Prachtige kinderwagen!! Hoeveel heb je dan nog betaald? De mijne ligt op de zolder kan ook niet wachten om weer uit te halen!
Hier ook ziek.. Ben van werk moeten weggaan deze ochtend ik kon echt niet meer.. Heb nu 10dagen rust gekregen van de huisarts
Goed op jezelf passen is belangrijk. Hier zeggen ze dat als je de rust niet neemt als je lichaam er om vraagt je er langer en meer last van houd. Hoop dat je snel opknapt!
Ik ben zo mega moe! Pff kan elke middag wel een dutje doen.. gisteren ook de uitslag van het bloedonderzoek b12 en d waardes en beide te weinig.. b12 echt maar op de helft van wat normaal is, dat verklaart mijn vermoeidheid volgens de vk. Ze raadde me vitakruid aan maar ik vind ze aardig prijzig..
Oh wat vreselijk die duodenumsonde inrbengen met endoscopie. Wil nooit weer van mijn leven. Pijn, overgeven bah. Camera paste niet door mijn neus. Keel opengehaald, maag vol met lucht pompen, kokhalzen, janken. Vreselijk. Maar hij zit.
Geen idee, volgens mij tot nu toe niet? Ze gaf aan dat bij b12 idd belangrijk is om goede te kopen omdat het vaak door een bepaalde stof niet opgenomen wordt door het lichaam..
Weet je wat je waarde was? Mijne was 150 en kreeg twee op pep injecties mocht hij weer zakken gaan we weer aan de injecties.
Beterschap! Goed op je eigen letten! Hij was 100 euro voor een kindje gebruikt alles er nog bij en op en aan en echt nog zo goed als nieuw. Wandelwagen Bugy maxicosi alle hoezen en voeten zakken regenhoezen etc.
Da's echt een koopje want is nog een vrij dure kinderwagen he. Groot gelijk dat je hem gehaald hebt!!
Ik ga het morgen navragen! Ze heeft het me wel gezegd, kan het zijn dat hun 180 aanhouden? Ze gaf aan dat hun hogere waardes dan een gyn aanhouden. Ik zat volgens mij rond de 150.. en vit d moest 80 zijn en zat ik op 48 geloof ik, dus dan had ik het fout, is mijn vit d tekort hoger dan de b12 dacht ff andersom.
@Maan14 Wat een prachtige wagen!! Daar zal je wel heel blij mee zijn. @Nora92 Ohhhh dat klinkt echt heel erg naar.. veel sterkte! De echo was gelukkig goed! Gelijk gevraagd of ze de nub theorie er op los kon laten.. 75% een jongen! Mijn vriend en ik hebben beide een dochter uit een andere relatie, dus het zou wel bijzonder zijn als we samen een zoon zouden krijgen.
Goed even achteraan gaan. De B12 waardes zijn heel lastig nl houd de laagste waardes aan 't. O. V buitenland. Er is een site over B12 tekort met veel informatie.
Iedereen succes en veel plezier met de echo’s vandaag! Ik mag zelf om 12:15 uur! Wel weer bijzonder dat spieken.. Daarna is het even over met de echo’s helaas! @Nora92 klinkt verschrikkelijk zeg! Maar hopelijk doet het wel wat voor je! @PlainJane wow wat bijzonder dat ze dat nu al kunnen zien! Niet voor 100% maar goed! Het eerste kindje met geslacht is ‘bekend’!! Hoe werkt die nub theorie dan? Als je het goed kan zien wil ik het niet weten eigenlijk haha! Wij willen absoluut het geslacht niet weten..
Spannend weer hè, een echo! Veel plezier! Als je niet wilt weten wat het geslacht is, zou ik mij verder niet bezig houden met de nub theorie Al moet je kindje er wel goed voor liggen, misschien dat je onbewust dan toch kijkt tijdens een echo en het opvalt.