@Nora92 die woezel en pip koffer hebben wij ook! kregen we van de vk, met inhoud erbij idd. @Oilell wat een stomme doos die receptioniste, zeg je toch niet... gelukkig heb je wat rust gekregen door de vk en idd nu de juiste medicijnen. Laten we hopen dat het daarmee wel enigszins de goede kant op gaat. Maar van die receptioniste daar kan ik met m'n hoofd niet bij. Doet me heel sterk denken aan toen wij op de spoed zaten midden in de nacht en er zo'n muffe witte grijze man doodleuk zegt, 'tja.. zwangerschap is de leukste ziekte die er is zeggen ze he.' Flikker op en help gewoon want vrouwlief ligt hier bekant onder de tafel te creperen. @PlainJane thanks voor de tip.. ik vind het lastig om nu 'goedkoop' dingen te vinden, nu we niet de deur uit gaan. Online is het vaak toch duurder heb ik het idee. @Maan14 top! Je kunt het meid! Mooie kamertjes zie ik hier! Bij ons begint er ook al langzaam vorm in te komen. En gisteren eerste babywasje gedaan, dat hangt nu lekker te drogen, zo schattig.
@sjallie Oh zucht die opmerkingen... Ik heb veel in het ziekenhuis gelegen en mijn vriend is niet echt het meest zachtzinnig type en al helemaal niet als hij het voor mij op moet nemen voor zijn gevoel. Heb ook wel eens gedacht... Oef gynaecoloog, wil je een stomp? Want dat is hoe je een stomp krijgt. dus dan maar weer sssstt aai aai over mijn vriend zijn nekharen die al overeind stonden. Zeeman heeft ook fijne hoeslakens voor ledikant en heeft ook een site. Wellicht als je de Zeeman in je buurt belt of ze het even klaar willen leggen, dat ze dat ook wel willen? En idd prenatal heb ik ook hele lading textiel besteld, vond ik ook niet onbetaalbaar duur. Gewoon Prenatal huismerk.
Thanks meiden! Ik heb nu ook bij Hema online inderdaad een 2pak gevonden voor een tientje. Ik denk dat ik die inderdaad maar doe. Sinds vorige week is het bij mij echt helemaal toegeslagen. Ik heb een hele babylijst op mijn computer gemaakt met kleurcodes wat ik al heb en wat ik nog nodig heb en tabelletjes haha. Ik ben al de hele week het internet aan het afstruinen naar de koopjes, maar wel naar de leuke en de kwalitatief goede dingen. Alsof hij volgende week al kan komen, zo'n gevoel haha.
@sjallie het word nu echt he. Hoe zit het bij jullie met bewegingen voelen? Het zijn hier geen schopjes meer maar ellebogen en knietjes die uit steken of een bil die opeens gedraaid word. Herkennen jullie dat? Wat zijn trouwens dingen die je echt mee moet nemen naar het ziekenhuis of thuis moet hebben na een vaginale bevalling? Voor de meiden met ervaring.
Jaa mijn buik wordt flink verbouwd soms duwt hij z’n kontje tegen m’n buik aan, dan duw ik er tegenaan en dan duwt hij weer terug. Zo grappig! Kraamverband en een lekker zittende (niet te strakke) onderbroek. En fijne kleding voor als je weer naar huis gaat. Oh en warme sokken! Voor tijdens de bevalling.
@Maan14 ja idd! Volgende week 30 weken. Het is niet echt een officiële mijlpaal, maar op een of andere manier voelt het dan toch als het begin van het aftellen.. De baby beweegt lekker en voor mij (aan de buitenkant dus) voelt het inderdaad ook soms alsof er gewoon iets langs mijn hand glijdt of onder mijn hand omdraait of zo. Mijn vrouw voelt nog niet echt het verschil tussen of iets een handje een voetje of een billetje is bijvoorbeeld. Ik ook niet trouwens haha. Maar misschien komt dat doordat het de eerste is
Het is dat met de echo bleek dat ze met haar bolletje al naar beneden ligt en ik dus weet dat het billen zijn onder mijn ribben en handjes onder in mijn buik. Anders had ik ook getwijfeld wat ik voel bewegen. Het is inderdaad echt schuiven. Een heel enkele keer een goed gemikte beuk hahaha. Schrik er af en toe van met wat voor kracht het kan gaan. ❤ Genieten ❤
Zo sta ik ook elke keer voor de spiegel! Bovenkant buik: wow dat groeit hard. Ik zie me tenen niet meer! Voor de spiegel: huh, o zo ziet het er aan de zijkant uit. Hahahaha Prachtige buik! ❤
♡♡♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡♡♡♡ ♡ 10 juni MKR - 27 -1e kindje ♡ 14 juni PlainJane - 31 jaar - 2e kindje ♡ 17 juni Nora92 - 27 jaar - 1e kindje ♡ 20 juni Tan89 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 21 juni xxxsimoneee - 24 jaar - 2e kindje Sjallie - 28/29 jaar - 1e kindje Dinpin - 35 jaar - 2e kindje ♡ 22 juni Mel88 - 31 jaar - 2e kindje Vame - 30 jaar - 3e kindje ♡ 25 juni Maan14 - 26 jaar 2e kindje ♡ 27 juni Amoxiclav - 27 jaar - 2e kindje ♡ 29 juni Oilell - 29 - eerste kindje Roosxxx - 27 jaar - 1e kindje ♡ 30 juni Ilona0 - 37 jaar - 2e kindje ♡♡♡ Geboren ♡♡♡♡ 27/02/2020 Marley Alaïa, 21+5 weken⭐ Geneeke (5) jongen (7) meisje (2) verrassing (0)onbekend °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken: 8-4: Nora92 - VK controle + anti D injectie 14-4: Sjallie - Controle diabetes verpleegkundige 15-4: Amoxiclav - echo 15-4: Oilell - 22 weken prik 15-4: Dinpin - controle vk 21-04: Dinpin - groeiecho 22-4: Sjallie - controle vk 22-4: Roosxxx - 30 weken echo 30-4: Sjallie - medische echo ziekenhuis 30-4: Vame - 32 weken GUO (echo) bij gyn 5-5: Vame - VK controle 6-5: Nora92 - 34 weken groeiecho 7-5: MKR- 35 weken echo 12-5: Amoxiclav - echo 10-6: Amoxiclav- echo op 36 weken
♡♡♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡♡♡♡ ♡ 10 juni MKR - 27 -1e kindje ♡ 14 juni PlainJane - 31 jaar - 2e kindje ♡ 17 juni Nora92 - 27 jaar - 1e kindje ♡ 20 juni Tan89 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 21 juni xxxsimoneee - 24 jaar - 2e kindje Sjallie - 28/29 jaar - 1e kindje Dinpin - 35 jaar - 2e kindje ♡ 22 juni Mel88 - 31 jaar - 2e kindje Vame - 30 jaar - 3e kindje ♡ 25 juni Maan14 - 26 jaar 2e kindje ♡ 27 juni Amoxiclav - 27 jaar - 2e kindje ♡ 29 juni Oilell - 29 - eerste kindje Roosxxx - 27 jaar - 1e kindje ♡ 30 juni Ilona0 - 37 jaar - 2e kindje ♡♡♡ Geboren ♡♡♡♡ 27/02/2020 Marley Alaïa, 21+5 weken⭐ Geneeke (5) jongen (7) meisje (2) verrassing (0)onbekend °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken: 8-4: Nora92 - VK controle + anti D injectie 9-4: PlainJane - anti D injectie 14-4: Sjallie - Controle diabetes verpleegkundige 15-4: Amoxiclav - echo 15-4: Oilell - 22 weken prik 15-4: Dinpin - controle vk 21-04: Dinpin - groeiecho 22-4: Sjallie - controle vk 22-4: Roosxxx - 30 weken echo 28-04: PlainJane - VK controle 30-4: Sjallie - medische echo ziekenhuis 30-4: Vame - 32 weken GUO (echo) bij gyn 5-5: Vame - VK controle 6-5: Nora92 - 34 weken groeiecho 7-5: MKR- 35 weken echo 12-5: Amoxiclav - echo 10-6: Amoxiclav- echo op 36 weken
♡♡♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡♡♡♡ ♡ 10 juni MKR - 27 -1e kindje ♡ 14 juni PlainJane - 31 jaar - 2e kindje ♡ 17 juni Nora92 - 27 jaar - 1e kindje ♡ 20 juni Tan89 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 21 juni xxxsimoneee - 24 jaar - 2e kindje Sjallie - 28/29 jaar - 1e kindje Dinpin - 35 jaar - 2e kindje ♡ 22 juni Mel88 - 31 jaar - 2e kindje Vame - 30 jaar - 3e kindje ♡ 25 juni Maan14 - 26 jaar 2e kindje ♡ 27 juni Amoxiclav - 27 jaar - 2e kindje ♡ 29 juni Oilell - 29 - eerste kindje Roosxxx - 27 jaar - 1e kindje ♡ 30 juni Ilona0 - 37 jaar - 2e kindje ♡♡♡ Geboren ♡♡♡♡ 27/02/2020 Marley Alaïa, 21+5 weken⭐ Geneeke (5) jongen (7) meisje (2) verrassing (0)onbekend °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken: 8-4: Nora92 - VK controle + anti D injectie 9-4: PlainJane - anti D injectie 14-4: Sjallie - Controle diabetes verpleegkundige 15-4: Amoxiclav - echo 15-4: Oilell - 22 weken prik 15-4: Dinpin - controle vk 20-04: Roosxxx - controle vk 21-04: Dinpin - groeiecho 22-4: Sjallie - controle vk 22-4: Roosxxx - 30 weken echo 28-04: PlainJane - VK controle 30-4: Sjallie - medische echo ziekenhuis 30-4: Vame - 32 weken GUO (echo) bij gyn 5-5: Vame - VK controle 6-5: Nora92 - 34 weken groeiecho 7-5: MKR- 35 weken echo 12-5: Amoxiclav - echo 10-6: Amoxiclav- echo op 36 weken
Goedemorgen dametjes! Hier voel ik me weer iets beter. Ook weer gesport (gisteren ook) volgens het schema die ik hier heb gekregen. Dus dat is weer een overwinning. Vanmiddag bellen met bedrijfsarts. Wel spannend... Vertel er later wel meer over. Gisteren bij VK geweest en bloeddruk is nog keurig 110/60 en baby groeit goed Was wel een super kort bezoekje, apart hoor zo. Voelt onpersoonlijk... Maargoed, het is niet anders. Ik ga nu mijn koffie van de dag drinken en daarna voor de kiddies zorgen. Jullie nog plannen voor vandaag? Wordt 24 graden ofzo toch?
Goedemorgen! Goed bezig @Vame. Ik heb gisteren de oefeningen even gedaan in de tuin. Heerlijk dat weer. Maakt het toch allemaal iets draaglijker deze ellende. Kom net bij de vk vandaan. Alles weer tip top, hoofdje ligt al stukje in bekken, hartje goed, bloeddruk goed en anti D injectie gehad. (au) meisje is behoorlijk druk daarbinnen. Handen van de vk werden hardhandig weg geschopt haha! Ze zei nou ik hoef al bijna niet meer te luisteren. Het is wel duidelijk haha.
♡♡♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡♡♡♡ ♡ 10 juni MKR - 27 -1e kindje ♡ 14 juni PlainJane - 31 jaar - 2e kindje ♡ 17 juni Nora92 - 27 jaar - 1e kindje ♡ 20 juni Tan89 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 21 juni xxxsimoneee - 24 jaar - 2e kindje Sjallie - 28/29 jaar - 1e kindje Dinpin - 35 jaar - 2e kindje ♡ 22 juni Mel88 - 31 jaar - 2e kindje Vame - 30 jaar - 3e kindje ♡ 25 juni Maan14 - 26 jaar 2e kindje ♡ 27 juni Amoxiclav - 27 jaar - 2e kindje ♡ 29 juni Oilell - 29 - eerste kindje Roosxxx - 27 jaar - 1e kindje ♡ 30 juni Ilona0 - 37 jaar - 2e kindje ♡♡♡ Geboren ♡♡♡♡ 27/02/2020 Marley Alaïa, 21+5 weken⭐ Geneeke (5) jongen (7) meisje (2) verrassing (0)onbekend °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken: 9-4: PlainJane - anti D injectie 14-4: Sjallie - Controle diabetes verpleegkundige 15-4: Amoxiclav - echo 15-4: Oilell - 22 weken prik 15-4: Dinpin - controle vk 20-04: Roosxxx - controle vk 21-04: Dinpin - groeiecho 22-4: Sjallie - controle vk 22-4: Roosxxx - 30 weken echo 28-4: PlainJane - VK controle 29-4: Nora92 - VK controle 30-4: Sjallie - medische echo ziekenhuis 30-4: Vame - 32 weken GUO (echo) bij gyn 5-5: Vame - VK controle 6-5: Nora92 - 34 weken groeiecho GUO 7-5: MKR- 35 weken echo 12-5: Amoxiclav - echo 10-6: Amoxiclav- echo op 36 weken
Leuk hè, die anti D prik, ik kijk ook erg uit naar morgen.. (NOT) Fijn dat alles verder goed was bij de VK! Ik ga zo een poging doen tot een stukje fietsen met mijn dochter, ze wilde een paastekening bij opa en oma in de brievenbus gooien, dus dat doen we dan maar. Ik heb sinds een paar dagen een stuk minder last van de pijn in m’n schaambeen/bekken (afkloppen!), daar ben ik heel blij mee. Ook ben ik mij aan het verdiepen in een eventuele thuis bevalling, dat klinkt steeds aantrekkelijker als ik eerlijk ben. Oh en m’n zwager zijn vriendin wordt op dit moment ingeleid, is al ruim over de 40 weken zwanger, spannend!
Meh word dus zo gebeld bedrijfsarts en ben echt zenuwachtig. Hekel aan dit soort dingen. Duimen jullie?
Wat voor bericht verwacht je dat je zenuwachtig bent? Heb je het gesprek intussen gehad? Hoe ging het?