Ik ga donderdag hcg bepaling laten doen en daarna bellen voor afspraak bij de gynaecoloog. Ik mocht gaan tussen 6 a 7 weken, na miskraam in augustus geweest.. Hopelijk mag deze keer alles goed gaan
Uhh als en gewoon kopieert en plakt? Anders het vierde icoon van links boven het tekstvak als je een reactie wilt plaatsen. Snap je hem nog ?
Spannend... hoe sta je er nu in nu je een miskraam hebt gehad? Ikzelf vind het best wel lastig. Heb soms ook echt zoiets van ja, ik zie wel na de echo. Ik wil niet nog een keer teleurgesteld worden..
♡♡♡♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡♡♡♡ ♡ 16 juni ♡ 17 juni PlainJane - 30 jaar - 2e kindje ♡ 18 juni XxxEllen87xxx - 32 jaar - 1e kindje Xxxsimoneee - 24 jaar - 2e kindje ♡ 19 juni Mel88 - 31 jaar - 2e kindje ♡ 20 juni Harper - 32 jaar - 1e kindje Suus83 - 36 jaar - 4e kindje ♡ 21 juni ♡ 22 juni Tan89 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 23 juni Amoxiclav - 27 jaar - 2e kindje ♡ 24 juni Vame -30 jaar - 3e kindje ♡ 25 juni ♡ 26 juni ♡ 27 juni ♡ 28 juni ♡ 29 juni ♡ 30 juni (0) jongen (0) meisje (0) verrassing (0)onbekend °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken: 28-10: xxxEllenxxx - echo 30-10: PlainJane - echo 31-10: Suus83 - echo + intake VK 01-11: Harper - echo 04-11: Mel88 - echo 13-11: xxxsimoneee - echo
Ik blijf er nu voorlopig rustig in.. durf ook nog niet luidop dromen dat ik weer zwanger ben.. Eerst hcg zwart op wit en dan echo. Dan pas zal ik het geloven.. en hopen geen bloed te zien deze keer... Heb je ook een miskraam gehad?
Mag ik met jullie mee kletsen. Na bijna 4 jaar 5 IUIS en nu een verse tp van icsi 1 heb ik eindelijk een positieve test in handen. We hebben al een zoon samen van 5 jaar. Ik ben de vertrouwen in mijn lijf ver kwijt en hoop dat alles goed blijft gaan.
Hier gaat het goed! Druk weekend gehad, net even bij gelezen.. Vanochtend m’n laatste dipsticks gebruikt, éíndelijk hier ook een echte knaller mee. KV had ik vorige week al een knaller. Gek eigenlijk, hoe dat per merk kan verschillen.. Zou een mens alleen maar onnodig onzeker van worden. Hoe gaat het met jou?? Ik moest trouwens hardop lachen om jouw opmerking van de uitnodiging. Zo grappig dat je je weleens kan vergissen in je leeftijd hè. Ik blijf sinds vorig jaar en de komende jaren bewust 29 hoor
Ik wil meedoen, maar durf me niet aan te melden! Alsof het misgaat zodra ik de gynaecoloog en MvM zou gaan bellen! Herkend iemand dat? En ik heb nog geen kwaaltjes dus voelt voor mij ook nog echt onwerkelijk. Heb nu wel sinds gisteren iets vollere borsten, maar dan zit ik soms aan mijn borsten te voelen of ze wel goed genoeg groeien haha erg hè?
Ik wil heel graag meedoen,maar ben nog zo onzeker. Wacht de eerste echo af. Is die goed meld ik mij meteen aan. Het is toch tot de 16e week van je zwangerschap. Heb ik nog genoeg weken om te plassen....
Zodra ik een goeden echo heb en ons huis klaar is. Wij wonen tot eind oktober bij mijn ouders dan word onze keuken geplaats en is ons nieuwe huis klaar. Meld ik me aan bij moeders voor moeders. Ik heb zelf mogen profiteren van de voordelen van Pregnyl en dat gun ik anderen moeilijk zwanger rakende moeders ook.
Hi dames! Als allereerst gefeliciteerd allemaal! Graag zou ik met jullie meekletsen. Ben er vanmorgen achter gekomen dat we in verwachting zijn van de tweede. Hebben nu een zoontje van 2jr 8mnd dus zullen 3,5 jaar ongeveer schelen. Dit was de tweede ronde in de mmm voor ons, dmv chlomid is het dan nu dus gelukt Ik voelde het al echt, erg misselijk veel maagzuur.. ook beetje opvliegers en duizelig. Wij hebben 4nov de eerste echo, ben vandaag precies 4 weken. Dus uitgerekende datum houd ik voor nu op 22 juni.
Welkom allemaal! Leuk dat jullie mee komen kletsen en gefeliciteerd.... Merken jullie ook dat je echt weer even moet omschakelen qua eten enzo? Ik had vorige week al carpachio op Mn boord, toen ik opeens dacht ohja dat mag niet meer