Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xxxEllen87xxx, 7 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Nou ben je lekker mee met zoiets! Ik snap jou man helemaal, groot gelijk heeft hij! Ik ben precies zo haha... moest je 8 buisjes inleveren? Was dan toch niet alleen voor de nipt? Hier ook net meteen voor de nipt gegaan, verloskundige heeft me het aanvraag formulier gemaild. Ik moest alleen 3 buisjes af laten nemen?

2. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Nou deze mevrouw klinkt ook niet erg positief, wij hebben ook zo’n gynaecoloog in het ziekenhuis. Volgende keer als ik bij hem mag weiger ik gewoon en zeg dat ik een ander wil. Je moet jezelf er wel vertrouwd bij voelen, helemaal in jouw specifieke geval met jouw voorgeschiedenis en met je hypos etc.

Maan14 vindt dit leuk.
  3. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Zeggg was die met het verkeerde been uit bed gestapt?! Wat een mokkel joh..
    Gaat dus nog niet echt beter met je :(

4. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.227
    4.457
    113
    Vrouw
    Ook meteen zwanger lab + iets voor de gynaecoloog.

Maar ondanks dat eten en drinken niet goed gaat ziet het bloedbeeld er op de vitamine D wel prima uit.

@PlainJane nog niet echt nee. Het is nu relatief stabiel, paar keer per dag spugen. Kan net genoeg drinken en wat kleine hapjes nemen om in combinatie met de sondevoeding niet uit te drogen of verder weg te zakken. Maar vind er geen zak meer aan. Lig de hele dag op bed, tv kijken is al te veel. Luister maar wat luisterboeken enzo. Heb aan het einde van de dag ook echt helemaal niks te vertellen tegen mijn man, dat zijn we echt niet gewend. Proberen bezoek enzo allemaal een beetje te spreiden zodat het de dagen wat breekt maar niet overprikkelt.

Gynaecoloog heeft aangegeven dat het afbreken van de zwangerschap gezien mijn gezondheid mogelijk is. Dat wil ik niet, maar ergens in mijn achterhoofd zit er toch een stemmetje dat zegt dat ik me dan wel weer beter voel. En daar voel ik me dan weer zo schuldig over dat ik twijfel of ik überhaupt een goede moeder zou zijn als je dat soort dingen denkt. Gelukkig zegt iedereen dat dat normaal is, inclusief re psycholoog en de verloskundige. Ben vooral ontzettend klaar met me zo beroerd voelen, niet perse met zwanger zijn. Maar leuk is het al lang niet meer.

Nora92 vindt dit leuk.
  5. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Da's gek... maar zo lang het kindje het goed doet . Die metingen heb er soms mijn twijfels bij..
    Blijf lekker hier!!! Maakt toch niet uit ik denk ook overtijd te gaan zoals vorige keer :roflmao:

6. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Wablief??? Zo een boertig wijf... 8 tubes is wel veel he wat moesten ze allemaal bekijken? :eek:

7. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Waah zijn dat collega's van mij :rolleyes:

Gek dat ze geen echo wilde maken... :( heb je er dan toch 1 gehad?

8. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Dat geloof ik best.. moest ik voor dezelfde keuze staan kies ik resoluut voor de baby. Moet nog doenbaar zijn ook hè voor jou uiteindelijk ook.. is ook niet gezegd dat het nog 6 maand zo zal zijn uiteindelijk, ale dat hoop ik voor jou toch datvze snel verbetering is dat je kan beginnen genieten van het babytje in je buik. Want het blijft uiteindelijk een wonder..
    Vriendin van mij vergat soms dat ze zwanger was en ik lag toen in het ziekenhuis. Heb nu ook al vaak gevloekt en gezegd dat het de laatste keer is want 3e keer spugen zie ik niet zitten. Valt natuurlijk niet te vergelijken met jou situatie :/

Ik duim en hoop voor jou dat er snel beterschap in zicht is!! :oops:

Nora92 vindt dit leuk.
  9. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Hier vandaag betere dag.. eten blijft binnen (beschuitje) en voel me beter.. Hopelijk blijft het zo dan ga ik donderdag weer werken :oops:

Nora92, Oilell en Maan14 vinden dit leuk.
  10. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ja uit eindelijk wel naar een hoop drama.

