Veel plezier! Je ziet er goed uit, mooi jurkje en prachtig buikje. En maak je niet te druk over de slang. Went vanzelf hoe mensen naar je kijken haha!
@Tan89 Deze is het, via Asos gekocht. Is een gewone high waist, maar is zo elastische stof dat rekt mooi mee. Ik heb een maatje groter gedaan omdat ik twijfelde, heb normaal altijd 42. Maar 44 zit nu goed, lekker over mijn buik.
@Ciska85 Welkom! Het is vast geen probleem dat je hier mee kletst, gezellig juist! @Oilell Wat zie je er feestelijk uit in je jurk, veel plezier!
Hoe val het kwa lengte? Ik vind dat soort broeken altijd zo leuk! Maar door mijn lengte is altijd alles bijna hoog water. Ik kreeg een email van de prenatal zwanger box dat hem kan gaan ophalen.
@Maan14 Oh leuk! Ik heb nog niks ontvangen maar vandaag wel mijn baby doos van de baby dump opgehaald! Zo bijzonder. Mijn eerste speentje en rompertje ooit!
Wat ik trouwens wel mega vervelend vind aan de boxen is dat ondanks dat ik ingelogd heb op WIJ met de klantenservice heb gebeld van zowel de blije doos als ouders van nu doos... Nóg steeds mijn vorige zwangerschap er in staat met uitgerekende datum morgen. Ik krijg nog steeds mailtjes ondanks dat ik overal onderaan al op afmelden heb geklikt en de klantenservice mij verzekerde dat het klaar was... Kreeg ik nu net alsnog een mailtje dat ik bijna ging bevallen en zij mij daarna zouden bellen voor de baby box zucht.. Wat daarbovenop nog irritanter is, dat ik nu dus beide dozen niet aan kan vragen omdat ik nog zwanger ben en daar al een ophaal kaart voor heb gehad... Dan denk ik, dan werk je met zwangere vrouwen. Die krijgen toch wel vaker miskramen? Heel slecht... Sorry dit was mijn gezeik haha!
Wat slecht!! Onder aan mijn email staat, P.S. Mocht er onverhoopt iets zijn misgegaan in je zwangerschap, pas dan gemakkelijk je gegevens aan in je profiel op WIJ.nl of stuur een e-mail naar consumentenservice@wij.nl om vervelende situaties te voorkomen. Maar dat doen ze dus gewoon niet. Zo confronterend.
Precies! En onderaan alle mailtjes van nutricia, center parxs etcetera etcetera staat ook een afmeld knop... Nou die is voor de sier denk ik. Ik kon dat echt niet zien toen ik net te horen had gekregen dat het niet goed zat. En alsnog kwam de wij vrolijk binnen tegelijk met mijn oproep brief voor de curretage... Nou ik hoop niet dat ze mij over twee weken gaan bellen met gefeliciteerd met de geboorte! Nu ben ik gelukkig weer zwanger maar had ook net zo goed anders kunnen zijn.
Vraag voor de mama's die al een kindje hebben. Zijn er meer die een kz gehad hebben? Ik begreep dat je een keuze heb naar een keizersnede. Of je normaal of weer via een kz beval? Klopt dit of is dit ondertussen al weer aangepast?
Vandaag weer in het ziekenhuis geweest. Mag vanaf nu weer gewoon bij de verloskundige blijven en geen medische indicatie voor ziekenhuis bevalling. Dus dat is fijn nieuws! Scheelt weer heel wat tripjes. Moest nog wel even bloedprikken op natrium, kalium etc.. Maar voor nu dus even verlost van het ziekenhuis. Heb er nu al twee weken niet gelegen woehoe! Die maag neus sonde was niks maar nu ik hem in de darm heb en zelf 0 doorslik. Geen slokje water, geen eten. Gaat het beter! Ben nog wel 24 uur per dag vreselijk misselijk en braak wel gal en maagzuur op. Maar kan wel weer een beetje functioneren. Merk vooral dat mijn hoofd er weer is. Kan weer zinnen formuleren en woorden vinden. Lopen lukt nog niet en ook niet langer dan een paar minuten staan. Maar baby stapjes! Hoe is het nu met jou??
Wat fijn dat de darm sonde zo goed werkt. En dat je zo de maag kan omzeilen. Hopelijk gaat het met baby stapjes beter. Je kunt beter in stapjes vooruit gaan dan 5 tegelijkertijd en 10 terug. Hier zijn de hypos stabieler en heb de medicatie nog niet hoeven in nemen om dit voor elkaar te krijgen. Ik heb ook minder stress en denk dat het daar ook wel mee te maken heeft. Had deze week wel opeens het besef dat onze zoon 4 maanden naar deze periode al geboren is. Dat geeft me wel angstzweet denk dat als de 16de de baarmoederhals meeting goed is ik meer rust zal krijgen.
Wauw als ik jullie buikjes zo zie voel ik me een ballon.... normaal heb ik een zwaar ingevallen buik en maatje 32.. dus een lichte voorstelling. Geen ‘vel’ of ‘vet’. Had ook geen striae bij mijn vorige zwangerschap. Maar als ik dit zo zie benk bang dat ik er dit keer niet zo ongeschonden vanaf kom. En dan ben ik nog geen eens 14 weken..
♡♡♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡♡♡♡ ♡ 10 juni MKR- 27 jaar- 1e kindje ♡ 14 juni PlainJane - 30 jaar - 2e kindje ♡ 16 juni ♡ 17 juni Nora92 - 27 jaar - 1e kindje ♡ 19 juni ♡ 20 juni Suus83 - 36 jaar - 4e kindje Tan89 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 21 juni xxxsimoneee - 24 jaar - 2e kindje ♡ 22 juni Mel88 - 31 jaar - 2e kindje Dinpin - 35 jaar - 2e kindje Vame - 30 jaar - 3e kindje ♡ 23 juni Ibtsmz - 28 jaar - 1e kindje ♡ 24 juni ♡ 25 juni Maan14 - tweede kindje Snippie23- 34 jaar - 3e kindje ♡ 26 juni ♡ 27 juni Roosxxx - 26 jaar - 1e kindje Geneeke - 27 jaar - 2e kindje Amoxiclav - 27 jaar - 2e kindje ♡ 28 juni ♡ 29 juni Oilell - 29 - eerste kindje ♡ 30 juni Ilona0 - 37 jaar - 2e kindje (0) jongen (0) meisje (1) verrassing (0)onbekend °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken: 23-12: PlainJane - pretecho/geslachtsbepaling 23-12: MKR - Echo 23-12: Dinpin - geslachtsb. echo 24-12 : Geneeke - geslachtsbepalings echo 30-12:Maan14 - geslachtsbepaling 31-12: Vame - controle VK 2-1: xxxsimoneee - controle vk 6-1: Dinpin 16 weken controle poli VK 6-1: Tan89 - controle VK 8-1: Dinpin intake en 16 wkn controle vk 16-1: Amoxiclav - echo 17-1: Vame - controle VK 20-01: PlainJane - 20 weken echo 21-1: MKR - 20 weken echo 4-2: Vame - 20 weken echo
@Maan14 ik ben 1,78 ongeveer. Af en toe moet ik hem een klein beetje ophijsen, maar met dr Martens eronder gaat prima. Dit is de lengte als ik gewoon rechtop sta.
Wat fijn dat je hypos wat stabieler worden! Ja heel veel kan van invloed zijn op je bloedsuikerspiegel... Ja over 4 maanden klinkt heel kort! Maar vind überhaupt over 6 maanden ook al heel kort klinken... Dus neem het maar met de dag. Al die keuzes, al die spullen en ik lig hier maar in dat bed. Mijn nesteldrang alarm gaat af whaha.
Mooi buikje hoor! En toch leuk dat je er al wat van ziet! Jouw buik is precies tegenovergestelde van de mijne haha! Die van mij is juist bol onder de navel en niks daar boven. Die van jou is daarboven al mooi rond! Grappig al die verschillen.
Haha ik krijg dus ook spontaan nestel drang als er aan denk dat er over een paar maanden een kindje gewoon bij is. Wat ook merk is dat tijdens mijn eerste zwangerschap alles echt tergend langszaam ging en de tijd nu lijkt te vliegen.