Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xxxEllen87xxx, 7 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Ja haha :p volgende week nog langs gaan voor de suikertest. Denk maandagochtend te gaan

Nora92 en Dinpin vinden dit leuk.
  2. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Ja nu gaat het snel gaan! Voor je het weet is het juni :oops:

Nora92 vindt dit leuk.
  3. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Hallo laatste 100 dagen!​

Nora92 en Vame vinden dit leuk.
  4. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Leuk!!! Ik morgen!!!!

Nora92 en Dinpin vinden dit leuk.
  5. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    Ja dat prikken zie ik dus helemaaaaaaaal niet zitten maar kan er nu niks meer aan doen behalve afwachten.

@Nora92 ze hebben woensdag geprikt en het duurde 3 dagen, ik ga vanmiddag bellen of de uitslag er al is en anders maandag. Jullie horen het als ik wat weet.

Nora92 vindt dit leuk.
  6. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Ik was maandag geprikt en woensdag werd ik gebeld. Gaat gelukkig wel snel.
    De vingerprikken vallen opzich wel mee hoor. Ik moet er alleen even zien te vinden on bij te houden welke vinger aan de beurt is. En het geneest ook best snel. Boven verwachting.

Nora92 en Roosxxx vinden dit leuk.
  7. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    Hier net gebeld door werk, wij werkten al in 2 groepen (per week de helft aanwezig). Maar als zwangere en daarmee zwakkere mag ik niet meer op kantoor werken. Ik zit komende maand verplicht thuis, echt een onwijs vreemd idee!!! Meer dames die zulke maatregelen opgelegd krijgen?

Dinpin en Nora92 vinden dit leuk.
  8. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Amoxiclav
    Jaa gaat echt rap nu! Nog 13 weken. En wie weet komt ze wel 3 weekjes eerder, dat zou niet mega ongebruikelijk zijn zeg maar...

@Roosxxx
    Ja gek idee hè! Ik zit dan thuis om een andere reden maar het is zo raar om opeens niet naar het werk te hoeven. Werk sinds mijn 15e eigenlijk altijd. Sinds toen is mijn langste vakantie 2 weken geweest. Voelt nu zo bizar. Wel goed dat ze je thuis houden!

@Dinpin
    Gelukkig valt het prikken je heel erg mee! Ik weet nu al dat ik dat niet kan... Dus dat zou een ramp worden. :roflmao: ben verpleegkundige en bij anderen prikken geen probleem. Maar mijzelf? Mijn hand blokkeert gewoon. Het lukt gewoon niet. Dus dan krijg ik de thuiszorg weer over de vloer. :p

Roosxxx vindt dit leuk.
  9. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Mijn vriend en ik hebben wel besloten km ivm het corona virus even tm 31 maart geen extra risico's te nemen. Dus ons nachtje hotel annuleren we, geen geshop of uit eten in grote restaurants.. Ergens ben ik wel blij dat ik alles al heb voor de baby en dat dat allemaal klaar is want wie weet waar het de komende maanden naar toe gaat.

Dinpin en Roosxxx vinden dit leuk.
  10. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.237
    4.464
    113
    Vrouw
    Ik zit al sinds november thuis, maar gisteren kwam er een mail dat bij ons het kantoor gewoon dicht zit. Iedereen kan werkzaamheden op afstand uitvoeren en alle reguliere overleggen zijn geannuleerd.

Mijn man kreeg gisteren van zijn manager te horen dat hij zich voorlopig ook niet meer hoeft te vertonen. Hij werkte halve dagen op kantoor omdat ik niet de hele dag alleen kan zijn. Onder het mom "jouw partner valt onder de risicogroep" zijn daar gisteren een aantal collega's naar huis gestuurd. Ze hadden daar al een ploeggenregeling waarbij slechts de helft van het personeel aanwezig is. Dat is nu gewijzigd naar 2 crisisteams (zitten sowieso thuis tenzij iedereen omvalt, mijn man hoort daar nu bij) en 3 ploegen die elk 2 weken draaien. Het is een internationaal opererend bedrijf dus ze verwachten de komende periode hier nog wel last van te hebben.

Nora92 vindt dit leuk.
  11. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    Bizar om al die maatregelen te lezen! Ik ben nu inderdaad ook wel blij dat wij het meeste voor onze mini in huis hebben en dus niet op pad moeten. Ik vind vooral die beelden uit de supermarkten beangstigend. Mensen zaaien daar echt paniek mee.

En inderdaad... Hoe lang gaat dit duren? Waar gaan we naar toe? kunnen we straks nog in het ziekenhuis bevallen of toch maar thuis?

Nora92 vindt dit leuk.
  12. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Ja bizar he. Ze hopen/denken dat het wel minder is rond de zomer. Schoonzusje is in april uitgerekend... zou mij echt niet lekker zitten!

Nora92 vindt dit leuk.
  13. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Welke beelden uit supermarkten dan? Ben zelf nog niet buiten geweest sinds gisteren... Maar had al flink ingeslagen voor paar weken. Dus mocht het echt gek gaan, dan kan ik binnen blijven.

Als het idd wel mal gaat in de ziekenhuizen dan denk ik dat het wel thuis bevallen wordt voor veel van de vrouwen...

14. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Alles sluit hier, behalve supermarkten en apotheek, die dingen... scholen geven Geen les meer vanaf maandag. Al een geluk ben ik thuis.. net naar de winkel geweest, wa een volk!!!!! Niet normaal

15. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Normaal was ik 5 april uitgerekend, al een geluk enerzijds dat het ergens toen fout zat anders was ik nu ook wel erg bang geworden..

16. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Oh echt joh? Ik ga zo even langs de winkels maar volgens mij gaat het hier in Utrecht (stad) gewoon door? Ben benieuwd.... Helemaal geen zin om mezelf door al die drukte te slepen eigenlijk haha

Amoxiclav vindt dit leuk.
  17. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Snap ik ja!!! Ik zou m ook wel een beetje stressen nu denk ik. Ik hoop dat in juni het minder erg is vanwege de zomer...

18. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik ga zo even te lunchen met een vriendin... Het zal mij benieuwen wat er open is... Maar hier in Friesland zijn nog weinig gevallen..

Amoxiclav vindt dit leuk.
  19. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Ja in het noorden valt het echt nog mee. Terwijl het hier in Utrecht overal zit lijkt het...... Ook in de ziekenhuizen waar mn kindjes zijn geboren zit het al enz

20. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    Beelden van lege schappen, mensen met meerdere karretjes vol houdbare spullen etc. vriendlief wilde net bijvoorbeeld gehakt halen voor de weekendboodschappen dat was dus in zn geheel niet te krijgen, ook geen vervanger zoals tartaar oid.

Nora92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina