Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xxxEllen87xxx, 7 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Ik gebruikte bij beide kinderen gewoon de app van telefoon ;)

Nora92 en PlainJane vinden dit leuk.
  2. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Dat klinkt als een heel nare dag, wat vervelend!
    Gelukkig zijn er manieren om de diabetes onder controle te houden. Gaan jullie nu naar een diëtiste oid?

3. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Dat soort taferelen zie ik hier ook wel gebeuren. :roflmao:
    Daarom ben ik van plan om mij in het begin lekker af te zonderen om te voeden, zodat we allebei aan elkaar kunnen wennen en ik mij niet hoef te ergeren aan goed bedoelde adviezen en te stressen als het bijvoorbeeld niet lukt.

Dinpin en Nora92 vinden dit leuk.
  4. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @sjallie
    Bah wat we nare dag zeg! Hopelijk krijg je er geen narigheid mee met die buren. Niks aan als je ergens pas net woont...
    Balen van die diabetes zeg! Had ze ook al ergens last van?

@Vame
    Oke! Welke app gebruikte je? En dan ben je dus je telefoon kwijt? Of haalde je hem na een tijdje weer op of zo?

@PlainJane
    Zo heb ik het nu ook met de kraamverzorgende afgesproken. Om er maar een positieve draai aan te geven... Als er dan toch geen visite komt, dan maar lekker concentreren op het aan elkaar wennen. :)

PlainJane vindt dit leuk.
  5. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Als ze in de box beneden lagen niet, dan haalde ik hem gewoon weg zodra ze sliepen. Toen ze op gegeven moment meer boven sliepen toen de iPad.

6. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Hey iedereen!!
    Efkes radiostilte hier, had weinig puf om veel te zeggen. Voelde me deze week niet goed, ik heb de ziekte van Crohn en zit al tijdje in een opstoot maar deze leek deze week meer omhoog te komen. Mijn ijzerwaardes staan ook heel heel laag dus toch maar eens mijn arts gecontacteerd. Komt wel goed hoor ;) binnen 2 weken mag ik om een zakje ijzer die via infuus zal toegediend worden, ik hoop dat ik dan meer energie zal hebben. En met een bijna 3jarige in huis ook niet altijd evident....

En oja, 27 weken joepieee

Dinpin vindt dit leuk.
  7. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Uitgerekend 16 t/m 30 juni

10 juni

MKR - 27 -1e kindje

14 juni

PlainJane - 31 jaar - 2e kindje

17 juni

Nora92 - 27 jaar - 1e kindje

20 juni

Tan89 - 30 jaar - 2e kindje

21 juni

xxxsimoneee - 24 jaar - 2e kindje
    Sjallie - 28/29 jaar - 1e kindje
    Dinpin - 35 jaar - 2e kindje

22 juni

Mel88 - 31 jaar - 2e kindje
    Vame - 30 jaar - 3e kindje

25 juni

Maan14 - 26 jaar 2e kindje

27 juni

Amoxiclav - 27 jaar - 2e kindje

29 juni

Oilell - 29 - eerste kindje
    Roosxxx - 27 jaar - 1e kindje

30 juni

Ilona0 - 37 jaar - 2e kindje

♡♡ Geboren ♡♡♡♡

27/02/2020 Marley Alaïa, 21+5 weken⭐ Geneeke

(5) jongen (7) meisje (2) verrassing (0)onbekend

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    Afspraken:

2-4: MKR - 30 weken echo groeiecho
    6-4: Nora92 - 30 weken groeiecho
    7-4: Vame - VK controle
    15-4: Amoxiclav - echo
    15-4: Oilell - 22 weken prik
    15-4: Dinpin - controle vk
    22-4: Roosxxx - 30 weken echo
    30-4: Vame - 32 weken GUO (echo) bij gyn
    5-5: Vame - VK controle
    6-5: Nora92 - 34 weken groeiecho
    7-5: MKR- 35 weken echo
    12-5: Amoxiclav - echo
    10-6: Amoxiclav- echo op 36 weken

8. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Ooh ik geef echt te veel geld uit! Vandaag de Stokke tripp Trapp newbornset bij babydump besteld en bij de Prenatal flanellen doeken, washandjes, hydrofiele doeken en op marktplaats een Tula baby free to grow?

Graag zou ik ook nog wat babykleertjes van nu willen kopen maar vind het zo lastig wat ik moet kopen. Ga je voor geen, korte of lange mouwen? Beter eigenlijk gewoon nog even wachten. In juni zijn er vast nog zomerkleertjes genoeg te koop.

Op Facebook komen er af en toe van die bevallingsfilmpjes voorbij. En elke keer als die baby op de borst van de mama gelegd wordt kan ik het niet droog houden. Vond het 8 jaar geleden ook heerlijk om I didn't know i was pregnant te kijken.

Hoes van het ledikantmatras gewassen. Lekker buiten laten drogen en nu half opgemaakt. Kon het niet laten. Hemeltje gewassen, gestreken en aan de standaard geregen. Luieremmercasette in de luieremmer gedaan. Begonnen met commode in te ruimen. Moet op zoek naar een soort ladeverdelers.
    Voor de luiers op de commode heb ik op AliExpress een mandje besteld. Zou nu ook ieder moment binnen moeten komen.
    Zo fijn dat het allemaal vorm begint te krijgen!

Maan14, PlainJane, Amoxiclav en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames! Gisteren mijn verjaardag gevierd, dat was ehm, ja bijzonder. Wel wat leuke momentjes maar ook wel tja... intens soms met twee peuters alleen maar thuis. Lijkt ook alsof ze het dan lastig/verwarrend vinden dat we dan ineens wel met zijn allen beneden zijn op weekenddagen. Doordeweeks hebben we nu best wel structuur met om en om papa en mama. Oudste zei zelfs letterlijk: NEEE PAPA NIET DE SMOOTHIES MAKEN (dat doe ik normaal doordeweeks tijdens mijn blok met ze om 10:00) En gisteren waren ze best wel lastig. Oudste vind het ook moeilijk om om te gaan met aparte dingen/leuke dingen, dus die wordt dan helemaal hyper van de cadeautjes, de taart (ook al is het officieel niet voor hem), en dan niet hyper van alleen blijheid maar ook lastig zeg maar. Ach ja... ik probeer maar aan de leuke lieve momentjes terug te denken zoals het ontbijtje op bed en dat ze in bed kwamen knuffelen met mama. Te zoet. <3

En vandaag 28 weken en dus officieel in het laatste trimester beland. Ooit. Laatste zwangerschapstrimester ever. Gek idee! Maar ook wel fijn... :)

Maan14, Nora92 en Dinpin vinden dit leuk.
  10. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik snap dat het dit keer een bijzondere dag was, zo enkel met je gezin, maar gelukkig heb je er ook wel van kunnen genieten!

Ik moet nog het eea aanschaffen, maar op de één of andere manier kom ik er niet uit wat voor wieg- en ledikantdeken ik moet nemen. Dikke voering? Dunne? Of twee aparte zodat wanneer het warm wordt de dikke weg kan? Welk merk? Welke stof? Pff ik word een beetje kriegel van mijzelf..
    Wat hebben jullie voor dekentjes?
    En zo ook met kleding; ik heb tot nu toe 5 rompers lange mouw in maat 50. En 3 korte mouw 50/56. Wat hebben jullie allemaal tot nu toe in huis?
    Ik blijk wel een tik te hebben voor (grote) hydrofiele doeken, die blijf ik kopen. :roflmao:

Maan14 vindt dit leuk.
  11. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Ik weet niet eens wat ik nog heb precies, ik weet dat ik verschillende opties heb dus ik zie dan wel weer. Is bij de oudste twee ook goed gekomen :) De grote hydrofielen gebruiken wij nog steeds voor de oudere kids dus dat is geen miskoop haha!

12. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Dinpin
    Heel herkenbaar. :roflmao: iemand moet echt dat internet shoppen van mij afpakken. Heb voor nu wel besloten even te stoppen tot alles binnen is want ik krijg nog van 7 of 8 bedrijven een pakketje binnen. :rolleyes:

@Vame
    Nog gefeliciteerd! Het is ook zo'n grote omslag voor iedereen. Moet echt weer even de draai vinden...

@PlainJane
    Ik heb een ledikant en wiegdeken van Noppies. Is gehaakt? Lijkt mij in combinatie met een laken meer dan warm genoeg? Kan eventueel altijd de baby zelf wat meer aantrekken? Het is hier in huis nooit echt onder de 18 graden.

Hier mijn mega pakket van Prenatal binnengekregen. Alles gehouden behalve het stokke flex badje. Dat vonden we echt niks. Dus nu een ander badje besteld..

Mijn vriend is nu bij me. Eindelijk na twee weken weer even wat menselijk contact. :D we zijn maar wat bezig in huis samen. Planken opgehangen in de woonkamer en wil vandaag eens even de cosleeper in elkaar zetten. Helaas gaf gisteren mijn vaatwasser de geest. Hij lekte al wat, knop is stuk maar nu doet de verwarming het ook niet meer. :cry: dus vandaag even met een winkel bellen of ze nog doen aan installatie van nieuwe...
    Heb jaren overleefd zonder zo'n ding maar als je het gewend bent... Dan kan je niet meer zonder haha:rolleyes:

Dinpin, Vame, PlainJane en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@Vame gefeliciteerdl!

@Nora92 wat leuk hè pakketjes.

Mijn moeder had een surprise box van 4ff besteld. Zo schattig. Ik hou van funcky flavor. Verder ga ik binnenkort denk ik ook maar aan de wasjes beginnen.

Zelf heb ik nog geen pamper' doekjes extra flesjes etc in huis. Ben deze zwangerschap lekker laks. Maar komt wel.

Heb trouwens wel die pakketjes uit de dozen en zo een zwitsal start pakket.

Moeten ook nog een box. Die wie we hebben is te veel geknaagd door onze zoon. Die zetten zijn tandjes overal in :eek:

Verder alleen nog bed textiel voor de cosleeper.

Vame, Nora92 en PlainJane vinden dit leuk.
  14. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    2 katoenen dekens van Jolein van T.O.G. 0.9. Zomerdekens dus. Op de verpakking van jolein staat voor welke buitentemperaturen de dekens geschikt zijn en hoe je je baby erbij moet kleden. Ik heb ook nog 2 katoen fleece dekens voornin de ledikant. Die zijn voor de winter.

15. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik snap dus echt de balle van de t. O. G waardes. Zal me eigen er in gaan verdieen.

16. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Net de gyn gesproken. Over ongeveer 11 weken zal de kz ingepland worden. Tjeee wat is dat opeens snel en wat krijg ik opeens 'haast' in mijn hoofd... 30 april 32 weken hoop zo met heel mijn hart hier voor bij te komen.

Donderdag naar de cardioloog want ze willen ook een plan b voor als ik binnen kom met bvb al 9 cm ontsluiting om het dan wel natuurlijk te doen en of het dan wel mag.

PlainJane, Amoxiclav en Dinpin vinden dit leuk.
  17. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Valt mee als je gewoon de verpakking bewaard :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Maan14 en Amoxiclav vinden dit leuk.
  18. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Spannende tijd... Hoop echt voor jullie dat je gewoon die 38/39 weken haalt!

Maan14 vindt dit leuk.
  19. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Oeh dan wordt het heel echt. Nog 11 weken. Ik snap dat je het daar van op je heupen krijgt. Nog een maand en dan zit je al op 30 april!
    Oh, dan ben ik ook al 32 weken :eek: spannend!

Maan14 vindt dit leuk.
  20. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Word nog spannend!! Nog 11 weken, word nu wel heel concreet he plots :eek:

Maan14 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina