze zoon heet ook zo :D)
    Wel bijzonder dat je nu je kleintje hebt en dat je vandaag hopelijk lekker naar huis kan!

@sjallie gelukkig dat alles na controle goed bleek! En inderdaad beter een keer te veel bellen als te weinig. De verloskundige zei dat ook tegen mij we komen liever 3x te veel als 1x te weinig om te controleren. Blijkbaar voelen zij zich ook verantwoordelijk. :oops:

@Oilell het lijkt idd alsof jij je energie even wat op peil aan het brengen bent om te gaan bevallen :D jij hebt toch een afspraak deze week om te kijken hoe verder? Ben benieuwd!

@MKR 40 weken! Woehoe!! Het kan inderdaad niet lang meer duren! Hopelijk snel baby nieuws!

@Dinpin jeetje wat zal je geschrokken zijn! En je kleine meid ook :eek: Hopelijk alles goed straks maar mssn toch stiekem de kleine wel mee naar huis :p

Hier heeft het strippen nauwelijks iets gedaan op wat slijm met bloedverlies na en wat krampjes. We gaan dus maar weer op de normale wacht modus! :D

Maan14 en PlainJane vinden dit leuk.
  10. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal. Nou hier ook wat actie gehad. Gister kreeg ik in de middag ineens zeurende menstruatiepijn. Ik kon niet zitten, ik kon niet liggen, enige wat ik kon was beetje lopen en wiegen. Ik zat op mn nagels te bijten (wat ik nooit doe), kon me niet focussen op het eten/gesprekken met mijn vriend. Ik kon mij niet concentreren op de kids. De pijn was vooral heel zeurend onderbuik, bovenbenen en onderrug. En af en toe echt zo'n golf naar bovenkant baarmoeder/bovenkant rug. En ontzettend druk down-under. Zooooooooo'n druk, op vagina/kont. Gewoon echt steken in mijn doos. ik. Er speelde dus duidelijk iets.

Het voelde mega bekend, het voelde namelijk exact zoals ik pijn had toen ik werd ingeleid. Toen ik een ballonnetje geplaatst gekregen had. Veel druk daaronder, veel zeurende pijn, echt wel flink irritant. Echt precies zo. En dat ballonnetje heeft toentertijd gezorgd dat ik van 1cm naar 3cm ging. En dat was ook alleen door die menstruatiepijn.

Toen ik naar bed ging kon ik er ook echt niet van slapen. De pijn bleef aanhouden en werd steeds erger voor mijn gevoel. Totdat ik op een gegeven moment na een paar uur in slaap ben gevallen. Op dit moment is de zeurende pijn er nog steeds.

Zou t misschien iets van voorwerk zijn?

Bij mijn andere kindjes heb ik dit nooit spontaan thuis gehad. Alleen dit gevoel gehad na het plaatsen van die ballon. Daardoor kwam ik dus vaak op 3/4cm en daarna werd altijd in het ziekenhuis/tijdens de inleiding mijn vliezen gebroken en zo ging het toen verder met echte actieve weeen. En nu is het dus thuis en gewoon afwachten........

Heb vanmiddag afspraak gyn, zou ze even willen toucheren? :p Vast niet, maar als ik het er heel lief vraag :p

Oilell, Roosxxx, Tan89 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    En nog even op jullie reageren hoor!

@Tan89 jammer dat het niks heeft gedaan, maar wie weet hebben die krampjes wel iets in gang gezet?

@Maan14 gefeliciteerd met jullie zoontje!!!! Heb de hele dag aan je gedacht gister. Fijn dat hij het goed doet. Heb je toch maar even gedaan die VBAC!!! Hopelijk lukt het mij ook!

@sjallie fijn dat je hebt gebeld, helemaal waar wat je zegt, je kunt maar beter bellen en langsgaan. Anders blijf je je toch druk maken!

@MKR Wauw wat een mijlpaal! Het kan zomaar ineens starten! Zeker met jouw termijn!

@Dinpin wow wat heftig!! Maar gelukkig was alles goed!

Tan89 en Maan14 vinden dit leuk.
  12. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Klinkt als vergelijkbaar met wat ik twee nachten geleden had, als je getoucheerd wilt worden zou ik dat gewoon vragen! Denk niet dat ze daar moeilijk over doen? Ben benieuwd!

13. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Ja ik ga het zeker vragen, vooral omdat ik toch even wil checken of het inderdaad voorweeen zijn en niet meer dan dat :p Vind het namelijk best een drempel wanneer ik moet bellen. Nu ik medisch ben, moet ik echt naar het ziekenhuis toe om te checken of het serieus is. De VK komt niet langs. En ik kan niet zomaar even langs bij het ziekenhuis omdat er twee kindjes boven liggen te slapen. Natuurlijk staan mijn ouders paraat. Maar die wonen 30 min rijden en die bel ik niet zomaar wakker als ik niet zeker ben ervan. Ga ook niet alles in gang zetten als het niet nodig is zeg maar! En vanmiddag ben ik toch al in het ziekenhuis!

Jij hebt verder geen actie gehad meer daarna? Heb je nog last van die buikpijn?

PlainJane vindt dit leuk.
  14. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Ben net naar de gynaecoloog geweest. Baby doet het goed en ziet er niet naar uit dat hij al snel zal komen ;) bmh is nog lang. Hij weegt 3,6 kg

Oilell, Roosxxx, Maan14 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Wat een groot mannetje al! Fijn dat alles goed is. Wat betekent dat een lange BMH? Is dat hetzelfde als verstreken/verweekt/ontsluiting hebben?

16. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Oei ja sorry vergeet soms dat dit een Nederlands forum is :p maar wil inderdaad zeggen dat er nog geen verweking is

PlainJane vindt dit leuk.
  17. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik snap je! In jouw situatie zou ik hetzelfde doen.

Ik heb niet zo erg last meer gehad als die nacht, wel menstruatie krampen en lichte kramp in m’n onder rug.
    Vanochtend had ik ineens weer erg waterige afscheiding. Daaraan vooraf wat gekleurde afscheiding, beetje licht bruin? Smerig praatje, ik weet het.. maar elke verandering valt me nu op :o:
    Ik voel me de laatste dagen een beetje zoals in het begin van de zwangerschap, wanneer je zit te wachten totdat je positief kan testen, terwijl je gevoelsmatig al weet dat je zwanger bent. Dat wachten duurt echt ellendig lang. Nu ook, ben het wachten wel een beetje zat...

Amoxiclav en Oilell vinden dit leuk.
  18. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Hoe kunnen ze eigenlijk meten hoeveel je kindje nu weegt? Of hoe het zit met je BMH? Of gebeuren die dingen alleen als je medisch bent?
    Want ik heb van beide werkelijk waar geen idee. :rolleyes:

Vame vindt dit leuk.
  19. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Haha ik denk dat je hier dit soort dingen wel kunt delen :p Misschien toch de slijmprop? Mij valt ook alles op. Op dit moment vaak naar wc voor nummer 2. Alles komt eruit.

Hier lijkt de zeurende pijn weer iets intenser te worden......

Tan89 en PlainJane vinden dit leuk.
  20. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik hoop voor je dat het doorzet!

Voor nummer 2 moet ik al twee weken rennen, als ik moet dan moet ik ook echt NU :roflmao:

@sjallie Hebben jullie een beetje kunnen slapen? Hoe gaat het nu?

Deel Deze Pagina