Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Amoxiclav, 23 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    Dat van die vakantiedagen is slim inderdaad. Wij hebben ze vorig jaar op gemaakt met 3,5 week op reis naar Amerika en een bruiloft in Spanje. Dat was voordat we wisten dat ik zwanger was anders hadden we ze misschien ook wel bewaard. Partnerverlof zou leuk zijn en anders gebruikt hij gewoon vakantiedagen, komt ook goed.

Ik denk dat ik weet wat ik vanavond ga dromen... Ik droom heel vaak dingen die waar ik de dagen daar voor iets over gehoord/gelezen/gezien heb.

Oilell vindt dit leuk.
  2. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Wat fijn! Gefeliciteerd met de geboorte van June! Geniet er van!

3. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met alle kersverse moeders? Beginnen jullie al een beetje gewend te raken?

Ik merk dat ik erg zenuwachtig ben voor het inleiden van morgen. Mijn man gelukkig niet, zegt hij terwijl hij rare dansjes doet, een taart en appelflappen gebakken heeft omdat hij niet stil kan zitten en nu al 5x de ziekenhuiskoffer gecheckt heeft:D

Tan89, Secretangel, Roosxxx en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Verdorie. Hier toch net iets te veel geelzucht. Nu net in het ziekenhuis. Moet onder de lamp. Ik lig echt in een bezemkast maar ik zei ik blijf bij haar of ik kom niet. :p dus jullie bedenken maar wat.

5. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Mama power! Groot gelijk, lekker bij blijven. Al een idee hoe lang jullie moeten blijven?

Nora92 vindt dit leuk.
  6. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Oh wat spannend!! Hopelijk mag alles vlot verlopen :D

7. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Ik weet niet wat erger is: dat je weet dat je morgen gaat bevallen of dat je ergens de komende 3 weken aan de beurt bent.

Wel een leuke manier waarop de zenuwen van je vriend zich uiten.

De mijne moest nog een dag langer in Enschede werken en elke keer als ik bel krijgt hij een halve paniekaanval dat iemand de telefoon moet opnemen als hij even niet in de buurt is hahaha. Heel hoopvol heb ik hem elke keer aan de lijn.

8. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
  9. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Hahaha die arme man! Zou voor de lol nog 2x bellen, gewoon om zijn collega even te vragen hoe het met hem/haar gaat :roflmao:

Nou die van mij heeft in eens nesteldrang dames! Alle vaat is weg, de wasmachine en de droger draaien op volle toeren, er wordt as we speak gestofzuigd, de wc's hebben nog een klein sopje gehad en het vuilnis is allemaal weg:D kan de gynaecoloog niet 1x per maand zo'n inleiding doen? :roflmao:

Tan89, Secretangel, Nora92 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
  11. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    Hier ben ik ook jaloers op hahaha, voorlopig ben ik hier de enige met nesteldrang en behoefte aan koken en bakken. Moet wel bekennen dat als ik hem vraag me te helpen met iets niets hem te veel is. Dus ik klaag niet.

@Dinpin ik zou ook een keertje extra bellen, gewoon omdat het kan hahaha

Tan89 en Dinpin vinden dit leuk.
  12. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou ze ligt in de couveuse onder de lamp. Oh vreselijk... Net moest ze al voor de derde keer in 4 dagen in haar hak gesneden worden. Maar ik mocht haar nu niet vasthouden. Het ging me door merg en been. Ben er nog misselijk van.. Morgen ga ik haar gewoon vasthouden. Echt voelde me zo'n verrader. Ze probeerde echt van hem weg te kruipen en ik haar maar proberen te troosten door die stomme raampjes. Mijn baby. :cry:
    Kom hier totaal niet aan mijn rust toe maar goed, alles voor haar. Begin spontaan weer te vloeien, temp omhoog... Moet rusten maar hoe kan ik dat met dat meisje naast me die haar mama gewoon nodig heeft.

13. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Hele dikke knuffel @Nora92 . Je moederhart bloed he :(

Nora92 vindt dit leuk.
  14. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Oh mijn meisje is zo druk. Mijn hele buik gaat heen en weer. Geen idee wat ze bij mijn vagina aan het doen is maar het voelt alsof er elk moment een arm uit kan steken. De druk is enorm en het steekt als ze zich zo aan het afzetten is. Pfff. Dit voelt echt niet fijn. Steeds een harde buik ook.

15. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Je bent er in ieder geval bij liefje. Je hebt gedaan wat je kon om zo dichtbij mogelijk te zijn.

Ze doen de dingen niet bij haar om haar te pesten maar om haar te helpen. Probeer dat te onthouden. Probeer sterk voor haar te zijn.

Ik hoop dat je haar gauw vast mag houden en knuffelen. Jullie hebben dat allebei nodig ❤

xxxsimoneee, Oilell en Nora92 vinden dit leuk.
  16. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@Nora92 lig zo op een geheel bedje dus lamp en plaat of alleen lamp? Hopelijk zakken de waardes snel en mag ze er gauw weer onder uit!

Je moeder hart huild maar ze doen het alleen maar om haar te helpen <3

Hier is kleine vent vanacht een aantal keer wakker geworden dat niks goed was hij wilde niks eigenlijk. Zo gek dat hij vandaag gewoon al een week oud is de tijd vliegt. De verloskundige belde gisteren en vroeg toen ze zijn gewicht hoorde of ik bijvoeding geef uhuhm nee dat geef ik niet. Maar hij was gisteren al 3165. Geboorte gewicht was 3040 en afgevallen tot 2925 dus ook niet veel.

Tot nu toe doet de melk fabriek het goed. Nu alleen nog vertrouwen krijgen. Op een of anderen manier helen nu de diepe wonden na de geboorte van onze oudste. Dan bedoel ik de emotionele kant. Al kost het nu wel veel moeite het cijfermatige los te laten. Dus niet van ziekenhuis lijstjes uit te gaan maar op moeder gevoel vertrouwen.

Tan89, Oilell, Dinpin en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@Oilell veel succes vandaag. Ik zou dat van een vroege ruggenprik zeker overwegen. Je weet natuurlijk niet hoe het vordsrd en mischien heb je het helemaal niet nodig. Maar mjjn ervaring is nu dat tijdens een echte weeënstorm het echt niet te doen is stil te moeten zitten etc etc en het echt al je energie op slurpt.

Oilell vindt dit leuk.
  18. sjallie

sjallie Actief lid

29 jul 2018
    380
    438
    63
    Vrouw
    @Nora92 oh meid ik snap dat dit moeilijk voor je is! Hopelijk gaat het snel beter en mag je lekker thuis bijkomen en zo veel knuffelen als je wil!

@Oilell ik denk aan je vandaag! Nog even sn je hebt je kleintje vast!

Tan89, Nora92 en Oilell vinden dit leuk.
  19. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @Oilell veel succes vandaag! Dat alles spoedig mag verlopen ❤

Oilell vindt dit leuk.
  20. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    @Oilell Heel veel succes vandaag! Je kan het! Niet lang meer en je hebt een prachtige baby in je armen :)

@Nora92 Wat sneu! Dan voel je je zo machteloos hè, als je weinig kan doen voor je kleintje. Sterkte!

Nora92 en Oilell vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina