Pfff meiden ik ben echt sinds dit weekend een partijtje misselijk. Niet dat ik ga overgeven maar het is wel flink aanwezig. Ik kan mij dat niet zo herinneren van mijn twee jongens. Ja ik was wel misselijk, maar vanaf 6weken wat meer. Niet zoals nu de hele dag door al. En we beginnen nog maar net haha! AAAAH. #klaagmodusuit
Ik kreeg geen meldingen meer, moest even bij lezen. @Tan89 Mooie oploop! Bij die dipsticks duurde het ook lang voordat ik een mooie lijn kreeg, terwijl ik bij test van KV vorige week al een duidelijke knaller had. @Noortjedebeer Gefeliciteerd en welkom bij de club! En wat leuk, wij lopen precies gelijk op.
Goedemorgen! Mag ik gezellig mee praten? Volgens eigen berekening 24 juni uitgerekend maar eerste echo is op 4 november en dan zal ik wel horen hoe ver ik ben! Wij stonden op het punt om aan de mmm te beginnen. Bloed geprikt en zaad ingeleverd. Op de dag dat ik telefonisch de uitslagen zou krijgen (10-10) had ik een positieve test. Op 11-10 heb ik deze mijn man cadeau gedaan voor zijn verjaardag. Kon me geen beter cadeau bedenken! Behalve zere borsten en hier en daar een vlaag misselijkheid geen klachten. Doordat ik een trage schildklier heb ben ik bang dat ik in het ziekenhuis onder controle blijf. Ik wilde zo graag terug naar de verloskundige praktijk waar ik met mijn dochter was. Dit gaat een hele andere zwangerschap worden daardoor denk ik. Als ze me dan maar blij maken met veel echo's hoop ik. Dat is dan wel de luxe van een ziekenhuis. Wat ik wel bijzonder vind is dat ik in 2011 mijn eerste echo pas met 11 weken had. En nu krijg ik er al 1 met 7 weken! Is dit normaal? Ik kijk uit naar het komende jaar met jullie hier. Ik zal proberen vandaag alle pagina's bij te lezen.
En ik heb mij gisteravond aangemeld voor moeders voor moeders! Die hebben ook een app waar je informatie in krijgt over je zwangerschap en ik gebruikte flow en die heb ik ook omgezet naar zwanger. @Mel88
Welkom bij de club! Hier ook de eerste uit 2011, maar door bloedverlies al een keer met 5 en ruim 6 wkn een echo gehad. Maar toen was ind standaard rond de 10 weken eerste echo. Ik vind het wel fijn, heb over 2 wkn de eerste echo, om even te gluren of het allemaal wel oké is daar binnen. Ik denk dat het ind voordelig voor je is dat je onder controle bent in het ZH wat betreft echo’s, daar zul je er denk ik meer dan gemiddeld krijgen. En wat super dat je alsnog op de natuurlijke manier zwanger hebt mogen worden!
Ieder nadeel heeft vast ook een voordeel toch. Bij de eerste is de placenta blijven zitten en was mij al geadviseerd in het ziekenhuis te bevallen met een tweede. Ik was blij dat ik toen al in het ziekenhuis was. Ik had er niet aan moeten denken bloedend en net bevallen 8 trappen naar beneden lopen Ik ben toen ook in 4 uur 3 kwartier bevallen vanaf de eerste wee. Ik ben benieuwd hoe snel/langzaam deze uk gaat zijn. Jeetje, wat is een tweede anders. Je denken, je doen.. alles is op zo'n ander niveau. Maar bovenal: ik voel me erg gezegend met het feit dat het via de normale weg gelukt is. Mijn vader is in 2009 overleden. Ik was op AliExpress romper aan het kijken en toen vond ik er een. Ik wil hem graag met jullie delen. Hij raakte mij enorm!
Hallo nieuwe dames, Welkom bij de club! Ik voel me niet heel erg goed en positief... Mijn klachten zijn nagenoeg verdwenen. Ik ben niet meer extreem vermoeid, geen misselijkheid, geen maagzuur, geen hoofdpijn, geen heftige buien. Mijn borsten waren de eerste week echt al gegroeid en gespannen en pijnlijk maar nu... ze zijn weer terug bij af.. Is dit normaal??? Ik verlies geen bloed maar dat was bij mijn missed abortion ook niet. Word hier echt onzeker van....
Ik kan je alleen maar een stevige digitale knuffel geven. Zwangerschapssymptomen zijn geeg garantie dat het goed is net zoals de afwezigheid ervan niet per definitie negatief is. Houd moed. Wanneer is je eerste echo?
Hier naast de vermoeidheid ook eigenlijk geen symptomen meer.. Maar probeer er juist een beetje van te genieten, want dat kan over een paar weken zomaar anders zijn!
Hier ook geen symptomen.. maar die kwamen bij de eerste ook pas met 6 weken meen ik mij te herinneren... Hou hoop! En laten we hopen dat de aankomende 2 weken heel snel voorbij gaan... (voor mij nog 3)
Dank je wel voor je lieve berichtje. Dat geeft mij goede hoop Ik had 1 november een echo maar ik mag nu 28 oktober komen. Dan ben ik 6 weken en 4 dagen zwanger.
Ik vind het vooral eng dat ik eerst wel symptomen had en nu niet meer.. Maar we proberen maar uit te gaan van het beste
Kan alleen maar goed zijn! Hier is het smorgens het eerste kwartier als ik opsta. Daarna gaat het over in maagzuur
De eerste weken zijn zo op en af e om onzeker van te worden. Maar geen symptomen staan ook geen garantie kn dat het fout zou lopen ofzo. Voorlopig het beste denken. Het komt goed!! Laat je eens hcg bepalen?
Hebben jullie dan al allemaal een afspraak bij de gynaecoloog? ik ga bellen als ik de resultaten heb van 1e bloedname. Dus maandag denk ik.. mocht gaan tussen 6 en 7 weken
Ik heb net een hele poos met onze kleine mee geslapen en ben net echt beroerd opgestaan. Vanmorgen naar Ballorig geweest en waren allebei doodmoe. Hebben jullie mensen in jullie omgeving al over jullie zwangerschap verteld? En hoe?