Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xxxEllen87xxx, 7 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ik zou proberen me niet teveel druk te maken op dit moment, groeiechos zijn echt een momentopname en ze hebben ook meestal groeispurten. Dus het kan best zijn dat het volgende keer hoger in de P lijn ligt. Ze houden je gelukkig goed in de gaten, dus zodra er reden tot zorg is hebben ze dat snel in de gaten! Ik ken je gevoel maar al te goed ❤️

Maan14 vindt dit leuk.
  2. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Hier gebruik ik ook die neusspray, anders kan ik niet eens normaal ademen en daardoor niet slapen en eten. Gebruik ook idd de kindervariant!

3. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Vandaag voor het eerst bij de baby planet geweest! Oh voelde zo bijzonder om echt eens in een winkel te zijn en niet online te sneupen. :D
    Heb een mobiel voor de box, 3 kledingstukken en een BH gescoord. Ook gekeken bij de wagens. Zat eerst nog heel erg te twijfelen tussen joolz en bugaboo maar vandaag eigenlijk verliefd geworden op de Mutsy Nio... :rolleyes: Stuk goedkoper maar tikt alle vakjes aan die ik belangrijk vind. Over 1,5 week even samen met moeder nog eens kijken(want die geeft de wagen cadeau) en dan misschien al echt bestellen! :eek: dan zijn we ook al 24 weken dus dan durf ik dat wel... :oops:

PlainJane, geneeke, Amoxiclav en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ja erg he, nu vsm gehaald en die zout spoeler van de reclame. om het echte probleem aan te pakken. En vanochtend kreeg ik hem nog niet gespoeld en nu vanavond wel. Dus die combinatie lijkt te helpen.

Net nog in het ziekenhuis geweest ivm pijnleke buik. Bmh was stabiel gebleven. Alleen dachten ze in eerste instantie funneling wat gelukkig gewoon de placenta was die zo lag dat het leek op een opening in de bmh. De verloskundige keek eerst en uit eindelijk de gynaecoloog dus omdat deze het beeld niet vertrouwde.

Wat zal ik blij zijn als we de 24 weken halen. Dan nog moet de beebje minimaal tot de 32 weken blijven zitten om goede kansen te hebben. Maar dan zal er te minsten alles op alles gezet worden om dit draakje te redden.

5. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Maan14 @Vame
    Wat vervelend die verkoudheid zeg! Hopelijk helpt de neusspray en het spoelen!

@Maan14
    Geen oorzaak voor de pijn gevonden? Gelukkig is bmh stabiel gebleven. Snap heel goed dat je uitkijkt naar die 24 weken. Merk zelf ook dat ik daar nu ook echt voor aan het aftellen ben... Nog 10 dagen.

6. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Nee warschijnlek het vele niesen en hoesten wat de al gevoelige baarmoeder nog gevoeliger maakt. Hier duurd de 24 weken nog 2 weken en 5 dagen. Die week ook weer een bmh meeting en groei echo 2-3

7. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Hier vandaag heel erg slecht nieuws gekregen mbt mijn opa. Ze hebben hem vanmiddag aan de morfinepomp gelegd om hem in slaap te houden, en zal binnen enkele dagen komen te overlijden. Heb de halve dag bij hem gezeten met mijn hele familie..

Evengoed mijn 20 weken foto zojuist nog gemaakt..

Bijgevoegde bestanden:

8. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Heel veel sterkte ❤️

geneeke vindt dit leuk.
  9. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.237
    4.464
    113
    Vrouw
    Jak wat een naar nieuws. Ook gek om nieuw leven te voelen en tegelijkertijd afscheid te moeten nemen. Sterkte de komende tijd!

(en een hele mooie buik)

geneeke vindt dit leuk.
  10. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Sterkte ❤️

geneeke vindt dit leuk.
  11. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja echt aftellen! Wel fijn dat je zoveel controles krijgt. Gelukkig lijkt het niks ernstigs... Vele hoesten kan je behoorlijk krakkemikkig maken idd.

Maan14 vindt dit leuk.
  12. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Wat vreselijk voor jullie, veel sterkte!

geneeke vindt dit leuk.
  13. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik doe maar weer eens een dansje; 23 weken! :D

Maan14, Amoxiclav, Dinpin en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Leuke wagen hè, die Mutsy Nio! :D
    Wij hebben hem twee weken geleden aangeschaft voor ongeveer €170,- meer... Was toen wel een aanbieding met regenhoezen, maar moest even slikken toen ik van de week de nieuwe prijs zag. :confused:
    Maar goed, is ook wel het risico bij het (zo vroeg) aanschaffen van een wagen.
    Weet je al welke kleur je gaat nemen?

Nora92 vindt dit leuk.
  15. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik vind die groene kleur zo mooi! Dus daar ga ik denk ik voor als we voor de Mutsy gaan. :) die stond er gisteren voor 599 inclusief hoezen, voetenzak idd.
    Is ie al binnen? Ik ben heel benieuwd! Nu al zin in dat moment dat we hem in huis hebben. Even oefenen met de kat. :p

Dinpin vindt dit leuk.
  16. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Jeej 22 weken :p

Oilell, PlainJane, Amoxiclav en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    goede keus, wij hebben ook voor de groene gekozen! Bij baby & tiener (waar wij hem aangeschaft hebben) kost ‘ie nu €529,-
    Maar dan zit er nog niks bij, dus ik denk dat jij een betere aanbieding hebt!
    Wij hebben de wagen, regenhoezen, voetenzak, Maxi Cosi, Maxi Cosi adapters, luiertas en een bekerhouder voor €870,-
    Maar toen was de wagen inclusief regenhoezen nog €699...
    Ik had al een Joolz ingeruild voor die Mutsy, dus ik had niet veel zin om wéér die strijd aan te gaan in de winkel. :rolleyes:

Nora92 vindt dit leuk.
  18. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Veel sterkte:(

geneeke vindt dit leuk.
  19. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ik vind de Mutsy Nio ook heel mooi, had toen de zwarte gezien de north? Inderdaad een stuk goedkoper dan de Joolz die wij op het oog hebben. Voor nu heeft mijn vader gezegd deze voor ons te betalen, maar mocht dat toch onverhoopt niet lukken ga ik nogmaals kijken of we niet toch de Mutsy Nio nemen

PlainJane en Nora92 vinden dit leuk.
  20. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @PlainJane
    Hahah nee die ongemakkelijkheid zou mij ook geen 100 euro kunnen schelen. Ze zien je aankomen... Voor je gevoel. :rolleyes:
    Maar je hebt hem alsnog voor een mooie prijs! Wel lullig dat ze niet zeggen dat hij er vlak daarna in de aanbieding komt..

@geneeke
    Welke Joolz heb je op het oog? Wat mij nu het meeste tegenhoud van de Joolz is het gewicht en wat @PlainJane zei over dat die kap gewoon niet lekker aansluit.

PlainJane vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina