Hier ook weinig klachten hoor. Maar volgens mij kwam de vermoeidheid en misselijkheid bij de eerste ook pas met 6 weken
Dat is bij mij al 5 jaar geleden dus weet dat allemaal niet zo goed meer haha!! Zolang de testen oplopen geniet ik er maar van dat ik niet zoveel klachten heb! Denk dan stel nou dat ik nu al enorme klachten zou hebben hoe moet dat dan over een paar weken als mijn hcg de pan uit knalt
Vandaag op NOD sorry voor de testenspam ben gewoon onzeker Hier vooral maagzuur en pijnlijke tepels.. bij mijn dochter begon alles aan 6w. Had toen hyperemesis
Ik snap je wel, maar dat wilt nog helemaal niks zeggen. Het verschilt zo per persoon en per zwangerschap.. bij mijn 1e was ik niet misselijk niks, alleen moe. Nu ben ik misselijk, moe maagzuur en de hele rambam.
Het is echt per zwangerschap verschillend hoor. En het kan nog steeds het is allemaal nog heel pril he Hier ben ik de ene dag beroerd en de andere dag weer niet.
Ik heb ook amper klachten, ik denk dat je mssn blij moet zijn dat je (nog) geen klachten hebt! Hoor en lees vaak rond de 6 weken.. Snap je gevoel wel hoor het maakt mij soms ook onzeker! Ik test gewoon elke dag om de oploop te checken Over oploop gesproken deze zijn goed toch? Twijfel beetje over de dipstick of die wel goed is opgelopen.. De cijfers geven de datum aan.. Datumloos is van net
Wauw dat zijn nog eens knallers!! Lekker genieten nu.. denk niet dat je ze nog donkerder krijgt, zeker die van Action niet.
Niet extreem veel, maar wel meer als anders heb ik het idee! Ik heb ook het gevoel alsof het onderin wat vochtiger is (sorry voor dit detail) Hebben jullie al een zwangerschapsapp gedownload? Ik durf nog niet echt.. Ben echt een miep sorry..
Extreem veel is het ook niet hoor. Gewoon iets meer dan anders inderdaad. Ze staan op mijn telefoon maar heb nog nergens iets ingezet.. wil wachten. Beetje angstig na miskraam.. onzekerheden
Dag allemaal, Allereerst natuurlijk allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!! Ik lees en schrijf ook mee vanaf nu. Afgelopen zaterdag heeeeeeeeeeel erg verrast met een positieve zwangerschapstest. Mijn man en ik hebben al een zoontje van 13 maanden en waren eigenlijk nog niet bezig voor nummer twee. Voor ons dus een hele grote verrassing en ik moet zeggen dat we nog steeds niet gewend zijn aan het idee van een tweede. Het voelt allemaal nog heel onwerkelijk. Iets in mij zei dat ik een test moest doen zaterdagmiddag en de er verschenen direct twee dikke strepen. Gaande de week beginnen we steeds meer te groeien in het idee van een tweede kindje. Laat ik voorop stellen dat het zeker gewenst en welkom is, alleen het is alleen sneller gegaan dan wij gedacht hadden. Afgaande op mijn eerste ongesteldheidsdag is 17 juni mijn uitgerekende datum. Ik zal later nog wel even een foto plaatsen van mijn test van zaterdag.
Lijkt mij prima hoor! Ziet hier ongeveer ook zo uit. Ben nu gestopt met testen... heb ook geen klachten, voel me helemaal niet zwanger. Gek he... Naja we wachten maar af