Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xxxEllen87xxx, 7 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier rolt net de diëtiste en de thuiszorg de deur uit. Thuiszorg gaat helpen met wassen en aankleden. Woensdag komt er een hoog laag bed en andere hulpmiddelen in huis. Veel geregel maar heb alles voor elkaar gekregen. Nu weer bekaf op bed.

Morgen even naar die kleine frummel kijken. Ben zo benieuwd. Hoop dat alles goed zit! Daarna dan echt maar gaan loslaten en wennen aan het idee dat we misschien wel een kindje gaan krijgen. Geloof er nu nog niet zo in, eerlijk gezegd... Zelfbescherming denk ik. :)

Tan89, geneeke en Maan14 vinden dit leuk.
  2. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.231
    4.458
    113
    Vrouw
    Voel me net een olifantje met dat ding uit mijn neus :roflmao: vind die tas ook best zwaar:| nu bij apotheek nr 2, in het ziekenhuis was zowel de emesafene als de Zofran op. Morgen moet manlief weer terug want hier hadden ze er ook maar 6.

Nora92 vindt dit leuk.
  3. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ah wat leuk die positieve reacties!

Maan14 vindt dit leuk.
  4. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja klopt! Het is best een gezeul hè. Vooral omdat je 0,0 kracht hebt... Maar gelukkig, naarmate de fles leger raakt, wordt hij lichter hihi. Oh bah, niks aan die medicijnen tekorten in Nederland... Mocht je nou echt niks kunnen vinden. Ik heb hier nog kilo's. Oraal of zetpil. Keuze is reuze.

Ja die sonde is verre van charmant... :p maar ach, als dat het ergste is. Ik heb hem extra op mijn wang vast gemaakt voor de zekerheid en aan mijn schouderbandje. Als de dood dat ik of de kat of wie dan ook, hem er per ongeluk uit trekt..

5. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    @Oilell Mooi buikje! Volgens mij kan niemand het van ons nu nog goed verbergen. :)

@Maan14 Wat fijn dat iedereen zo enthousiast reageert. Hoe oud is je zoon? Krijgt hij het bewust mee?

@Nora92 Super dat de hulp krijgt! Daar zal je veel aan hebben. Ik hoop voor jou en @Oilell dat dit alles snel minder (over liever gezegd helemaal over natuurlijk!) mag zijn.

Nora92 vindt dit leuk.
  6. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja dat hoop ik ook! Dat we allemaal maar snel weer onze energie terug krijgen en die rottige misselijkheid voor eeuwig verdwijnt.

Ja misschien met een XXL trui nog te verbergen. :p

PlainJane vindt dit leuk.
  7. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hij is van september 2014, 5 en op veel punten hoogbegaafd snapt dus alles. Vind het heerlijk hoe hij er mee om gaat hij vind het vooral spannend maar ook heel relaxed de baby gaat daar slapen he mama en dan is het weer mam je moet de baby straks wel een fles geven he want hij kan zelf echt nog niet eten en drinken. :roflmao::roflmao:

Tan89 en PlainJane vinden dit leuk.
  8. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik krijg de laatste paar dagen zo rond de middag zo’n last van m’n maag en dat trekt dan naar links en/of rechts. Ik kan haast niks eten en gisteravond kon ik amper nog lopen. Dat duurt dan tot ik ga slapen (ik warm wel een kersenpitten zak op) en ‘s ochtends is het weer minder of over.
    Herkent iemand dit?

9. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Oh wauw, hoogbegaafd zelfs! Leuk hoe hij ermee omgaat, heerlijk die kinderlogica!

Maan14 vindt dit leuk.
  10. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ja echt heerlijk. Soms wel lastig hij heeft er een TOS taal ontwikkeling stoornis die zich uit in het fonologische spraak ontwikkeling. Gelukkig alleen het fonologische en articulatie. In zijn klas zorgt het soms voor problemen hij is met hele anderen dingen bezig dan zijn klasgenootjes en kan boos op ze worden als ze iets fouts zegen omdat ze het niet begrijpen of de woorden niet kunnen. Hij zit op een en cluster 2 school.

11. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    #2111 Amoxiclav, 9 dec 2019
    Laatst bewerkt: 9 dec 2019
    @Oilell @Nora92 fijn dat jullie zich wat beter voelen! Nog eventjes en dan zijn we in het 2e trimester.. toen ik HG had vorige zwangerschap begon het te beteren rond de 14 weken!!

@PlainJane hier ook beroerd. Ben helemaal niks waard. Heb me deze middag geforceerd om wat in het huishouden te doen maar nu lig ik met mijn dochtertje in de zetel. Heb ook nog maar 2 puddings gegeten vandaag en moet primperan nemen omdat mijn maag niet ok is:$
    Heb gewoon ook 0 energie. Ik wil slapen!!!!:p

Nora92 en PlainJane vinden dit leuk.
  12. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Deze ochtend het hartje nogmaals gehoord met de doppler. Stelt me gerust keer op keer :oops:

Vame, Tan89, Nora92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Zou het je galblaas kunnen zijn? Meer vrouwen krijgen hier last van tijdens de zwangerschap.

14. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Dat is ook het eerste waar ik aan dacht. Ik houd het even in de gaten, anders neem ik contact op met de HA.

Maan14 vindt dit leuk.
  15. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik begrijp dat dat frustrerend is voor een kind wanneer hij niet begrepen wordt. Wordt er extra aandacht aan hem besteed omdat hij hoogbegaafd is?

16. MKR

MKR Actief lid

14 jul 2019
    337
    531
    93
    Vrouw
    Deze foto gisteren gemaakt.. nog vrij weinig te zien.
    Ik merk wel dat het allemaal wat strakker en opgezetter voelt. Vooral in de avond. Benieuwd wanneer de zwangerschaps buik zich laat zien.

Zelf weinig klachten op moment en als ik andere verhalen lees heb ik niets maar dan ook niets te klagen.
    Ik hoop voor degene die het wel flink te pakken.. dat het snel over mag gaan!
    Knap hoe jullie doorzetten!

Tan89, PlainJane, Amoxiclav en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Dat is het lastigen ze bieden hem nu gelukkig wel extra aan en anderen dingen geven ze ons mee naar huis zodat we thuis dingen kunnen oefenen. Hij is dol op rekensommetjes, schrijven en letters herkennen en zo een soort van lezen.

Zijn beste punt is woordbegrip waar door hij heel erg redeneert.

Soms ook juist vervelend. Meneer eet bevoordeeld geen kip want dit is zielig voor de kippen. 'waar kun je als 5 jarige je eigen zorgen over maken' maar beesten in een dierentuin horen er ook niet want dat is mishandeling een ijsbeer hoort in zijn natuurlijke omgeving. :rolleyes::rolleyes:

18. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ach, dat vind ik zo lief! En hij zal zich er misschien niet perse zorgen om maken, maar hij heeft wel al een heel duidelijk beeld van hoe de wereld in elkaar steekt. Knap!

Maan14 vindt dit leuk.
  19. xxxsimoneee

xxxsimoneee Actief lid

7 apr 2016
    244
    404
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sooo we hebben de mijlpaal van 12 weekjes bereikt, en weet je nog ik met m’n grootste mond, ik ga geen nipt doen... we hadden ons toch laten overtuigen door de arts gezien t de 2e is. En net verlossende telefoontje gehad dat ze geen enkele afwijking zagen. Nu kan deze mama echt gaan genieten :thumup:

Roosxxx, PlainJane, Oilell en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ah wat een fijn nieuws! Hoe lang duurde het bij jullie? Hier nu precies een week geleden dat ik het bloed heb laten afnemen... Kan niet wachten op het verlossende telefoontje...

Tan89 en xxxsimoneee vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina