32 weken gehaald! Wat een opluchting geen angst meer voor een academisch ziekenhuis. Hier in het plaatselijke ziekenhuis ken ik die meiden van de verloskunde inmiddels bijna even goed als mijn eigen verloskundige, dus dat zou ik prima vinden. Vandaag enthousiast wakker geworden, hoop dat vast te houden, want straks komt de fotograaf mijn buik op de foto zetten. Ben zo bang dat ik straks de foto's terug zie en ipv 2 jonge vrolijke mensen een oud en afgepeigerd stel zie staan. Keek laatst naar mijn man en dacht "jeetje, jij ziet er echt uit alsof deze 9 maanden je 9 jaar hebben gekost". Stiekem een extra pilletje tegen het spugen genomen zodat het een leuke dag wordt
Dankjewel voor jullie lieve woorden lieverds, donderdag weer een groei echo en afspraak bij de gyn. Ik ben dan 33 weken.
Ik hoop ook voor je op een goede dag! Veel plezier van de shoot en geniet er van! Wij gaan straks even naar een prenatal megastore, die zijn gewoon open. Ik moet nog een babyfoon, wipstoeltje en wat praktische dingen. Ik kijk al heel het weekend uit naar dit uitstapje.. Hopelijk is het er niet te druk!
Grrr internist belde dat we nog 5 weken aan de B12 moeten. Ik was zo blij dat niet meer wekelijks voor de spuit hoefden. @Oilell veel plezier emt de foto shoot. Ik heb er nog over getwijfeld. Maar bij draak ging het niet door omdat hij geboren was. En vind het niet leuk van de ene wel foto's te hebben en van de ander niet.
Babyfoon is nog wel een dingetje. Wil graag met camera. Maar mijn slaapkamer en babykamer liggen het verste uit elkaar. Wat kopen/Hebben jullie?
Wij hebben een Electro dect-88 eco. Nog van ons zoontje en hij doet het nog prima. Adapter van de ouderunit alleen kwijt dus even met batterijen geprobeerd en een nieuwe adapter besteld. Wij hebben zonder Camara. Maar meer omdat mijn buurman die icter is een engerd vind en bang ben dat die een manier vind om te hacken
Hangt inderdaad wel al laag!! Goh niet echt. Hij is sowieso al wat lager dan mijn vorige zwangerschap, dat wel
Lijkt idd zo! Hier wel steeds meer druk op mijn onderkant en volgens de vk en echo was ze al goed aan het indalen. Maar merk nog weinig aan de vorm van mijn buik en heb ook niet meer lucht of zo.
♡♡♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡♡♡♡ ♡ 10 juni MKR - 27 -1e kindje ♡ 14 juni PlainJane - 31 jaar - 2e kindje ♡ 17 juni Nora92 - 27 jaar - 1e kindje ♡ 20 juni Tan89 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 21 juni xxxsimoneee - 24 jaar - 2e kindje Sjallie - 28/29 jaar - 1e kindje Dinpin - 35 jaar - 2e kindje ♡ 22 juni Mel88 - 31 jaar - 2e kindje Vame - 30 jaar - 3e kindje ♡ 25 juni Maan14 - 26 jaar 2e kindje ♡ 27 juni Amoxiclav - 27 jaar - 2e kindje ♡ 29 juni Oilell - 29 - eerste kindje Roosxxx - 27 jaar - 1e kindje ♡ 30 juni Ilona0 - 37 jaar - 2e kindje ♡♡♡ Geboren ♡♡♡♡ 27/02/2020 Marley Alaïa, 21+5 weken⭐ Geneeke (5) jongen (7) meisje (2) verrassing (0)onbekend °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken: 5-5: Vame - VK controle (laatste, daarna overname gyn) 6-5: Nora92 - 34 weken groeiecho GUO 7-5: MKR- 35 weken echo 7-5: Dinpin - 33 weken controle 12-5: Amoxiclav - echo 18-5: PlainJane - liggingsecho 19-5: Dinpin - Groeiecho 22-5: Vame - Groeiecho en gesprek gyn 27-5: Tan89 - liggingsecho VK 2-6: Tan89 - telefonisch consult VK 10-6: Amoxiclav- echo op 36 weken 22-6: Amoxiclav - controle echo
Zo de lijst moest van ver komen Ben ineens zo benieuwd wie hier als eerste aankondigde dat de kleine geboren is!! Wordt wel spannend nu allemaal hè? Ik heb bijna verlof wat kan een mens daar naar uitkijken! Echt bizar!! Hier ook nog geen lage buik, maar wel indalingsweeen.. Verloskundige heeft gister ook weer gecontroleerd, maar twijfelde dit keer of wel echt het hoofdje beneden lag, ze dacht het wel maar durfde het niet met 100% zekerheid te zeggen! Over 3 weken weten we meer, anders moeten ze gaan draaien! Voor nu ga ik er maar vanuit dat het hoofdje beneden ligt
Jaa super spannend! Hier nog minder dan 6 weken en mijn dochter was er met 38+3 al! Ben ook heel benieuwd wie zich als eerste gaat melden.
Echt spannend he, de laatste loodjes zijn in gegaan. Ik lag me vanochtend te verwonderen dat onze zoon nu gewoon al geboren was. We zitten over zijn termijn ❤️ Maar ook dat er zo een baby in mijn buik zit. Die gewoon al bijna af is.
Na 84 lagen make-up zag ik er bijna uit als mezelf, dus dat was heel fijn. Verder me natuurlijk veel te groot gehouden, waardoor de shoot heel goed ging maar de rest van de dag afgeschreven was. Hele middag en avond lopen spugen/slapen/huilen, maar goed... Als de foto's goed zijn ben ik dik tevreden . Fotograaf was fantastisch, heel veel ruimte voor een slokje water/even zitten etc. Het maakte haar niet uit of we in anderhalf uur of in vier uur kaar zouden zijn. Wij hebben heel bewust gekozen voor een cameraloze babyfoon. Eigenlijk om 2 redenen. Ten eerste zijn die dingen heel makkelijk te hacken. Mijn vader getuigd als expert veel in strafzaken waar dit soort beelden gevonden zijn op computers van mensen die ze niet zouden moeten hebben. Daarnaast heb ik tijd geleden op het zoontje van een vriendin gepast en die had een babyfoon met camera. Ik was constant in paniek omdat ik vond dat ie wel heel stil lag en dat beeld was behoorlijk 'spookachtig' waardoor ik gewoon niet chill was
Wat fijn dat het goed ging! Hopelijk zijn de foto's mooi geworden en was het het waard Wij hebben om precies de reden die je noemt al jaren een babyfoon ZONDER camera. Ik heb de camera nooit gemist, met een uitzondering: de fase dat de baby gaat omrollen en nog niet terug kan rollen naar zijn rug. Dat vond ik even doodeng. Deze fase duurde echt een paar dagen.