Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xxxEllen87xxx, 7 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noortjedebeer

Noortjedebeer Actief lid

11 nov 2017
    275
    396
    63
    Vrouw
    Ik werk als wijkverpleegkundige, ik kan ook precies achterhalen waar ik het opgelopen heb, helaas...

Vooralsnog niemand in het gezin verder klachten. Ik houd mijn zoon goed in de gaten, temp. Iedere keer als hij een luierwissel krijgt.
    Mijn man had aan het begin van de maatregelen al twee weken lang keelpijn en last van hoesten.

2. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat rot en eng zeg, heel veel beterschap en hopelijk ben je snel beter.

3. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @Noortjedebeer wat rot zeg :( hopelijk ben je snel beter! Mag je niet stoppen met werken dan aangezien de risico's van corona en je zwangerschap?

4. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    @Noortjedebeer Wat vervelend zeg! Ik hoop dat je er snel weer vanaf bent!

5. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Het is ook echt de onzekerheid van dat niemand weet hoe lang dit gaat duren wat de situatie zo vervelend maakt voor je gevoel. Je hebt geen datum waar je naartoe kan leven dat alles weer 'gewoon' zal zijn.

Wat vervelend dat je Corona hebt opgelopen. Gelukkig een milde variant. Ik ken niemand in mijn omgeving die positief getest is gelukkig. Lijkt me zo eng. Ik hoop dat iedereen zich gauw beter voelt en dat je kindje het niet zal krijgen. Beterschap!

6. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Noortjedebeer
    Beterschap! Hopelijk knap je snel op.. Ben zelf ook wijkverpleegkundige en ik maak me ook zorgen over mijn collega's. Als het er eenmaal is, dan loop je het zo makkelijk op. Je loopt het ene huis uit en meteen het andere in.. Geen houden aan.

7. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Amai op 3 dagen tijd is mijn buikomtrek van 100 cm naar 107cm gegaan :eek: schrik ervan

Maan14, Oilell en Nora92 vinden dit leuk.
  8. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jaaa gaat mal hè! Ook echt iedereen die mijn buik ziet, kan niets anders zeggen dan zoooooooooo.

Oilell vindt dit leuk.
  9. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Pff ja niet normaal. Precies alsof ik een grote ballon heb ingeslikt :roflmao:. Moeten nog zeker 10w doorgaan dus ik zal weer zo zwaar zijn als bij mijn dochter helaas (op mijn buik dan he, de rest blijft vrij gelijk hahah)

Maan14 en Nora92 vinden dit leuk.
  10. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja wat ik nu zo fantastisch vind is dat ik echt voel wat er beweegt. Voel echt zo'n bil/bovenbeen dan even uitstrekken en dan uitsteken. Kan ik er echt even overheen aaien hihi. We krijgen al een beetje gevechten om de ruimte haha. Ze zit soms zo tegen mijn ribben aan te duwen, dan duw ik terug maar gaat ze gewoon harder tegen duwen. :roflmao:

Maan14 en Amoxiclav vinden dit leuk.
  11. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Hahaha. Vind ik toch niet altijd aangenaam. Bij mijn dochter kon ik op een bepaald moment niet meer normaal rijden in de auto omdat ze mijn ribben helemaal platduwde met haar kontje :p

12. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hahaha ja nou die hele zwangerschap is alles behalve prettig lichamelijk gezien dan. Het eeuwige kotsen, opnames, acne, uitdroging, ondervoeding, rugpijn, lekkende borsten, maagzuur, moe, hele hoofd onder de pigment vlekken, tepels als ontbijt borden, bloedarmoede, hijgen als een paard, vreselijke haaruitval... Kan nog wel even doorgaan whaha! Maar vind het toch ook wel heeeeel gezellig hoor dat gefriemel, geplet en geduw.

PlainJane en Oilell vinden dit leuk.
  13. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik zei van de week nog tegen mijn vriend: je mag af en toe wel even liegen hoor. Noem me even een lekkerding. Ik weet dat ik het niet ben maar liegen mag best whaha.

PlainJane, Dinpin, Oilell en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Nora92 en Dinpin vinden dit leuk.
  15. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Hahahah zei ik ook nog onlangs. Zal er niet beter op worden nu

Nora92 vindt dit leuk.
  16. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.234
    4.461
    113
    Vrouw
    Die van mij vind het dus oprecht heel mooi hoe ik er nu bij 'loop'. Kan me het ook niet voorstellen, want heb inmiddels formaat vliegdekschip bereikt, en waggel overal weer naar toe met een emmertje wat hij vervolgens leeg moet gooien. Maar elke dag komt ie vertellen dat hij mijn buik zo mooi vindt. En dat ik zo mooi zwanger ben en dat hij het zo leuk vind om mijn buik (en dus ons kindje) te zien groeien.

Ik kan enorm genieten van het leven in mijn buik, maar stiekem kan ik niet wachten om mijn lichaam weer voor mezelf te hebben. Doordat alles al zo lang stil staat voel ik me vooral een soort babycapsule ipv mens. Het idee dat ik straks gewoon weer normaal kan slapen, de was kan doen etc. Lijkt me heerlijk.

PlainJane en Nora92 vinden dit leuk.
  17. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Haha ik geniet echt van mijn buik al doet het soms gewoon pijn. Hij veranderd nog van houding en dat draaien doet echt pijn. Eerst druk op mijn heupen/bekken en dan op mijn ribben. En als hij dan dwars licht is heel de vorm opeens anders van mijn buik. Dan weet een knie of elleboog, voetjes. Heerlijk. De vorige keer er veel te weinig van genoten. Dus nu probeer ik er echt van te genieten. En moet eerlijk zegen zo de lichamelijke ongemakken ook echt wel een beetje te kunnen wegcijferen. Ja het is zwaar ja de baby eet mij op en daar door zijn alle waardes ruk. Maar de baby zit in mijn buik en daar wil ik hem minimaal 37 weken houden en heb ik alles voor over.

Mijn hart vind het ook steeds minder grappig maar dat was de verwachting ook rond dit termijn.

PlainJane en Nora92 vinden dit leuk.
  18. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Oilell
    Hahahaha maatje vliegdekschip.:roflmao::roflmao:
    Jaa het is ook tegelijkertijd heel erg mooi hoor! Ik maak ook zoveel mogelijk foto's maar man... Echt sexy voel ik me niet whaha. Heerlijk straks ons lijf weer terug idd. Wat heeft het wat moeten doorstaan sinds oktober. Weer lekker aan het werk, huishouden kunnen doen, stukjes kunnen wandelen. Oh de kleine dingen in het leven. Na de bevalling gaat die douchestoel er uit en dat ziekenhuis bed en dat wil ik tot mijn 80e niet meer in huis zien. :roflmao:

@Maan14
    Jaa hij mag nog lekker lang blijven zitten! Fijn dat je glucobay werkt. Zal meteen een stuk beter voelen om een beetje boven de 4 te blijven!

Hier is het lekker nesteldrang vol aan. Moeder heeft vanochtend de onderverdieping gedaan en vader de bovenverdieping. Gepaste afstand maar zo fijn dat het huisje weer even fris is. Normaal kreeg ik 2 keer per week huishoudelijke hulp omdat ik het zelf nog niet kan allemaal. Maar dat is nu niet mogelijk. Lag ongeveer een halve kat aan stof en haar door het hele huis. :eek:

Dinpin, PlainJane en Maan14 vinden dit leuk.
  19. Noortjedebeer

Noortjedebeer Actief lid

11 nov 2017
    275
    396
    63
    Vrouw
    Ik zit sowieso twee weken in thuisquarantaine. Dan nog twee weken werken en dan heb ik zwangerschapsverlof, ik ga die twee weken niet meer zo heel veel doen. Alles in orde maken om over te dragen.

Amoxiclav en Nora92 vinden dit leuk.
  20. Noortjedebeer

Noortjedebeer Actief lid

11 nov 2017
    275
    396
    63
    Vrouw
    Hahahah wat dacht je van normaal zitten op de bank?!

Deel Deze Pagina