Meneer is al de hele ochtend super actief. Voel hem overal bewegen! Verder heb ik immense spataders op mijn rechter been, valt ook keihard op.. daarbij doen ze nog eens pijn ook maar eens tonen aan de gynaecoloog volgende keer als ik ga, dat worden steunkousen. Leuk....
He meiden, ik heb een tijdje de berichten gemist vanwege een drukke periode van verhuizing en werk, maar we zitten inmiddels in onze nieuwe woning (op de begane grond), dus dat is erg fijn. Ik heb alle gemiste pagina's inmiddels grotendeels bij gelezen. Ik heb met pijn in het hard, waterende ogen en kippenvel meegelezen met jullie nieuws @geneeke . Allereerst uiteraard gecondoleerd en veel sterkte met het verlies van je opa. Maar daarnaast natuurlijk het nieuws van jullie kleine meid. Er is al veel moois gezegd las ik en er is weinig dat ik daar aan kan toe voegen... Wat iemand anders ook al eerder zei: je komt sterk en kalm over, dat vind ik knap. En ja, je moet... en dat is misschien maar goed ook, maar tegelijkertijd mag je ook je gevoelens toe laten, maar goed, dat doe je allemaal op je eigen manier. Ik wens je in elk geval heel veel sterkte en heel veel kracht toe, vandaag, morgen en de tijd daarna
Ik moet wachten tot zaterdag Wel besloten dochterlief een dagje bij haar nichtje te droppen. 3 jaar geleden kon ze zich er ook slecht vermaken en hebben wij alle tijd om daar lekker te neuzen. Maarrrrrrr manlief heeft afgelopen weekend het 'kantoor' leeggehaald en nu kunnen we beginnen met opbouwen. Ben ook bij de Ikea geweest en heb een kleine stuva kledingkast gekocht. Tijdelijk in de woonkamer neergezet en die ben ik aan het vullen. Ik heb drang tot het inslaan van luiers, billendoekjes e.d. maar wacht even tot de beurs omdat er misschien wel een goeie actie is.
Ik heb ook een stuiterbal in mijn buik. Wat zit er een kracht in die bewegingen af en toe. Balen van die spataderen. Ik vrees ook voor je dat er weinig andere mogelijkheden zijn dan steunkousen. Al lijken mij die onmogelijk aan en uit te trekken met je zwangere buik. Ik krijg al moeite met mijn veters. Moet je lang wachten op de afspraak? Anders zou ik eerder even langs de huisarts gaan of een telefonisch consult met je gynaecoloog vragen.
12 maart moet ik terug naar de gynaecoloog (elke 4 weken in België). Maar draag nu meestal dikkere pantys dus toch wel een beetje ondersteuning. Vorige zwangerschap had ik er ook last van maar niet zo extreem als nu
Wat een verschrikkelijk nieuws.... heel veel sterkte morgen, met de dagen die er aan komen en de verwerking van dit alles. Mijn gedachten zijn bij jullie. Hele dikke knuffel..
Ben vandaag naar een borduurwinkeltje geweest in de buurt. Had graag zijn naam op zijn doudou gehad, heb ik van mijn meisje ook maar winkeltje bestaat niet meer. Direct ook een mutsje en kruippakje besteld met zijn naam erop. Kijk er al naar uit om te zien mijn dochtertje had ook zo een kruippakje/mutsje en dat zit nu in haar babykoffertje met echo's, 1e tutje,...
Super leuk! Ook helemaal mijn smaak! Ik ben al een tijdje op zoek naar schilderijtjes met konijntjes erop. Mag ik vragen waar je die hebt gekocht? En de fauteuil?
Dankjewel! De posters heb ik via bol.com https://www.bol.com/nl/p/posters-kinderkamer-2-stuks-posters-babykamer-poster-konijn-dierenposters-muurdecoratie-20x30-cm-kinderkamer-posters-dieren-posters-kinderkamer-decoratie-dierenkoppen/9200000114896650/?s2a=#productTitle De lijstjes zijn van ikea. De fauteuil heb ik via home24 Ribolt met hocker.
@geneeke ik ben zo ontzettend onder de indruk van hoe (goed) je het doet. Ik snap dat het niet voelt als keus, maar dat is het wel. Wij denken veel aan jullie en ik hoop dat vandaag gaat zoals je gepland hebt. Ontzettend veel sterkte!
Dankjewel allemaal dames! Tot nu toe gaat alles “goed”.. heb net een ruggenprik gekregen voordat de pijn echt begon te komen, helaas moest hij 2x geprikt worden Maargoed het viel allemaal mee. Zojuist ook 2e x medicatie en ze voelde dat er goed geduwd werd dus ben benieuwd.. Ook het personeel echt super lief.. het valt me allemaal mee tot nu toe tegenover de voorstelling die ik me gemaakt had.
@geneeke Wat fijn dat je je zo gesteund voelt door het personeel. Het is allemaal al erg genoeg dus waar je leed bespaard kan worden, wens ik dat jullie..
@geneeke ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat... heb veel aan jullie gedacht. Je gedachten zullen nu niet bij dit forum zijn, maar we horen vanzelf wel weer een keer een update.