Toevallig echt net vanmiddag de box er in gezet! Had hulptroepen in huis dus meteen gebruik van gemaakt hihi. Ook mijn badsetje eindelijk compleet. Woehoe! Nu heb ik alles van de baby uitzet. Dat geeft wel een fijn gevoel. Nu nog de creatieve dingen zoals het kaartje, naam, bevalplan. Maar straks als mijn verlof begint volgende week, gaat dat de volledige aandacht krijgen. Nu maar de lichamelijk zwaardere dingen nu dat nog lukt met die grote buik hihi.
Pfff is slapen bij jullie ook zo'n drama de laatste week? Dit is nu al de derde nacht op rij dat ik nog niet meer dan 1-2 uurtjes slaap heb gehad...
Ja jeetje ik slaap hier sinds een paar nachten ook verschrikkelijk. Kan moeilijk in slaap komen; vaak wakker; lig ik niet lekker; moet ik plassen ; slaap sowieso licht... Herken het wel van de vorige twee zwangerschappen dat ik op het eind bar slecht slaap... Ik heb zo een GUO in het ziekenhuis. Ze gaan kijken mijn voorliggende placenta aan het litteken van vorige keizersnede vast zit gehecht. Als dat zo is kan dat veel bloedverlies opleveren en dat weten ze liever op tijd. Hopelijk ook nog even gluren naar ons ventje <3
@Vame veel succes! @Nora92 slapen is hier ook echt een drama. Geen een houding lig lekker. Wij hebben de keuze gemaakt voor een antraciet kleurige box. Heb nog twee box kleden van onze zoon liggen. En pleeg 'schoonmoeder' had er een gekocht bij van asten voor me. Echter is ze daar na op de qaurantiane afdeling op haar werk gaan werken en hebben wij haar daarom niet meer gezien. Woont ook niet om de hoek om even dat kleed op te halen. Nu wil mijn man ook een box matras want tegenwoordig zijn die er ook.... En dat lig comfortabeler zecht hij. Onze zoon had gewoon zijn box kleed en daar onder een plastik kleed wat extra zachtheid gaf.
Veel succes in het ziekenhuis! @Nora92 Pff houd op, schei uit! Ik slaap ook al dagen slecht; ik lig niet lekker, slaap licht en lig uren wakker. Vannacht maar 1 keer wakker geworden en om 5 uur klaar wakker. Dat is dan nog een goede nacht.. Ik hoop niet met wallen tot aan m’n knieën de bevalling in te gaan.
Iemand hier die een babynestje heeft gekocht?? Al m’n bestellingen zijn na vanmiddag binnen, dus ben weer op jacht naar iets anders.
Even een klaagbericht.. we zijn nu bij het ziekenhuis voor een medische echo. Het voelt toch wel heel kut dat ik niet mee naar binnen mag. Het is natuurlijk het beste nu, maar ik vind het toch minder leuk dan ik dacht.
Ik heb het bewust niet gekocht. Op de nicu maken ze van hand doeken deze nestjes en ook gewoon speciale voor premature om zich geborgen te voelen. Echter liggen deze kindjes aan de monitor en weet je dus wanneer het er met het gezichtje tegen aan lig. Indien je het thuis heb liggen zal ik het dus alleen gebruiken als je echt de helentijd naast de baby zit. Want zodra je het er in de box bvb in leg en zelf even naar de wc gaat. Gaat er geen alarm af dat het kindje er tegen aan lig en kan het stikken. @sjallie dikke knuffel snap dat het rot is!
Thanks! De echo was goed! Ze zagen heel snel dat de placenta hoog in mijn buik ligt dus niet op het litteken. Maar ze gingen dus ook gelijk het hele kindje nakijken. Leek wel een 20 weken echo. Elk orgaan werd uitgebreid bekeken, echo duurde wel 30 minuten ofzo. Dus lag daar ineens in de zenuwen. Maar gelukkig was alles goed! En ze schatten hem nu 1900 gram. Als hij dit "doortrekt" zal hij 3300/3400 met 40 weken zijn. Wat alleen maar super gunstig is voor een natuurlijke bevalling. Mijn oudste kindjes waren 3600/3800gr bij bevalling dus dit kindje lijkt wat kleiner. Dat zag ze ook al aan mijn buik. Beter dan dat hij nu al heel groot is. Ik mag over 3 weken terugkomen en dan opnieuw groeiecho en dan plan maken voor bevalling. En oh ja hij had nu al haartjes haaaaa, super cute. Onze oudste was kaal en onze jongste mega veel haar en die haartjes zijn wel heel lief hoor!
♡♡♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡♡♡♡ ♡ 10 juni MKR - 27 -1e kindje ♡ 14 juni PlainJane - 31 jaar - 2e kindje ♡ 17 juni Nora92 - 27 jaar - 1e kindje ♡ 20 juni Tan89 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 21 juni xxxsimoneee - 24 jaar - 2e kindje Sjallie - 28/29 jaar - 1e kindje Dinpin - 35 jaar - 2e kindje ♡ 22 juni Mel88 - 31 jaar - 2e kindje Vame - 30 jaar - 3e kindje ♡ 25 juni Maan14 - 26 jaar 2e kindje ♡ 27 juni Amoxiclav - 27 jaar - 2e kindje ♡ 29 juni Oilell - 29 - eerste kindje Roosxxx - 27 jaar - 1e kindje ♡ 30 juni Ilona0 - 37 jaar - 2e kindje ♡♡♡ Geboren ♡♡♡♡ 27/02/2020 Marley Alaïa, 21+5 weken⭐ Geneeke (5) jongen (7) meisje (2) verrassing (0)onbekend °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken: 4-5: Tan89 - VK controle 5-5: Vame - VK controle (laatste, daarna overname gyn) 6-5: Nora92 - 34 weken groeiecho GUO 7-5: MKR- 35 weken echo 7-5: Dinpin - 33 weken controle 12-5: Amoxiclav - echo 19-5: Dinpin - Groeiecho 22-5: Vame - Groeiecho en gesprek gyn 26-5: Tan89 - liggingsecho VK 10-6: Amoxiclav- echo op 36 weken 22-6: Amoxiclav - controle echo
Wat een super goed nieuwsl!! Zo schattig he haartjes. Hier zagen ze het bij zoon bij de 3d echo toen der tijd. Hij had echt een bos haar toen hij geboren werd. En nu nog trouwens. Wat wel mooi is hij is geboren met pik zwart/bruin haar en heeft nu bijna wit haar.
Kan je op een echo zien of ze haar hebben?! Wat leuk! Dat wist ik niet. En heel fijn dat alles zo uitgebreid bekeken is en goed was!
♡♡♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡♡♡♡ ♡ 10 juni MKR - 27 -1e kindje ♡ 14 juni PlainJane - 31 jaar - 2e kindje ♡ 17 juni Nora92 - 27 jaar - 1e kindje ♡ 20 juni Tan89 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 21 juni xxxsimoneee - 24 jaar - 2e kindje Sjallie - 28/29 jaar - 1e kindje Dinpin - 35 jaar - 2e kindje ♡ 22 juni Mel88 - 31 jaar - 2e kindje Vame - 30 jaar - 3e kindje ♡ 25 juni Maan14 - 26 jaar 2e kindje ♡ 27 juni Amoxiclav - 27 jaar - 2e kindje ♡ 29 juni Oilell - 29 - eerste kindje Roosxxx - 27 jaar - 1e kindje ♡ 30 juni Ilona0 - 37 jaar - 2e kindje ♡♡♡ Geboren ♡♡♡♡ 27/02/2020 Marley Alaïa, 21+5 weken⭐ Geneeke (5) jongen (7) meisje (2) verrassing (0)onbekend °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken: 4-5: Tan89 - VK controle 5-5: Vame - VK controle (laatste, daarna overname gyn) 6-5: Nora92 - 34 weken groeiecho GUO 7-5: MKR- 35 weken echo 7-5: Dinpin - 33 weken controle 12-5: Amoxiclav - echo 18-5: PlainJane - liggingsecho 19-5: Dinpin - Groeiecho 22-5: Vame - Groeiecho en gesprek gyn 26-5: Tan89 - liggingsecho VK 10-6: Amoxiclav- echo op 36 weken 22-6: Amoxiclav - controle echo
Haha bij onze tweede was het ook een donker bosje en nu is hij gewoon een blondje. Niet wit maar een beetje tussen blond en donkerblond in.
Ja op het hoofdje zien ze dan stipjes/streepjes Bij mij keken ze er elke keer rond deze termijn wel naar. En anders zou ik het gewoon vrargen Wel zeiden ze elke keer dat het nog kan uitvallen...
Ik ben zo benieuwd naar dit kindje. Ik heb zelf een wat donkerder pigment voor een Nederlander. Mijn vader en oma ook overigs. Worden vaak als Spanjaard of Italiaan aangezien. Onze zoon is kwa karakter 2 druppels mij echt heerlijk gewoon om zo veel van je eigen terug te zien. Ook lijkt die kwa mond en neus op mij maar door dat hij net een albino is kwa pigment echt 2 druppels mijn man kwa uiterlijk zegen mensen ook altijd wat lijkt hij op zijn vader. Krijgen zelfs van oude mensen vaak te horen. Nauw die is ook echt niet van de groenteboer hij is helemaal zijn vader. Ben dus echt benieuwd of dit kindje op mij zal lijken kwa uiterlijk en pigment.
Voel me even een slechte moeder. Maar zoonlief gaat even bij mijn ouders logeren vanavond . Onze zoon is best zorgintensief en gaat ook naar mijn ouders als ik afspraken heb in het ziekenhuis etc. Maar merk dat het lichamelijk even slecht trek. Was een lastige keuze nu met corona drama want normaal slaapt die er vaker omdat hij het zo leuk vind om te logeren. Maar mijn ouders zitten niet in de risico groep kwa leeftijd beiden onder de 50. En onze hart aandoening val ook niet onder high risk na onderzoek. Dus het kan opzich wel gewoon.
Oke duidelijk niet de enige die dus echt nul slaap krijgt haha! Man ik voel me alsof ik ben overreden door een vrachtauto. Ga straks toch maar weer even liggen in een poging toch nog iets van slaap te krijgen. Fijn al die goede uitslagen van echo's en onderzoeken! Ik mag volgende week weer voor de GUO. Ben benieuwd of er dan al iets van haartjes te zien zijn idd! En hoe groot ze nu is. Qua uiterlijk heb ik al echt mijn eigen voeten ontdekt en qua bovenlip echt mijn vriend. Ben ook zo benieuwd hoe ze er uit ziet net zoals jij @Maan14 ! @sjallie ja het is gewoon ronduit ruk dat die echo's en afspraken alleen moeten. Het is niks aan om daar binnen alleen te liggen en het lijkt mij minstens net zo vervelend om zo buitengesloten te worden. Vorige echo heb ik mijn vriend wel even op whatsapp bellen gehad maar werkt toch niet zo goed als er gewoon live bij zijn. Ik voel me af en toe echt zo'n boodschapper. Vragen van vriend doorgeven aan vk (en vooral proberen niks te vergeten en alles te onthouden) en andersom weer de info doorspelen. Vond het veel prettiger als je iemand bij je hebt die ook mee luistert.. Dat zwangerschap brein is echt een vergiet.
Hahah herkenbaar. Ik heb idd precies zoals Maan zegt, juist bewust gekozen om niet zo'n nestje te halen omdat ik haar er dan dus alsnog niet alleen in kan laten. Daarom gekozen voor de Nuna leaf. Dan kan je tenminste even naar de wc, eten koken etc etc zonder bang te zijn dat ze stikt. Ik heb mij maar gestort op de lege muur boven de box. Gisteren is er een grote bakkerskast uit gegaan en nu staat die lage box daar een beetje verloren met een grote kale muur er boven. Heb net een grote zwarte spiegel besteld en een hangplant. Heb nog een zelfgemaakte plantenhanger die ik er dan bij wil hangen. Hoop dat het net zo mooi wordt als het lijkt in mijn hoofd hihi.