Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xxxEllen87xxx, 7 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Het standpunt snap ik hoor.. maar alles zal wel goed zijn!

Nora92 vindt dit leuk.
  2. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Ah jongens even klagen over iets heel anders. Ik organiseer voor mijn schoonzusje haar babyshower. Samen met een vriendin van haar die ik niet ken. Maar deze vriendin zit mega in mijn allergie. Ze wil het avonds doen, na de laatste werkdag van mijn schoonzusje. Dus ik zeg: is dat wel handig? Is ze niet heel moe dan na een werkdag? Ze heeft nu al last van dingen waardoor ze minder werkt.. Maar nee, voor die vriendin komt alleen avonds handig uit, overdag in weekend is niet handig voor haar. Maa rik probeer vooral in belang van schoonzusje te denken. En de meeste babyshowers zijn toch ook vaak overdag? Maargoed! Grrrrr. Nu al klaar mee.

Nora92 vindt dit leuk.
  3. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Vame @Amoxiclav
    Precies! Wij gingen er ook wel met vertrouwen in, maar je zal niet de eerste zijn die met vertrouwen er in gaat en met slecht nieuws naar buiten.
    We hebben idd nog twee kindjes waar een zwaar gehandicapt kind ook het leven van op de kop zou zetten..

@Vame
    Oh nee vreselijk! De baby shower drama's.. Altijd zo moeilijk als je moet samenwerken met iemand waar je een beetje de lieve vrede wilt bewaren maar het eigenlijk totaal niet mee eens bent.
    En idd, ben het met je eens. Het zou voor je schoonzusje fijn uit moeten komen. Niet voor de gasten.

4. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    He dat is niet heel fijn van die vriendin. Je moet ind denken aan je schoonzusje, wat voor haar fijn en handig is en niet wat voor jezelf het beste uitkomt. Misschien helpt het om dat gewoon duidelijk zo te zeggen? Als je dat al niet gedaan hebt natuurlijk.

Hier een klein (luxe) probleem.. Afgelopen maandag de kinderwagen opgehaald, maar ben er totaal niet blij mee. :(
    Alles uit de doos gehaald om te controleren of het compleet en in orde was. Maar blijkt dat de kap van de reiswieg aan de achterkant niet goed aansluit. Ik zie al weer beren op de weg dmv tocht in de wieg. Ik heb er foto’s bij gedaan, overdrijf ik?
    Ik heb al contact opgenomen met de winkel waar ik hem gekocht heb, zij zeggen dat er bij geen enkele Joolz wagen spanning op de kap zit en deze los er omheen hangt en enkel vast zit met een knoopje en lus aan de achterkant. Maar ik ben het er niet mee eens, dus ga kijken of ik hem kan retourneren.

Bijgevoegde bestanden:

5. Maan14

Maan14 Niet meer actief

#3105 Maan14, 23 jan 2020
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jan 2020

Natuurlijk sluit de 20 weken echo dingen uit Maar is zeker geen gerantie op een gezond kind. Net als de nipt dit niet is.

Je weet pas zeker dat alles goed is op het moment dat het veilig na de geboorte in je armen licht.

Kan zelf genoeg mensen met een goede 20 weken echo en uit eindelijk bleken de kindjes toch beperkt.

Onze zoon ook bevoordeeld. Daar door kijk je dan heel anders tegen deze echo's aan.

Je weet alleen dat het geen groot lichamelijk defect heeft voor op dat moment.

Bedoel het overigs niet aanvallend!

Hier is het verder goed gekeurd mag alleen niks meer tillen en geen zware huishoudelijke dingen meer doen.

6. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Zie wat je bedoel, even naar de winkel gaan met de foto's en vergelijken met de wagens daar? Hier zit het op de Tutek wel gespannen er rond.

7. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik heb de foto’s naar hen toe gestuurd per mail en ga zondag langs de winkel. Ze zouden nog terug bellen, maar ik zit als het goed is binnen het zichttermijn, dus ik wil ‘m graag terug brengen.

8. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Lijkt me ook dat er iets niet juist is.. zo een luchtgaatje hoort helemaal niet :(

PlainJane vindt dit leuk.
  9. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @PlainJane
    Oh nee daar zou ik ook echt niet happy van worden...

10. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Even buik foto delen hoor! Dat is alweer lang geleden! Mijn h&m bestelling met positie kleding is net binnen gekomen, heerlijk wat jurkjes, vesten, shirtjes en schoenen gekocht. Jeej!

Bijgevoegde bestanden:

geneeke, Oilell, Amoxiclav en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nog meer recente buikfoto's? :)

Amoxiclav vindt dit leuk.
  12. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @Nora92 mooi!!! En leuk jurkje!!

Eentje van gisteren!!

Bijgevoegde bestanden:

geneeke en Nora92 vinden dit leuk.
  13. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Mooi buikje al hoor! En jij ook leuk jurkje! Mooie kleur.
    Deze is van H&M 9,99 in de Sale. Dacht, dat kan ik natuurlijk niet laten liggen. ;)

14. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    10euro is een koopje! Zou ik ook halen dan :p die dingen kosten toch veel geld voor de paar maand je het maar moet dragen

Nora92 vindt dit leuk.
  15. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Precies! Dus heb vier jurkjes gescoord van 8-10 euro per stuk. Panty er onder, vestje aan en leuke laarsjes aan voor de koude maanden. En dan als het mooi weer wordt, lekker de benen vloot.

Amoxiclav vindt dit leuk.
  16. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Morgen alweer 18 weken en zit nog 5,5 kg onder mijn startgewicht. Hoe?!o_O

17. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Wow bizar! Hoe was dat de vorige keer?

Hier zit ik op +4 kilo. Ik zit nu 4 kilo LAGER dan gewicht bij mijn vorige zwangerschap rond deze termijn. Hopelijk blijf ik dit volhouden! Dan hoop ik uit te komen op +15/20 kilo ipv +35 kilo de vorige twee keren! ZOU ECHT SUPER ZIJN!

geneeke, Nora92 en Oilell vinden dit leuk.
  18. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Hier komt vanmiddag een bestelling binnen van Noppies. Er waren daar wat shirtjes in de sale. Vind Noppies normaal veel te duur! Bij een derde zwangerschap zou je alles wel moeten hebben denk je hahahahaha. Maar tja, vorige zwangerschappen had ik veel van H&M en die zijn best van slechte kwaliteit en nu best lelijk geworden, heel uitgelubeerd. Dus toch maar wat shirtjes bijgekocht. Ik denk dat ik straks gewoon een giga pakket maak en op marktplaats zet ofzo..... Heb een hele collectie inmiddels. Ook omdat de eerste in de winter was en de tweede/derde zomer. Dus heb echt van alles wat.

Nora92 en Amoxiclav vinden dit leuk.
  19. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Op 23 weken woog ik toen 10kg meer dan nu. Dus +5 kg dan ongeveer... eerder heb ik me nooit gewogen maar denk niet dat ik bleef afvallen.. Deze zwangerschap is sowieso al helemaal anders dan vorige!

Oh ja zou super zijn! Minder om achteraf ook af te werken hè

20. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Ja daaruit ben ik ook geleerd.. geef liever paar euro's meer zodat het kledingstuk mooi blijft en ze dus ook langer kan dragen :) had toen ze baby was vaak pakjes van de zeeman en ook die komen vaak zo raar uit de wasmachien.. pyjamas zijn nu minder erg natuurlijk :roflmao:

Nora92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina