Uitgerekend 16 t/m 30 juni 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door xxxEllen87xxx, 7 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Liever nog een beetje blijven zitten :roflmao:

PlainJane vindt dit leuk.
  2. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    :oops::oops:Aaahhh help help help!! Ik heb toch last van nesteldrang wordt knetter gek van mezelf!!
    Wil alles klaar en gewassen hebben, maar dan denk ik doe eens rustig aan je hebt nog 9 weken joh!! En dan denk ik ow dan ga ik maar shoppen.. Online of in de winkel maakt me niet uit! En dan denk ik weer let nou op je geld heb je dat allemaal nodig? En dan denk ik weer ga maar schoon maken, maar dat gaat met mijn klachten ook niet.. Ik ben enorm onrustig merk ik!
    Ik herken dit niet van bij mijn eerste zwangerschap! Hoelang duurt dit?? Hahaha

Ow en ik begin vocht vast te houden in mijn vingers en tenen :eek: Ook niet gehad bij de eerste!!

Zo even ego berichtje sorry!!

Maan14, Amoxiclav, Nora92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Haha ik moet stiekem lachen met jullie poetsberichtjes :roflmao:. Heb ik totaal geen last van, vorige zwangerschap ook niet

Oilell, PlainJane en Nora92 vinden dit leuk.
  4. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik vroeg me ook al af, zou ik de enige zijn die hier geen last van heeft? :rolleyes:

Oilell, Nora92 en Amoxiclav vinden dit leuk.
  5. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Ik heb ook nog nergens last van. Hoop dat het nog wel komen gaat. Mijn huis kan wel een fikse poets en opruimbeurt gebruiken :D

31 weken dansje

36 jaar dansje :p

Oilell, Vame, Tan89 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @Dinpin gelukkige verjaardag :oops: hopelijk kunnen ervan genieten!

Dinpin vindt dit leuk.
  7. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! :D hopelijk toch een fijne dag voor jou, zo met het zonnetje erbij

Dinpin vindt dit leuk.
  8. Noortjedebeer

Noortjedebeer Actief lid

11 nov 2017
    275
    396
    63
    Vrouw
    Ja joh!

En wij hebben hier echt nog niks klaar in huis. Het vliegt me opeens aan...

9. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Heeft iemand van jullie met al kindjes een aftel kalender gemaakt?

Onze zoon vraagt steeds hoe veel weken nog. En dacht we gaan gewoon samen een kalender knutselen waar hij elke maandag een sticker op kan plakken.

Dus de laatste +- 10 weken.

Dinpin vindt dit leuk.
  10. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Whaha ik ook niet hoor, nooit gehad. Ben in mijn normale leven een beetje een sloddervos ook wel.. Enige wat ik heb is dat ik nu wel echt bezig ben met wat er nog gedaan moet worden/uitgezocht/gekocht etc etc. En ik ga met 36 weken alles wassen en babyspullen schoonmaken. Liefst zo laat mogelijk haha

Hier ook de 31 weken dans!

En ergens officieel mijn eerste verlofdag? Ik had jullie een tijdje geleden gestuurd dat mijn VK had geadviseerd om af te bouwen/stoppen met werken ivm alle weeen/kwaaltjes en dat leidinggevende moeilijk deed. Uiteindelijk heeft de officieel leidinggevende gezegd Joe bespreek het inhoudelijk met die en die. Verder is hij er nooit meer op in gegaan en heb ik al supersnel bericht van UWV gehad dat ik in de ziektewet zat. Ik heb vorige week nog gebruikt om rustig alle overdrachten af te ronden. Afgelopen vrijdag alles doorgestuurd. Wel nog gezegd dat als ze vragen hebben dat ik eind deze week even mijn mail check voor vragen. Maar vandaag dus eerste dag dat ik dus niet hoef te werken. Heb natuurlijk wel de kids, dus het is niet lang leve luieren nu helaas haha! Maar voelt wel als een opluchting, helemaal na aankomende vrijdag denk ik!

Tan89 en PlainJane vinden dit leuk.
  11. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Oeh, bij mijn vorige zwangerschap nooit gehad maar... pfff. Wat doen die oefenen weeën zeer zeg. Af en toe krampt de boel samen en weet ik meteen weer hoe die weeën van 8 jaar geleden voelde.

Maan14 en PlainJane vinden dit leuk.
  12. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Dat snap ik, dat je je opgelucht voelt. Gelukkig is het UWV zo meegaand. Werkgever doet er ook niet goed aan om tegen het besluit van UWV/bedrijfsarts in te gaan. Nu, voor zo ver met rondrennende kids, lekker relaxen!

Och, ik ben net zo! Sloddervos (of georganiseerde rommel zoals ik het zelf graag noem) en dingen uitstellen tot het laatste moment :|

Vame vindt dit leuk.
  13. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.233
    4.461
    113
    Vrouw
    30 weken dansje!

Ik merk dat het geld er hier echt uit vliegt. Eergisteren hield mijn telefoon er ook nog eens mee op dus moest wat anders uitzoeken. Wat een stomme uitgave is dat :cry:

Hier kabbelt het allemaal rustig verder. Misselijkheid blijft, maar lijkt met de extra medicatie nu wel onder controle. Daardoor wel minder energie, dus dat is jammer. Buik groeit als kool en de schopjes zijn ook voor de buitenwereld goed te zien. Morgen controle bij de verloskundige, best wel zin in. Even de bevestiging dat het goed gaat.

14. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Snap ik, ik kijk ook enorm uit naar afspraken. Nog anderhalve week tot de extra echo!

15. sjallie

sjallie Actief lid

29 jul 2018
    380
    438
    63
    Vrouw
    Zelfs ik heb er last van haha

16. sjallie

sjallie Actief lid

29 jul 2018
    380
    438
    63
    Vrouw
    Toch raar hoe ze er op je werk mee omgaan... was toch wel fijn geweest als je leidinggevende wat meer betrokkenheid, begrip en medeleven zou tonen

17. sjallie

sjallie Actief lid

29 jul 2018
    380
    438
    63
    Vrouw
    Ja we hebben 'm binnen! Hij ziet er goed uit hoor. Mooi design en lijkt ook wel goed te staan. Het was wel even puzzelen met in elkaar zetten, maar als je eenmaal weet hoe het zit, dan lukt het wel. Vind wel het matrasje wat hard/dun, maar misschien is dat niet erg voor een baby de eerste tijd? Ik ben daar nog niet zo in thuis

18. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Je kunt er evt een ander matrasje in / op doen. Maar het beste slaapt een baby op een hard matrasje waar het niet in komt te liggen zeg maar kwa druk. 'klinkt vaag hoop dat je snap wat ik bedoel' een baby mag er niet in weg zakken.

19. sjallie

sjallie Actief lid

29 jul 2018
    380
    438
    63
    Vrouw
    Ik snap je haha. Ik heb voor het ledikantje al een ander matras gekocht wat beter is voor een baby, maar ik had het idee dat die co sleeper wel erg dun was, maar misschien is dat bij alle wiegjes wel zo.

Maan14 vindt dit leuk.
  20. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zucht...
    Eerst al de stokke flex terug gestuurd. Nu tweede badje binnen met groot gat in de bodem..
    Wie had gedacht dat dat badsetje nog de grootste uitdaging zou worden? :roflmao:
    Allerlaatste dingetje op de uitzet lijst dat nog moet. 3 maal scheepsrecht?
    De tummy tub ziet er wel goed uit, misschien bestel ik daar wel gewoon een standaard voor en dan vind ik het wel best. :rolleyes:

PlainJane, Dinpin en Maan14 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina