Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xxxEllen87xxx, 7 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.881
    3.850
    113
    Vrouw
    @Vame als je je beroerd voelt, voel je je beroerd en daar mag je dan gerust wat over zeggen. Want het beïnvloed jouw dag en humeur, ongeacht of iemand anders zich ook rot voelt. Dus vooral lekker van je af schrijven, kan me voorstellen dat het super zwaar is om als je niet lekker bent ook nog voor kinderen te zorgen!

    @geneeke fijn dat het er goed uit ziet. En ook fijn dat de verloskundige je serieus neemt. Lijkt mij een geruststelling dat ze een vinger aan de pols houden en alert zijn.

    @Nora92 ik hoop dat deze blijft zitten en dat het je straks wat gaat opleveren. Misschien wordt het spugen minder getriggerd nu het eten rechtstreeks je darm in gaat, waardoor je straks weer wat energie gaat krijgen.

    Ik had gisteren de hoop zaterdag naar huis te mogen, maar helaas is besloten dat ik in ieder geval het weekend nog moet blijven. De slang in mijn keel begint een klein beetje te wennen, dus ik hoop dat ik er vanavond meer dan 2 uurtjes slaap mee pak. Merk dat de voeding langzaam in mijn darmen terecht aan het komen is, dat gaat met een hoop weerstand. Mijn man heeft een thuiszorg bed geregeld voor als ik naar huis mag, zodat ik niet 2 trappen op hoef voor mijn bed. Ook kan ik dan een beetje tv kijken/zelf iets pakken in de keuken etc.

    Vandaag ook training gehad in het onderhoud van de sonde, zodat als ik naar huis mag alles klaar staat om naar huis te kunnen
     
  2. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou precies dat. Wat meer energie zou ik zo blij mee zijn! Ik slaap nu even bij mijn moeder. Ga toch vanaf maandag even proberen thuiszorg te regelen om mij te helpen met wassen en aankleden en 's avonds uitkleden. Want ik kan gewoon niet meer. Begin nu echt op te raken. Ben nu meer dan 15 kg kwijt, krijg 500 calorieën binnen op een dag en blijf overgeven. De sonde zit er nog in gelukkig!

    Herken je darmen verhaal helemaal. Vreselijke krampen elke keer. Plassen uit het verkeerde gat zeg maar. :roflmao::eek:
     
  3. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Vame
    Oh klaag maar een eind weg hoor! Dat ik zo vreselijk ziek ben, voel jij je niet beter van. Beroerd is beroerd. Begrijp helemaal hoe je je voelt. Laten we ons allemaal snel beter voelen... Laten we daar voor gaan!!
     
    PlainJane en Vame vinden dit leuk.
  4. Vame

    Vame Fanatiek lid

    7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Das lief!!! Ik hoop het ook zo, vooral voor jullie! En uiteindelijk allemaal over 6/7 maanden een gezond kindje in onze armen. Daar doen we het voor!!
     
    Dinpin, PlainJane, geneeke en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Mel88

    Mel88 Actief lid

    3 mrt 2017
    456
    119
    43
    Ah Meis! Ik herken het heel goed. Het is ook echt super pittig. Sowieso al en als je dan ook nog kindjes rond heb lopen... goed dat je je ouders om helpt hebt gevraagd.
     
    Vame en PlainJane vinden dit leuk.
  6. geneeke

    geneeke Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Nou ik wil dit toch ff showen :D

    Ben totaal niet creatief, maar wilde het op een leuke manier bekendmaken op social media volgend weekend ivm familie buitenland.

    Heb net dit bord zelf gemaakt, en daar gaat ons zoontje dan naast zitten/staan op een versierde grond met confetti en sterretjes.. en als het lukt de hond er nog bij :roflmao:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Dinpin, PlainJane, Oilell en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Tan89

    Tan89 Bekend lid

    12 sep 2014
    911
    962
    93
    Gaaf zeg @geneeke!! Heel creatief!

    Vanochtend echo gehad en wat hebben we weer genoten van dat kleine mensje! Zo bijzonder.. Het bewoog weer vreselijk erg! Lekker druk kindje haha! We hebben twee armpjes en twee beentjes gezien en zelfs de botjes in 1 handje! Verder een prachtig neusje en een super stevig mooi kloppend hartje! Echt ik ben zo verliefd! Gek eigenlijk herken dit gevoel niet van bij mijn eerste zwangerschap..

    Nu zitten de echo’s er voorlopig op helaas.. Pas met 20 weken weer! Maandag wel nog bloed prikken voor van alles en nog wat haha!

    Ow ben trouwens ook 1 dag vooruit gezet! Nu uitgerekend op 20 juni!
     
    Dinpin, PlainJane, Maan14 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. geneeke

    geneeke Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Wat super fijn zo’n goede echo!! Heerlijk genieten ervan. Heb je geen mooie foto meegekregen? :) vind dat altijd geweldig zo’n echo foto’s haha
     
    Dinpin en Tan89 vinden dit leuk.
  9. Tan89

    Tan89 Bekend lid

    12 sep 2014
    911
    962
    93
    Uitgerekend 16 t/m 30 juni


    10 juni

    MKR- 27 jaar- 1e kindje



    14 juni

    PlainJane - 30 jaar - 2e kindje


    16 juni


    17 juni

    Nora92 - 27 jaar - 1e kindje


    19 juni



    20 juni

    Suus83 - 36 jaar - 4e kindje
    Tan89 - 30 jaar - 2e kindje


    21 juni

    xxxsimoneee - 24 jaar - 2e kindje


    22 juni

    Mel88 - 31 jaar - 2e kindje
    Dinpin - 35 jaar - 2e kindje
    Vame - 30 jaar - 3e kindje


    23 juni

    Ibtsmz - 28 jaar - 1e kindje


    24 juni



    25 juni

    Maan14 - tweede kindje
    Snippie23- 34 jaar - 3e kindje


    26 juni


    27 juni

    Roosxxx - 26 jaar - 1e kindje
    Geneeke - 27 jaar - 2e kindje
    Amoxiclav - 27 jaar - 2e kindje


    28 juni

    Manootje - 36 jaar - 3e kindje


    29 juni

    Oilell - 29 - eerste kindje


    30 juni

    Ilona0 - 37 jaar - 2e kindje

    (0) jongen (0) meisje (1) verrassing (0)onbekend

    °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    Afspraken:

    9-12: Oilell - termijnecho vk
    10-12 Nora92 - 12 weken echo
    11-12 Ilona0 - termijnecho ziekenhuis
    12-12 : Geneeke - Termijnecho ziekenhuis
    17-12: Vame - geslachtsbepaling
    18-12: Amoxiclav - echo + nipt
    23-12: PlainJane - pretecho/geslachtsbepaling
    23-12: MKR - Echo
    23-12: Dinpin - geslachtsb. echo
    24-12 : Geneeke - geslachtsbepalings echo
    30-12:Maan14 - geslachtsbepaling
    31-12: Vame - controle VK
    2-1: xxxsimoneee - controle vk
    6-1: Dinpin 16 weken controle poli VK
    6-1: Tan89 - controle VK
    8-1: Dinpin intake en 16 wkn controle vk
    16-1: Amoxiclav - echo
    17-1: Vame - controle VK
    21-1: MKR - 20 weken echo
    4-2: Vame - 20 weken echo
     
  10. Tan89

    Tan89 Bekend lid

    12 sep 2014
    911
    962
    93
    @geneeke jawel, maar lig al op bed en geen zin om naar beneden te gaan!! Morgen zet ik de foto’s erop goed?
     
    geneeke vindt dit leuk.
  11. geneeke

    geneeke Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Tuurlijk! Rust lekker uit :)
     
    Tan89 vindt dit leuk.
  12. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Hier vandaag aangekomen op vakantie. Helaas huisje super smerig maar wel een compensatie aangeboden gekregen. Werd ook nog door mijn eigen gyn gebeld en de dingen die afwijkingen zouden kunnen zijn die ze bij 12 weken zien zouden ze bij de vorige echo ook gewoon gezien kunnen hebben.

    Geeft wel rust nu wachten tot 27-12 dan weer naar de gyn alleen dan geen echo en alleen controle en 30-12 de geslachts bepaling.
     
    PlainJane vindt dit leuk.
  13. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.881
    3.850
    113
    Vrouw
    Ik heb vandaag 700 calorieën op én een koekje :cool: de verpleging stond nog net niet te applaudisseren :roflmao: zodra ik een liter sondevoeding en 700ml water kan binnen houden mag ik naar huis. Had gehoopt dat dat morgen zou zijn, maar dat zit er niet in na al het gespuug van vandaag. Dus helaas moest ik ook een nieuw infuus, die is er uiteindelijk in gezet op de OK, want had geen bloedvat meer zonder bloeduitstorting. Maar na 7 pogingen zit ik weer lekker aan het vocht. Heb maar gewoon besloten dat ik bij alles doe alsof ik het het aller leukste ooit is. Morgen ga ik met de verpleging een showerparty houden. Het idee van mijn haar wassen lijkt me echt fantastisch.

    Way to much information maar ik heb al 3 weken niet gepoept. Ze hebben mijn darmen gecheckt op verstopping maar de conclusie was dat als er niks in zat er ook niks uit ging komen. Daar studeren ze dan 9 jaar voor:roflmao:
     
    Dinpin, Tan89, Nora92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    @geneeke Ik vind het echt wel creabea hoor, hartstikke leuk!

    @Tan89 Fijn dat de echo goed was! Ben ook benieuwd naar de foto, altijd leuk om even te gluren. :)

    @Maan14 Hè bah, dat is nooit een leuk begin van je vakantie. Gelukkig heb je fijn nieuws van de gyn gehad. Hebben ze het huisje nog schoon gemaakt of heb je een nieuw huisje gekregen?

    @Oilell Ik moest lachen om dat laatste stukje :roflmao:
    Klinkt ook niet meer dan logisch, dat als er niks in gaat, er ook niks uit komt.

    @Nora92 jeetje, al zoveel af gevallen?! Vlieg je nog niet weg? Ik hoop voor je dat thuiszorg snel kan komen.
     
    Oilell, geneeke en Nora92 vinden dit leuk.
  15. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hahaha! Oh ja die ontlasting... Dat is ook elke keer zo'n mega interessant verhaal. Wanneer was de laatste keer? Uh ja 5 dagen geleden? Oh??? Ja dat was ook de laatste keer dat ik wat at... Dus ja. :roflmao:

    Oh vandaag douchen? Goed bezig! Ik zit er over na te denken. Heb al sinds woensdag hetzelfde aan. Maar ik weet niet of ik het ga redden..

    Wat heerlijk dat je daar gewoon mag blijven! Welk ziekenhuis lig je? Ik had aan het MCL ook gevraagd of ik even mocht blijven tot ik opgeknapt was en de sondevoeding gewoon goed liep.. Want ik kon nog geen twee stappen zetten donderdag en was gewoon helemaal gebroken en ingestort en alweer 3 dagen niets binnen gehouden. Weet je wat ze zeiden? Nou je mag om 6 uur naar huis maar als je half uurtje langer blijft liggen is dat ook geen probleem hoor. (was toen 5 uur) oh je bedoeld als in nog een dag? Nee, het is geen hotel hier. Oh je vindt het zwaar thuis? Nou dan krijg je maatschappelijk werk... Zucht... Het lijkt wel alsof ik Spaans tegen ze spreek.. Goedschiks of kwaadschiks ik zal elke dag weer naar huis en geen seconde langer, half uur naar huis rijden en dan volgende dag weer terug.

    Goed bezig met je koekje! Echt super! :thumup: hoop zo dat de sondevoeding je gaat helpen. Hier gaat het kotsen gewoon nog door maar de sonde zit er voorlopig nog in.
     
  16. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @PlainJane
    Haha! Nou gelukkig had ik wel wat te verliezen maar begin nu wel echt mager te worden ja. Ben vooral ook heel veel spiermassa verloren. Ik deed normaal altijd veel sport en kracht training dus je zag de spieren op mijn benen en armen lopen. Biceps lagen er echt bovenop zeg maar. Nu zijn mijn armen en benen rechte stokjes. Niks meer van over, dat gaat zo snel. Botten beginnen uit te steken.
     
  17. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Oei, dat klinkt toch bijna alsof je gaat vliegen hoor! Maar even zonder dollen, houd jezelf in de gaten hè! Met die spiermassa komt het wel weer goed als je straks weer in orde bent. Mocht je weer gaan sporten, heb je dat binnen no time weer terug! Gaat het goed met de sonde?
     
  18. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Ocharme zeg ik heb echt met jullie te doen @Oilell idem.. die opnames in het zh zijn niet niks, maar zeker als het maar op traag tempo beter word :/
    We tellen af naar het 2e trimester dan word alles beter!!!
     
    Oilell en Nora92 vinden dit leuk.
  19. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    11 weken vandaag joepie!!:o::o:
     
    Oilell, Vame, PlainJane en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Geniet van jullie vakantie! Wel jammer dat het er niet proper was.. is het een vakantiehuisje? Zou nochtans niet mogen zijn he..
     

Deel Deze Pagina