Het grappige is dat hier de tweede lijns verloskundige allemaal van België zijn en geen een van Nederland. Nu wonen wij op 15/20 minuten van antwerpen.

Weet jij waarom er zo veel mensen van België in Nederland werken Kwa ziekenhuis werk?

11. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik snap dat er van alles door je hoofd gaat en dat de optie er is. Als het voor jou ondraaglijk word voelt het bijna nog een redelijke optie ook en daar hoef je je alles behalve schuldig over te voelen! En dat zegt niks over je mama skills ;)
    Dat is je verstand en gevoel wat met elkaar in gevecht zijn en dat is niet meer dan normaal.
    Houd moed! Ik duim voor je dat het beter gaat worden. En houd in je achterhoofd; het is (gelukkig!) niet voor altijd..

Oilell vindt dit leuk.
  12. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Oei nee geen idee... ik werk/woon in zuid wvl..

13. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Morgen nipt whieeee

Oilell vindt dit leuk.
  14. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Hebben jullie al spulletjes voor de baby uitgezocht/gekocht?

Maan14 en geneeke vinden dit leuk.
  15. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @PlainJane nee ik wacht sowieso op het geslacht van de baby :) enkel 1 basic pyjamake voor beide geslachten van nijntje en een okergele Nijntje. Anders niks. Als ik het geslacht weet dan ga ik los :roflmao:

Nora92, PlainJane en geneeke vinden dit leuk.
  16. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    nog helemaal niks eerlijk gezegd, wacht inderdaad ook het geslacht af. Hadden 24 dec een vroege geslachtsecho gepland maar afspraak verzet naar 6 Jan aangezien ik een stuk terug gezet ben. Ben dan ruim 14 weken :) dan ga ik LOS en als het een meisje mocht zijn, zijn alle remmen los ben ik bang hahaha

PlainJane vindt dit leuk.
  17. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wij hebben alleen die wagen aangeschaft en wachten voor de rest op het geslacht. Volgens de nub zou het een meisje zijn maar de 30ste de echo.

Nora92 en PlainJane vinden dit leuk.
  18. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik heb ook nog niks aangeschaft. Wel al een ienie mini rompertje en sokjes gekregen. Kan me er nog niet zo veel bij voorstellen dat daar straks iets in zit!
    Kijk stiekem wel af en toe online of in de winkel naar jongens kleding, maar ik vind dat er minder keus is dan voor meisjes kleding. Of het is niet echt mijn smaak, dat kan ook natuurlijk..

Nora92, geneeke en Maan14 vinden dit leuk.
  19. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Jongens kleding is er inderdaad veel minder en veel minder divers dan voor meisjes. Ik zou het echt wel leuk vinden als dit een meisje zou zijn al lijkt het me ook heel anders dan een jongetje haha.

Ik kijk stiekem ook op kleertjes de Hema heeft zo een te gekke setjes met romper boxpakje boxpakje met voetjes.

Nora92, PlainJane en geneeke vinden dit leuk.
  20. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    @Oilell zo iemand zou je toch spontaan een klap in dr gezicht geven?!?!? Wat nou aanstellen...

Wij hebben zelf nog niets voor de baby gekocht maar heb al wel een wagen, kinderstoel, box en meubeltjes op het oog.

Hier vandaag een onverwachte echo gehad, ik krijg straks bij 20 weken een GUO en loop daarvoor nu al in het ziekenhuis. Vandaag was de intake en toen kreeg ik dus een echo. Heel leuk omdat ik mijn moeder bij me had. Beebje was in 13 dagen van 34 mm naar 61mm gegroeid en zag er perfect uit. Heb vandaag ook gehoord dat we nu recht hebben op een extra echo bij 30 weken. Blijft leuk om elke keer weer te spieken.

Nora92, PlainJane en Maan14 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina