Baby is 1666 gram p69 en doet het goed. Minder leven is meer door de grote gaf de gyn aan. Bmh meetingen hoeven niet meer. Over 3 weken weer een groei echo.
Nou, ik heb het geloof ik over mezelf afgeroepen, al had het op deze manier niet gehoeven; ik krijg alsnog een groeiecho. Klein plus puntje aan dit ziekenhuis bezoek!
Hihi, je had even moeten afkloppen idd.. Maar toch pluspuntje idd! Even naar binnen spieken. Hopelijk alles goed!
Ah vervelend allemaal. Maar wel goed dat ze je even goed checken! En stiekem toch even genieten van de kleine <3
Alles in orde! De reden dat ik hem minder voelde is waarschijnlijk omdat hij gedraaid is, hij ligt nu met z’n kont naar beneden ipv met z’n hoofd. Dat gaf me wel weer een geruststelling. Al heb ik heel die draai niet bewust gevoeld, het klonk wel logisch! Alles is gemeten en zag er goed uit, hij wordt nu geschat op zo’n 1800 gram.
Ah fijn die geruststelling!!! Ligt in dan nu in stuit? Ik weet eigenlijk niet wanneer ze echt met hoofdje naar beneden moeten liggen? Heb je nog leuke plaatjes?
Eigenlijk wel ja, maar ze zei dat hij nog alle tijd had om goed te gaan liggen. Ze kon zijn gezichtje niet heel goed op beeld krijgen, omdat hij naar de achterkant ligt. Maar heb wel een zijaanzicht met een armpje over zijn hoofd.
Mijn verloskundige zei gisteren dat ze tot 36 weken nog kunnen draaien. Je zou echt verwachten dat je het voelt als de baby 180 graden draait maar gel genoeg maak je het vaak niet bewust mee. Gisteren zei ze tegen mij dat ze dacht dat beeb ook in stuit lag. Nu voel ik geen verschil in bewegingen en plaats van beweging dus ik was het niet met haar eens. Ik zal het wel zien als ik dinsdag mijn groeiecho krijg
Nou ind, ik vond dat ook gek! Zo’n hele baby die een draai maakt, daar kan je toch haast niet omheen. Gelukkig hebben ze nog even de tijd om goed te gaan liggen. Ik moet morgen nog wel terug komen voor een nieuw hartfilmpje, omdat ze de beweging die ik voel nog niet genoeg vinden. Maar dat is meer ter controle, het kan ook zo zijn dat hij in de houding die hij nu ligt anders/minder beweegt dan voorheen. Ben benieuwd naar jouw groeiecho, hopelijk fijn nieuws en misschien nog een mooi plaatje mee!
Bij mijn echo bureau krijg ik vaak 2 a 3 mee maar de rest en de filmpjes allemaal op de telefoon. Heb denk ik nu wel 200+ echo's. Super leuk! En ook heel makkelijk delen met familie op die manier vind ik. Ik lag zelf nog tot de bevalling een beetje diagonaal alleen kwam daardoor eerst mijn arm naar buiten. Die hebben ze weer naar binnen geduwd bij mijn moeder en mij toen recht kunnen leggen. Klinkt echt zo pijnlijk. Was 40+3 en 9,5 pond baby haha. Dus het was sowieso geen pretje denk ik.
Haha nee ik geloof het ook je kan het bijna voelen als je er aan denkt. Vandaag verder besproken het natuurlijk te gaan bevallen. Zo spannend maar wil het graag proberen. Wij hebben onder het afdak een zwembad staan met warmte pomp. Onze zoon is er gisteren en vandaag in gegaan water was 30+ graden. Zelf merk ik echter dat het helemaal niet fijn is ben mijn evenwicht kwijt onder water en heb daar door spiertjes verrekt.